Hier schrik ik van.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:05 schreef hole1988 het volgende:
[..]
2 punten (winst wedstrijd) + 2,75 bonuspunten (ranking) voor PSV
1,5 bonuspunten (ranking) voor Feyenoord.
Andere landen pakken natuurlijk ook bonuspunten.
Wiequote:Op woensdag 29 januari 2025 23:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ajax haalt Oliver Edvardsen jongens
Ik vond het ook schrikbarend.quote:
Dat is toch juist geen reet aan joh.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als we straks PSV v Feyenoord in de tussenronde krijgen, ben ik helemaal een CL-nieuwestijlbeliever
Maar dat betekent ook AC Milan - Juventusquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als we straks PSV v Feyenoord in de tussenronde krijgen, ben ik helemaal een CL-nieuwestijlbeliever
De UEFA legt de warme ballen vast klaar.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Maar dat betekent ook AC Milan - Juventus
Ze hebben ook al eens na de groepsfase nog een groepsfase gedaan, kan dus ook gewoon. Daarna wel meteen naar de kwartfinale we zaten immers al in april.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Oorspronkelijk wilde men 10 wedstrijden in deze groepsfase hebben
Vermoeden van?quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:14 schreef Zorro het volgende:
Dus mogelijk 3x PSV tegen Feyenoord in minder dan 2 weken...
Waarom?quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit is het CL-topicquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
En hoe trots die blije was….. In plaats van het te geven aan een kind neemt hij het zonder zich te schamen aan en trekt vervolgens binnen een paar minuten de hele pasvorm er uit met z’n kolossale lichaam. Wat een laaielichter, bah.quote:
Zucht.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:23 schreef chufi het volgende:
Wordt er nog geloot voor de tussenronde of is het 9-24, 10-23, 11-22 etc etc ?
Go Ahead, dat is een beetje het niveau waar JULLIE de spelers vandaan moeten halen. OK.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Razend effectieve aanvaller bij Go Ahead.
Dat is de mens achter de CL-kijker leren kennen. Een club die verliest op een bijveld in Letland laten we hier even links liggen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maar jij vroeg hoe laat onze wekker morgen gaat. Is dat ook CL-level?
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:26 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat is de mens achter de CL-kijker leren kennen. Een club die verliest op een bijveld in Letland laten we hier even links liggen.
Oh, dan halen ze de verkeerde Edvardsenquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Huh?quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, dan halen ze de verkeerde Edvardsen
Zou die kleine kale oplichter dat weten?
Gewoon die spits als breekijzer halen, domme Brubby wegdoen.quote:
Brobbey wegdoen en een mindere Brobbey halen, interessant.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon die spits als breekijzer halen, domme Brubby wegdoen.
Twee keer tegen een Italiaans ploeg ook niet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch juist geen reet aan joh.
Bij Rondo niet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:43 schreef RipCity het volgende:
Heeft die gozer op Ziggo nu dagelijks dat petje op?
fukking competitievervalsing van liverpoolquote:
Waarom? Feyenoord deed dat toch ook?quote:Op donderdag 30 januari 2025 05:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
fukking competitievervalsing van liverpool
slot moet zich schamen door een b elftal op te stellen
Oh, kijk hem nu al in zijn broek schijten dat Feyenoord tegen PSV loot…quote:Op donderdag 30 januari 2025 05:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nou ja zegquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit is hoe @:Onlogisch ons gisteren beflikkerde met een zogenaamde like van @:Littlerabbit .
Ga anders eerst nog even 5 eigen goals maken met je tyfusteam.quote:Op donderdag 30 januari 2025 05:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:28 schreef GGMM het volgende:
Gimenez geblesseerd
Laten we hopen dat hij tegen Ajax wel gewoon mee kan doen @:maxi-mus
Ik vond het ook leuk.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:30 schreef KingRoland het volgende:
Was erg leuk om 18 CL-wedstrijden te hebben tegelijk. Ik hou van deze opzet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |