abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 januari 2025 @ 21:38:48 #1
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_216476595
Zie dat hier helemaal geen topic over is? Eén van de leukere programma’s op dit moment.

Dit jaar weer een paar leuke bands. Bruno Mars één van de favorieten, maar persoonlijk word ik er vrolijk van de Dizzy Man’s Band ^O^ Hoop dat die nog een paar weken erin blijven. In dit programma zijn ook hoge noteringen in de top 2000 te verdienen. Onder meer de nummers van Creedence Clearwater Revival stegen dit jaar bijna allemaal en enkelen bereikten hun hoogste positie ooit ^O^

Afgevallen zijn inmiddels de matige tributes voor Prince en Coldplay, terwijl volgende week in de derde show AC/DC erbij komt.

Andere tributes:
Tom Jones
Adele
George Michael/Wham!
Lionel Richie
Guus Meeuwis
The Supremes

Presentatie sinds dit jaar: Johnny de Mol.

In de jury geeft Spike als enige serieus commentaar. Angela en Caesar zitten ook op een stoel en geven cijfers, maar voegen verder weinig toe.

[ Bericht 14% gewijzigd door WismutVeilchen83 op 29-01-2025 21:44:37 ]
Rini dankjewel.
pi_216478836
Prachtig programma! En leuke jury ook. Eerste serie gemist,
pi_216480150
Die Bruno Mars band is echt fantastisch! Die wil ik echt wel zien in de theaters.

Tom Jones doet het ook best goed en ook die Dizzy mans band is leuk om een paar keer zo te zien, maar daar ga ik geen kaartjes voor kopen
Juin uit Eigen Tuin!
  donderdag 30 januari 2025 @ 08:34:13 #4
466281 WismutVeilchen83
pi_216480269
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 08:14 schreef Symphonic het volgende:
Die Bruno Mars band is echt fantastisch! Die wil ik echt wel zien in de theaters.

Tom Jones doet het ook best goed en ook die Dizzy mans band is leuk om een paar keer zo te zien, maar daar ga ik geen kaartjes voor kopen
Nee klopt, maar heel gedurfd om met zo’n act deel te nemen. De kans dat mensen de liedjes niet kennen is groot. Maar ze doen het echt heel leuk. Vooral ook de zanger met zijn 12 kinderen :D
Rini dankjewel.
  donderdag 30 januari 2025 @ 09:25:10 #5
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_216480606
Ik wacht op AC/DC.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  donderdag 30 januari 2025 @ 13:00:45 #6
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216482603
Ben benieuwd naar AC/DC _O_
Vind het hele idee van een Adele/Bruno Mars/Guus Meeuwis tribute band compleet de plank misslaan, maar dat ben ik :@
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  donderdag 30 januari 2025 @ 13:01:23 #7
508590 Grotetijd
pi_216482607
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2025 21:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Zie dat hier helemaal geen topic over is? Eén van de leukere programma’s op dit moment.

Dit jaar weer een paar leuke bands. Bruno Mars één van de favorieten, maar persoonlijk word ik er vrolijk van de Dizzy Man’s Band ^O^ Hoop dat die nog een paar weken erin blijven. In dit programma zijn ook hoge noteringen in de top 2000 te verdienen. Onder meer de nummers van Creedence Clearwater Revival stegen dit jaar bijna allemaal en enkelen bereikten hun hoogste positie ooit ^O^

Afgevallen zijn inmiddels de matige tributes voor Prince en Coldplay, terwijl volgende week in de derde show AC/DC erbij komt.

Andere tributes:
Tom Jones
Adele
George Michael/Wham!
Lionel Richie
Guus Meeuwis
The Supremes

Presentatie sinds dit jaar: Johnny de Mol.

In de jury geeft Spike als enige serieus commentaar. Angela en Caesar zitten ook op een stoel en geven cijfers, maar voegen verder weinig toe.
Vind het jammer dat Spike als enige wat serieus lijkt toe te voegen. Juist céés moet toch nuttige info kunnen toevoegen :@
Well, life can be a riot
pi_216483486
Een welkome afwisseling in het karige en matige aanbod op tv, maar ook niet meer dan dat. Echt heel geweldig zijn deze tribute bands niet, maar Dizzy Man's Band is leuk. En Tom Jones ook. De rest heb ik weinig mee.
  donderdag 30 januari 2025 @ 14:55:49 #9
508590 Grotetijd
pi_216483587
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 14:44 schreef Seeburg54 het volgende:
Een welkome afwisseling in het karige en matige aanbod op tv, maar ook niet meer dan dat. Echt heel geweldig zijn deze tribute bands niet, maar Dizzy Man's Band is leuk. En Tom Jones ook. De rest heb ik weinig mee.
Die Dizzy Man's Band is tof ja _O_
Tom Jones en Bruno Mars zijn fenomenaal (al vind ik het idee van een tribute voor een zanger die amper 15 jaar "actief" is niet echt logisch)
Mijn minst favoriet was Coldplay, en ge-lu-kkig is die zanger met z'n dunne stemmetje er uit.
Well, life can be a riot
pi_216483691
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 08:34 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Nee klopt, maar heel gedurfd om met zo’n act deel te nemen. De kans dat mensen de liedjes niet kennen is groot. Maar ze doen het echt heel leuk. Vooral ook de zanger met zijn 12 kinderen :D
absoluut waar.
Ik ben ermee opgegroeid, maar grappig om te zien dat Spike volkomen blanco was.
Juin uit Eigen Tuin!
pi_216484136
quote:
17s.gif Op donderdag 30 januari 2025 14:55 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Die Dizzy Man's Band is tof ja _O_
Tom Jones en Bruno Mars zijn fenomenaal (al vind ik het idee van een tribute voor een zanger die amper 15 jaar "actief" is niet echt logisch)
Mijn minst favoriet was Coldplay, en ge-lu-kkig is die zanger met z'n dunne stemmetje er uit.
Bruno Mars is erg goed, maar ik ken deze muziek eigenlijk niet. Coldplay had inderdaad niet een beste zanger, terecht dat ze weg zijn.
Ik kom uit begin jaren 70, en ben opgegroeid met muziek uit de jaren 60, 70 en 80. Verder gaat het bij mij ook niet echt. :@
pi_216487063
Kate Bush stroomt later nog in. Daar ben ik ook wel erg benieuwd naar.

Qua oeuvre erg jammer dat Prince en Coldplay al weg zijn, maar die zangers waren gewoon te zwak.
  donderdag 30 januari 2025 @ 20:50:43 #13
466281 WismutVeilchen83
pi_216487867
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 20:06 schreef Chiappucci het volgende:
Kate Bush stroomt later nog in. Daar ben ik ook wel erg benieuwd naar.

Qua oeuvre erg jammer dat Prince en Coldplay al weg zijn, maar die zangers waren gewoon te zwak.
Aah, Kate Bush ben ik ook benieuwd naar _O_ Ik wacht ook nog op een tribute voor Pink Floyd.
Rini dankjewel.
pi_216495814
Ik kijk het programma niet, maar ga af en toe naar festivals met tributebands. Die AC/DC tribute band heb ik al meerdere keren gezien en die breken de tent altijd af.
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_216495877
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 16:21 schreef Berkery het volgende:
Ik kijk het programma niet, maar ga af en toe naar festivals met tributebands. Die AC/DC tribute band heb ik al meerdere keren gezien en die breken de tent altijd af.
Ik ben er heel benieuwd naar.
Juin uit Eigen Tuin!
pi_216496019
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 16:21 schreef Berkery het volgende:
:D
  zaterdag 1 februari 2025 @ 21:46:00 #17
466281 WismutVeilchen83
pi_216513400
Dizzy Men’s band helaas eruit. Zonde, je ziet toch dat als een oeuvre wat minder bekend is er zomaar een punt af gaat. Voor met alle respect kedeng kedeng wordt zomaar een punt te hoog gegeven.
Rini dankjewel.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 22:55:21 #18
508590 Grotetijd
pi_216514744
Die Dizzy band er uit was wel te verwachten. Wie kent dat nou nog?... Daarnaast was het gewoon de minst strakke groep.
Naar mijn idee gaat volgende week óf Guus er uit of Lionel.
Well, life can be a riot
pi_216516721
quote:
17s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 22:55 schreef Grotetijd het volgende:
Die Dizzy band er uit was wel te verwachten. Wie kent dat nou nog?... Daarnaast was het gewoon de minst strakke groep.
Jammer van de Dizzy, maar wel terecht denk ik. Guus is absoluut niet mijn muziek, maar ik denk dat Lionel er eerder uit gaat. Het voorstukje van Kate Bush is veelbelovend! :)
  zondag 2 februari 2025 @ 09:21:29 #20
466281 WismutVeilchen83
pi_216517231
quote:
17s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 22:55 schreef Grotetijd het volgende:
Dat nummer dat ze vorige week deden was anders echt geweldig. Kregen ze ook een 8 voor van de hele jury. Het is volgens mij vooral onbekend maakt onbemind.
Rini dankjewel.
pi_216524444
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 09:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Dat nummer dat ze vorige week deden was anders echt geweldig. Kregen ze ook een 8 voor van de hele jury. Het is volgens mij vooral onbekend maakt onbemind.
Mee eens, eindelijk iets leuks. Dan de Supremes er maar uit, de kritiek van Angela was terecht, te zwaar, zowel zang als band. Ik heb dan weer weinig met AC-DC, overdreven gedoe, doet me niks.
pi_216527178
Ik vind Spike veruit het leukste en meest waardevolle jurylid. Hij is oprecht en geeft inhoudelijk commentaar waar de deelnemers iets mee kunnen. Je ziet dat hij ervan geniet en dat muziek helemaal zijn ding is en probeert deelnemers echt verder te helpen met zijn commentaar.
pi_216528454
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 20:04 schreef CocoinColorado het volgende:
Ik vind Spike veruit het leukste en meest waardevolle jurylid. Hij is oprecht en geeft inhoudelijk commentaar waar de deelnemers iets mee kunnen. Je ziet dat hij ervan geniet en dat muziek helemaal zijn ding is en probeert deelnemers echt verder te helpen met zijn commentaar.
Nah, alledrie wel. Spike zit er soms ook als een betweter.
pi_216529019
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 20:04 schreef CocoinColorado het volgende:
Ja, ben ik het wel mee eens. Angela en Cesar vind ik ook sympathiek, maar inhoudelijk zijn ze toch wat minder sterk. Vooral Cesar roept af en toe maar wat heb ik het idee. "Lekker nummer, adequaat bandje, een 8."
pi_216529217
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 22:06 schreef Chiappucci het volgende:

[..]
Ja, ben ik het wel mee eens. Angela en Cesar vind ik ook sympathiek, maar inhoudelijk zijn ze toch wat minder sterk. Vooral Cesar roept af en toe maar wat heb ik het idee. "Lekker nummer, adequaat bandje, een 8."
Hier juist het tegenovergestelde, Spike roept in mijn ogen wat vette onzin, met zijn prulverleden als zanger.
  zaterdag 8 februari 2025 @ 23:03:08 #26
466281 WismutVeilchen83
pi_216602301
Spannende show! In mijn optiek kreeg Guus Meeuwis een te hoog cijfer. Sowieso, volgens Johnny de Mol zou de muziek van Guus verdomd goed in elkaar. Hij zong gewoon een cover van André Hazes :D AC/DC weer erg sterk, die zouden nog wel eens kunnen winnen!
Rini dankjewel.
  zaterdag 8 februari 2025 @ 23:20:34 #27
508590 Grotetijd
pi_216602473
AC/DC vind ik erg sterk, maar die zanger heeft af en toe moeite met de imitatie krijg ik 't idee... Soms leek 'ie of naar adem te happen of er werd opeens een woord afgekapt. Niet vanwege ademhaling, maar vanwege stemgebruik.
Denk dat ze wel heel ver komen, zelfde met die Bruno Mars band.
Die Supremes band er terecht uit.
Well, life can be a riot
pi_216604008
Ik kijk nu terug, maar dat publiekscijfer voor Kate Bush slaat nergens op. Blijkbaar laag empatisch publiek met voorkeur voor domme dreunnummers.
Maar AC/DC! WTF! :D :D

[ Bericht 44% gewijzigd door Seeburg54 op 09-02-2025 08:04:59 ]
  zondag 9 februari 2025 @ 08:52:23 #29
466281 WismutVeilchen83
pi_216604372
quote:
17s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 23:20 schreef Grotetijd het volgende:
AC/DC vind ik erg sterk, maar die zanger heeft af en toe moeite met de imitatie krijg ik 't idee... Soms leek 'ie of naar adem te happen of er werd opeens een woord afgekapt. Niet vanwege ademhaling, maar vanwege stemgebruik.
Denk dat ze wel heel ver komen, zelfde met die Bruno Mars band.
Die Supremes band er terecht uit.
Viel mij ook op! Vraag me af of die het een uur trekt met zijn stem.

Had het idee dat het publiek de bewegingen van Kate een beetje irritant vond. Benieuwd als ze volgende week Babushka ofzo doet hoe ze er dan uit komt.
Rini dankjewel.
pi_216616175
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2025 23:03 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Spannende show! In mijn optiek kreeg Guus Meeuwis een te hoog cijfer. Sowieso, volgens Johnny de Mol zou de muziek van Guus verdomd goed in elkaar. Hij zong gewoon een cover van André Hazes :D AC/DC weer erg sterk, die zouden nog wel eens kunnen winnen!
Bij die Guus Meeuwis heb ik steeds het idee dat ik naar de TV kantine zit te kijken.
Juin uit Eigen Tuin!
pi_216616657
Een 6,9 voor Kate Bush was echt belachelijk laag. Zeker als je het vergelijkt met de publieksstemmen voor Guus Meeuwis en George Michael. Gelukkig is het haar niet fataal geworden.
pi_216616669
En van mij mochten The Supremes er best uit, maar hun verwijten dat ze te weinig zingen als de originele artiest vind ik een beetje raar als George Michael ook nog in het programma zit.
  maandag 10 februari 2025 @ 09:20:42 #33
466281 WismutVeilchen83
pi_216616726
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 09:14 schreef Chiappucci het volgende:
En van mij mochten The Supremes er best uit, maar hun verwijten dat ze te weinig zingen als de originele artiest vind ik een beetje raar als George Michael ook nog in het programma zit.
Sterker nog: die zanger van Queen must go on leek qua stem ook totaal niet.
Rini dankjewel.
pi_216616911
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 09:20 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Sterker nog: die zanger van Queen must go on leek qua stem ook totaal niet.
Totaal niet vind ik overdreven, maar ik snap wat je bedoelt. Alleen zijn zang was/is wel van een uitzonderlijk hoog niveau, dus dat compenseert dan genoeg. Dat kun je bij Harrie/George helaas niet zeggen, al is zijn band wel prima.

Vlaamse Laura zingt ook anders dan Adele, maar bij haar stoor ik me er minder aan.
  maandag 10 februari 2025 @ 12:13:46 #35
466281 WismutVeilchen83
pi_216618770
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2025 09:42 schreef Chiappucci het volgende:

[..]
Totaal niet vind ik overdreven, maar ik snap wat je bedoelt. Alleen zijn zang was/is wel van een uitzonderlijk hoog niveau, dus dat compenseert dan genoeg. Dat kun je bij Harrie/George helaas niet zeggen, al is zijn band wel prima.

Vlaamse Laura zingt ook anders dan Adele, maar bij haar stoor ik me er minder aan.
Hij kon zeker goed zingen, maar ik heb tribute bands van Dire Straits of the Beatles gehoord. Dat kwam qua stem heel goed in de buurt. Persoonlijk vind ik dat ook wel meetellen. Zeker bij een unieke klank als Freddie Mercury. Andere winnaars zoals vorig jaar de Beegees of die jongen die Elvis nadeed vond ik het ook echt heel goed lijken. Ik snap wel dat ze dat wel als criterium ook gebruiken.

Bij Adele vind ik het ook niet hetzelfde, maar het stoort me inderdaad niet..
Rini dankjewel.
pi_216618877
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2025 08:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Viel mij ook op! Vraag me af of die het een uur trekt met zijn stem.
Ja hoor.
Die timmeren al jaren aan de weg. Hebben veel shows en die duren langer dan een uur.
  zaterdag 15 februari 2025 @ 20:33:46 #37
508590 Grotetijd
pi_216693338
Adèle is vanavond wel ECHT goed
Well, life can be a riot
pi_216717573
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2025 20:33 schreef Grotetijd het volgende:
Adèle is vanavond wel ECHT goed
Ze was erg goed inderdaad, ondanks (of misschien wel dankzij?) de lichte verkoudheid. En Kate Bush vond ik ook weer prachtig. Wel jammer dat er in het kennerspubliek weinig Kate-fans lijken te zitten.

Verder wel terecht dat George Michael nu naar huis is. Vind het een sympathiek bandje, maar als 'tribute' aan een van de beste en charismatische zangers aller tijden is het niet overtuigend genoeg.

[ Bericht 1% gewijzigd door Chiappucci op 17-02-2025 13:37:37 ]
  maandag 17 februari 2025 @ 13:42:11 #39
466281 WismutVeilchen83
pi_216717797
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 13:25 schreef Chiappucci het volgende:

[..]
Ze was erg goed inderdaad, ondanks (of misschien wel dankzij?) de lichte verkoudheid. En Kate Bush vond ik ook weer prachtig. Wel jammer dat er in het kennerspubliek weinig Kate-fans lijken te zitten.

Verder wel terecht dat George Michael nu naar huis is. Vind het een sympathiek bandje, maar als 'tribute' aan een van de beste zangers aller tijden is het niet overtuigend genoeg.
Het publiek was überhaupt heel raar met stemmen. Guus Meeuwis en Lionel Ritchie scoorden even hoog als AC/DC een hoger dan Kate Bush.

Persoonlijk ook niet zo’n fan van Faith, maar deze was wel beter dan Lionel en zeker veel beter dan Guus, die er uitsluitend vanwege zijn sympathieke uitstraling in bleef. De top 6 ligt voor mijn gevoel wel redelijk vast:
AC/DC
Bruno Mars
Kate Bush
Lou Rawls
Tom Jones
Adele

Guus en Lionel gaan er de komende weken uit. Wie van die 6 de top 4 wordt zou ik nog niet durven voorspellen. Zoals het er nu voor staat denk ik dat Tom Jones eruit valt en dat Lou Rawls gaat opbreken dat mensen zijn repertoire onvoldoende kennen. Of Kate Bush moet zo impopulair blijven bij het publiek. Vond haar wc verhaal ook weer een tikkeltje awkward.
Rini dankjewel.
pi_216718261
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 13:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Het publiek was überhaupt heel raar met stemmen. Guus Meeuwis en Lionel Ritchie scoorden even hoog als AC/DC een hoger dan Kate Bush.

Persoonlijk ook niet zo’n fan van Faith, maar deze was wel beter dan Lionel en zeker veel beter dan Guus, die er uitsluitend vanwege zijn sympathieke uitstraling in bleef. De top 6 ligt voor mijn gevoel wel redelijk vast:
AC/DC
Bruno Mars
Kate Bush
Lou Rawls
Tom Jones
Adele

Guus en Lionel gaan er de komende weken uit. Wie van die 6 de top 4 wordt zou ik nog niet durven voorspellen. Zoals het er nu voor staat denk ik dat Tom Jones eruit valt en dat Lou Rawls gaat opbreken dat mensen zijn repertoire onvoldoende kennen. Of Kate Bush moet zo impopulair blijven bij het publiek. Vond haar wc verhaal ook weer een tikkeltje awkward.
Het publiek is af en toe echt onnavolgbaar inderdaad. En ook eens wat betreft Kate. Ze komt sympathiek en bescheiden over, maar ook een beetje 'weird' en ongemakkelijk. Al past dat natuurlijk wel weer goed bij de artiest die ze vertolkt.
  maandag 17 februari 2025 @ 14:14:22 #41
508590 Grotetijd
pi_216718446
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2025 13:25 schreef Chiappucci het volgende:

[..]

Verder wel terecht dat George Michael nu naar huis is. Vind het een sympathiek bandje, maar als 'tribute' aan een van de beste en charismatische zangers aller tijden is het niet overtuigend genoeg.
Nou precies dat. Ik vond het een lekker bandje en goede zanger. Maar het voelde niet "tribute" genoeg.
Verder bijzonder dat Guus Meeuwis al DERTIG JAAR artiest was :') Voor mijn gevoel is 'ie dat pas een jaar of 15-16
Well, life can be a riot
pi_216798397
AC/DC!! *O* *O*
:D
  zaterdag 22 februari 2025 @ 22:07:03 #43
466281 WismutVeilchen83
pi_216799751
Kate eruit door het publiek.. Dan behoor je tot de 100 muziek liefhebbers en dan geef je dit optreden 0,6 punten lager dan Guus Meeuwis en 0,7 punten lager dan Lionel Ritchie. Schiet mij maar lek.
Rini dankjewel.
pi_216800001
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 22:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Kate eruit door het publiek.. Dan behoor je tot de 100 muziek liefhebbers en dan geef je dit optreden 0,6 punten lager dan Guus Meeuwis en 0,7 punten lager dan Lionel Ritchie. Schiet mij maar lek.
Mee eens.
Ik vond haar optreden overigens niet sterk, maar ze is absoluut zwaar ondergewaardeerd door het publiek.
  zondag 23 februari 2025 @ 09:09:03 #45
466281 WismutVeilchen83
pi_216803182
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2025 22:30 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Mee eens.
Ik vond haar optreden overigens niet sterk, maar ze is absoluut zwaar ondergewaardeerd door het publiek.
Ze kan moeilijk boven de muziek uit vond ik. Dat heb ik trouwens al meerdere shows, dat ik het idee heb dat sommige acts qua zang relatief zacht zijn. Weet niet of dat met de montage te maken heeft of dat het in de studio ook zo is.
Rini dankjewel.
pi_216815330
Lachwekkend inderdaad dat Kate eruit is ten gunste van Guus en Lionel. Het was zeker niet zo goed als vorige week, maar een 6,8 van het 'kennerspubliek' slaat echt nergens op. Volgens mij wordt daar flink gemanipuleerd.

De jury had haar nog kunnen redden, maar Angela komt meestal niet verder dan een "dikke, vette 7,5".
  maandag 24 februari 2025 @ 11:51:08 #47
466281 WismutVeilchen83
pi_216816144
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2025 10:45 schreef Chiappucci het volgende:
Lachwekkend inderdaad dat Kate eruit is ten gunste van Guus en Lionel. Het was zeker niet zo goed als vorige week, maar een 6,8 van het 'kennerspubliek' slaat echt nergens op. Volgens mij wordt daar flink gemanipuleerd.

De jury had haar nog kunnen redden, maar Angela komt meestal niet verder dan een "dikke, vette 7,5".
Haha, ja, dat laatste valt me ook op. Zeggen dat het een ‘heel goed cijfer is, terwijl je weet dat je het lot daarmee in handen legt van het publiek dat onnavolgbaar is. Als je echt gelooft in een act dan weet je dat het rond de 8 moet zitten om safe te zijn, temeer daar ze kwam na de twee zwakste acts en je dus weet welke cijfers die hadden.

[ Bericht 0% gewijzigd door WismutVeilchen83 op 24-02-2025 15:47:59 ]
Rini dankjewel.
  zondag 2 maart 2025 @ 14:42:09 #48
508590 Grotetijd
pi_216894632
Godsamme die Tom Jones tribute _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Wilde gisteren tickets halen voor de echte. Alle fatsoenlijke plekken waren al weg. Ja nog 1-2 stoelen per vak voor 't podium en niks naast elkaar :') Dus is niet zo chill als je met je moeder wil _O-
Well, life can be a riot
  Trouwste user 2022 zondag 2 maart 2025 @ 14:45:31 #49
7889 tong80
Spleenheup
pi_216894696
quote:
17s.gif Op zondag 2 maart 2025 14:42 schreef Grotetijd het volgende:
Godsamme die Tom Jones tribute _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Wilde gisteren tickets halen voor de echte. Alle fatsoenlijke plekken waren al weg. Ja nog 1-2 stoelen per vak voor 't podium en niks naast elkaar :') Dus is niet zo chill als je met je moeder wil _O-
Dat is altijd leuk met een moeke. Zo ben ik samen naar Boudewijn de Groot geweest. En dan samen meezingen.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 2 maart 2025 @ 14:46:25 #50
508590 Grotetijd
pi_216894710
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 14:45 schreef tong80 het volgende:

[..]
Dat is altijd leuk met een moeke. Zo ben ik samen naar Boudewijn de Groot geweest. En dan samen meezingen.

:T
Moeke maakt alles leuker _O_
Deep Purple met d'r gezien. Simply Red. 2x The Stones. En mijn all-time favoriet.
JAMES _O_ BROWN _O_
Well, life can be a riot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')