Dit grapje wilde ik ook net maken.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Vlucht voor deze Europese awayday is ook al geboekt
[ afbeelding ]
Ik geef ze beide best kans.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:24 schreef RamboDirk het volgende:
Ik schrijf in mijn schriftje alvast op dat Nederland geen clubs heeft in de 8e finale van dit CL seizoen.
Vorige keer waren ze ook zogenaamd uit vorm en toch 10x beterquote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:23 schreef Zorro het volgende:
Juventus bakt er weinig van momenteel. Dus best te doen.
Zonder blessures bij PSV dan...
Vorige keer hadden ze nog niet eens een tegengoal gehad tot Saibari die bal erin schoot.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:24 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vorige keer waren ze ook zogenaamd uit vorm en toch 10x beter
Altijd ja?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nederlandse teams verliezen altijd tegen de Italiaanse clubs.
Zuid-Europese teams v Nederlandse teams. Al 20 jaar hopen we en het loopt altijd hetzelfde af.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nederlandse teams verliezen altijd tegen de Italiaanse clubs.
Ohja zoals toen Ajax tegen Juventus moest.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:26 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zuid-Europese teams v Nederlandse teams. Al 20 jaar hopen we en het loopt altijd hetzelfde af.
Hopen op een uitzondering dan maarquote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ohja zoals toen Ajax tegen Juventus moest.
Je lult maar een end weg, feitenvrij.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:26 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hopen op een uitzondering dan maar
Nader te bepalen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:27 schreef Zorro het volgende:
Ja en wanneer speelt wie nou? Doe PSV nou eens niet op dinsdag, dan kan ik ook eens kijken.
totdat je opeens weer een CL-plek kwijtraakt.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Coëfficiënten zijn voor autisten.
Dat is zo, maar mensen die zich na de eerste potjes in augustus al druk maken om het jaar eropquote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
totdat je opeens weer een CL-plek kwijtraakt.
Wat als psv en feyenoord tegen elkaar moesten? Dan verlies of win je tegelijk als het gaat om coeff punten of ergste geval gelijk?, dan liever een niet-nederlandse tegenstander toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |