Het is makkelijk te misbruiken. Chiesa valt al voordat hij geraakt wordt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:27 schreef Zorro het volgende:
Ik blijf dit zulke belachelijke penaties vinden. Veermaman schiet, Chiesa zet snel zijn been ervoor, Veerman raakt hem: strafschop.
Terecht zoals het nu is maar evengoed belachelijke regel.
Deze vind ik op zich wel terecht ook als ze die regel wat versoepelen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:27 schreef Zorro het volgende:
Ik blijf dit zulke belachelijke penaties vinden. Veermaman schiet, Chiesa zet snel zijn been ervoor, Veerman raakt hem: strafschop.
Tot zo in het Feyenoord topic weer.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zipportal doet alles voor aandacht (de beste man is volwassen)
Ja, eens wel.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:27 schreef Zorro het volgende:
Sporting wel toch?quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:27 schreef KingRoland het volgende:
De ploegen die het op dit moment niet halen
[ afbeelding ]
Te weinig Red Bull gedronken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:27 schreef KingRoland het volgende:
De ploegen die het op dit moment niet halen
[ afbeelding ]
Ja laten we onkunde (lees: lage handelingssnelheid) belonen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:27 schreef Zorro het volgende:
Penalties zijn bijna gratis goals, die zou je eigenlijk bij zo'n ongelukkig moment zonder direct gevaar moeten krijgen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:27 schreef Zorro het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |