SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ben benieuwd of dit ook een boete op gaat leveren.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Televisie ging ook op zwart hoor. Camera zal wel geraakt zijn door een propje uit het publiek.
Lijkt me welquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:25 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dit ook een boete op gaat leveren.
Platini was een Lille supporterquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:25 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dit ook een boete op gaat leveren.
Benieuwd wat Brighton in hem zag. Kan er echt geen fluit van.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:27 schreef TweedeKlum het volgende:
Die Osman doet continu hetzelfde, blind paard ook.
Misschien wel, maar misschien ook niet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Misschien missen we wel een type Zerrouki.
Ik vond hem een korte periode prima spelen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Benieuwd wat Brighton in hem zag. Kan er echt geen fluit van.
Eigenlijk niet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Misschien wel, maar misschien ook niet.
Ik weet wel zeker van niet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Misschien wel, maar misschien ook niet.
Zerrouki heeft ook 1,5 leuke pot gespeeld.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond hem een korte periode prima spelen.
Dit was ook een goede actie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |