abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 januari 2025 @ 21:38:48 #1
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_216476595
Zie dat hier helemaal geen topic over is? Eén van de leukere programma’s op dit moment.

Dit jaar weer een paar leuke bands. Bruno Mars één van de favorieten, maar persoonlijk word ik er vrolijk van de Dizzy Man’s Band ^O^ Hoop dat die nog een paar weken erin blijven. In dit programma zijn ook hoge noteringen in de top 2000 te verdienen. Onder meer de nummers van Creedence Clearwater Revival stegen dit jaar bijna allemaal en enkelen bereikten hun hoogste positie ooit ^O^

Afgevallen zijn inmiddels de matige tributes voor Prince en Coldplay, terwijl volgende week in de derde show AC/DC erbij komt.

Andere tributes:
Tom Jones
Adele
George Michael/Wham!
Lionel Richie
Guus Meeuwis
The Supremes

Presentatie sinds dit jaar: Johnny de Mol.

In de jury geeft Spike als enige serieus commentaar. Angela en Caesar zitten ook op een stoel en geven cijfers, maar voegen verder weinig toe.

[ Bericht 14% gewijzigd door WismutVeilchen83 op 29-01-2025 21:44:37 ]
Rini dankjewel.
pi_216478836
Prachtig programma! En leuke jury ook. Eerste serie gemist,
pi_216480150
Die Bruno Mars band is echt fantastisch! Die wil ik echt wel zien in de theaters.

Tom Jones doet het ook best goed en ook die Dizzy mans band is leuk om een paar keer zo te zien, maar daar ga ik geen kaartjes voor kopen
Juin uit Eigen Tuin!
  donderdag 30 januari 2025 @ 08:34:13 #4
466281 WismutVeilchen83
pi_216480269
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 08:14 schreef Symphonic het volgende:
Die Bruno Mars band is echt fantastisch! Die wil ik echt wel zien in de theaters.

Tom Jones doet het ook best goed en ook die Dizzy mans band is leuk om een paar keer zo te zien, maar daar ga ik geen kaartjes voor kopen
Nee klopt, maar heel gedurfd om met zo’n act deel te nemen. De kans dat mensen de liedjes niet kennen is groot. Maar ze doen het echt heel leuk. Vooral ook de zanger met zijn 12 kinderen :D
Rini dankjewel.
  donderdag 30 januari 2025 @ 09:25:10 #5
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_216480606
Ik wacht op AC/DC.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  donderdag 30 januari 2025 @ 13:00:45 #6
508590 Grotetijd
What A Truly Magnificent View
pi_216482603
Ben benieuwd naar AC/DC _O_
Vind het hele idee van een Adele/Bruno Mars/Guus Meeuwis tribute band compleet de plank misslaan, maar dat ben ik :@
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
  donderdag 30 januari 2025 @ 13:01:23 #7
508590 Grotetijd
pi_216482607
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2025 21:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Zie dat hier helemaal geen topic over is? Eén van de leukere programma’s op dit moment.

Dit jaar weer een paar leuke bands. Bruno Mars één van de favorieten, maar persoonlijk word ik er vrolijk van de Dizzy Man’s Band ^O^ Hoop dat die nog een paar weken erin blijven. In dit programma zijn ook hoge noteringen in de top 2000 te verdienen. Onder meer de nummers van Creedence Clearwater Revival stegen dit jaar bijna allemaal en enkelen bereikten hun hoogste positie ooit ^O^

Afgevallen zijn inmiddels de matige tributes voor Prince en Coldplay, terwijl volgende week in de derde show AC/DC erbij komt.

Andere tributes:
Tom Jones
Adele
George Michael/Wham!
Lionel Richie
Guus Meeuwis
The Supremes

Presentatie sinds dit jaar: Johnny de Mol.

In de jury geeft Spike als enige serieus commentaar. Angela en Caesar zitten ook op een stoel en geven cijfers, maar voegen verder weinig toe.
Vind het jammer dat Spike als enige wat serieus lijkt toe te voegen. Juist céés moet toch nuttige info kunnen toevoegen :@
Well, life can be a riot
pi_216483486
Een welkome afwisseling in het karige en matige aanbod op tv, maar ook niet meer dan dat. Echt heel geweldig zijn deze tribute bands niet, maar Dizzy Man's Band is leuk. En Tom Jones ook. De rest heb ik weinig mee.
  donderdag 30 januari 2025 @ 14:55:49 #9
508590 Grotetijd
pi_216483587
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 14:44 schreef Seeburg54 het volgende:
Een welkome afwisseling in het karige en matige aanbod op tv, maar ook niet meer dan dat. Echt heel geweldig zijn deze tribute bands niet, maar Dizzy Man's Band is leuk. En Tom Jones ook. De rest heb ik weinig mee.
Die Dizzy Man's Band is tof ja _O_
Tom Jones en Bruno Mars zijn fenomenaal (al vind ik het idee van een tribute voor een zanger die amper 15 jaar "actief" is niet echt logisch)
Mijn minst favoriet was Coldplay, en ge-lu-kkig is die zanger met z'n dunne stemmetje er uit.
Well, life can be a riot
pi_216483691
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 08:34 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Nee klopt, maar heel gedurfd om met zo’n act deel te nemen. De kans dat mensen de liedjes niet kennen is groot. Maar ze doen het echt heel leuk. Vooral ook de zanger met zijn 12 kinderen :D
absoluut waar.
Ik ben ermee opgegroeid, maar grappig om te zien dat Spike volkomen blanco was.
Juin uit Eigen Tuin!
pi_216484136
quote:
17s.gif Op donderdag 30 januari 2025 14:55 schreef Grotetijd het volgende:

[..]
Die Dizzy Man's Band is tof ja _O_
Tom Jones en Bruno Mars zijn fenomenaal (al vind ik het idee van een tribute voor een zanger die amper 15 jaar "actief" is niet echt logisch)
Mijn minst favoriet was Coldplay, en ge-lu-kkig is die zanger met z'n dunne stemmetje er uit.
Bruno Mars is erg goed, maar ik ken deze muziek eigenlijk niet. Coldplay had inderdaad niet een beste zanger, terecht dat ze weg zijn.
Ik kom uit begin jaren 70, en ben opgegroeid met muziek uit de jaren 60, 70 en 80. Verder gaat het bij mij ook niet echt. :@
pi_216487063
Kate Bush stroomt later nog in. Daar ben ik ook wel erg benieuwd naar.

Qua oeuvre erg jammer dat Prince en Coldplay al weg zijn, maar die zangers waren gewoon te zwak.
  donderdag 30 januari 2025 @ 20:50:43 #13
466281 WismutVeilchen83
pi_216487867
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 20:06 schreef Chiappucci het volgende:
Kate Bush stroomt later nog in. Daar ben ik ook wel erg benieuwd naar.

Qua oeuvre erg jammer dat Prince en Coldplay al weg zijn, maar die zangers waren gewoon te zwak.
Aah, Kate Bush ben ik ook benieuwd naar _O_ Ik wacht ook nog op een tribute voor Pink Floyd.
Rini dankjewel.
pi_216495814
Ik kijk het programma niet, maar ga af en toe naar festivals met tributebands. Die AC/DC tribute band heb ik al meerdere keren gezien en die breken de tent altijd af.
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_216495877
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 16:21 schreef Berkery het volgende:
Ik kijk het programma niet, maar ga af en toe naar festivals met tributebands. Die AC/DC tribute band heb ik al meerdere keren gezien en die breken de tent altijd af.
Ik ben er heel benieuwd naar.
Juin uit Eigen Tuin!
pi_216496019
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 16:21 schreef Berkery het volgende:
:D
  zaterdag 1 februari 2025 @ 21:46:00 #17
466281 WismutVeilchen83
pi_216513400
Dizzy Men’s band helaas eruit. Zonde, je ziet toch dat als een oeuvre wat minder bekend is er zomaar een punt af gaat. Voor met alle respect kedeng kedeng wordt zomaar een punt te hoog gegeven.
Rini dankjewel.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 22:55:21 #18
508590 Grotetijd
pi_216514744
Die Dizzy band er uit was wel te verwachten. Wie kent dat nou nog?... Daarnaast was het gewoon de minst strakke groep.
Naar mijn idee gaat volgende week óf Guus er uit of Lionel.
Well, life can be a riot
pi_216516721
quote:
17s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 22:55 schreef Grotetijd het volgende:
Die Dizzy band er uit was wel te verwachten. Wie kent dat nou nog?... Daarnaast was het gewoon de minst strakke groep.
Jammer van de Dizzy, maar wel terecht denk ik. Guus is absoluut niet mijn muziek, maar ik denk dat Lionel er eerder uit gaat. Het voorstukje van Kate Bush is veelbelovend! :)
  zondag 2 februari 2025 @ 09:21:29 #20
466281 WismutVeilchen83
pi_216517231
quote:
17s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 22:55 schreef Grotetijd het volgende:
Dat nummer dat ze vorige week deden was anders echt geweldig. Kregen ze ook een 8 voor van de hele jury. Het is volgens mij vooral onbekend maakt onbemind.
Rini dankjewel.
pi_216524444
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 09:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Dat nummer dat ze vorige week deden was anders echt geweldig. Kregen ze ook een 8 voor van de hele jury. Het is volgens mij vooral onbekend maakt onbemind.
Mee eens, eindelijk iets leuks. Dan de Supremes er maar uit, de kritiek van Angela was terecht, te zwaar, zowel zang als band. Ik heb dan weer weinig met AC-DC, overdreven gedoe, doet me niks.
pi_216527178
Ik vind Spike veruit het leukste en meest waardevolle jurylid. Hij is oprecht en geeft inhoudelijk commentaar waar de deelnemers iets mee kunnen. Je ziet dat hij ervan geniet en dat muziek helemaal zijn ding is en probeert deelnemers echt verder te helpen met zijn commentaar.
pi_216528454
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 20:04 schreef CocoinColorado het volgende:
Ik vind Spike veruit het leukste en meest waardevolle jurylid. Hij is oprecht en geeft inhoudelijk commentaar waar de deelnemers iets mee kunnen. Je ziet dat hij ervan geniet en dat muziek helemaal zijn ding is en probeert deelnemers echt verder te helpen met zijn commentaar.
Nah, alledrie wel. Spike zit er soms ook als een betweter.
pi_216529019
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 20:04 schreef CocoinColorado het volgende:
Ja, ben ik het wel mee eens. Angela en Cesar vind ik ook sympathiek, maar inhoudelijk zijn ze toch wat minder sterk. Vooral Cesar roept af en toe maar wat heb ik het idee. "Lekker nummer, adequaat bandje, een 8."
pi_216529217
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 22:06 schreef Chiappucci het volgende:

[..]
Ja, ben ik het wel mee eens. Angela en Cesar vind ik ook sympathiek, maar inhoudelijk zijn ze toch wat minder sterk. Vooral Cesar roept af en toe maar wat heb ik het idee. "Lekker nummer, adequaat bandje, een 8."
Hier juist het tegenovergestelde, Spike roept in mijn ogen wat vette onzin, met zijn prulverleden als zanger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')