Hurts - Wonderful Life
Deze is toch een heel stuk minder wonderful dan de vorige.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Zoals eerder al gezegd... ik was oudere jaarlijsten aan het doorlopen. Mijn onbetwiste #1 van 2010:Hurts - Wonderful Life
Overigens draai ik straks ook nog de #2 van 2019, die staat hoger in mijn All-Time Top 250 dan bijna alle #1's...
Daar denk ik anders overquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze is toch een heel stuk minder wonderful dan de vorige.
Ik vind deze ook wel heel erg mooi.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze is toch een heel stuk minder wonderful dan de vorige.
Nee, want dan zou -ie in mijn top-4 allertijden moeten staanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:47 schreef livelink het volgende:
Maar staat hij ook hoger dan je #1 van 2019 in je All-Time Top 250?
Scissor Sisters - I Don't Feel Like Dancin' (Linus Loves vocal edit)
Melting staat al 2 uur in de rij voordat hij in zijn attractie kan.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Scissor Sisters - I Don't Feel Like Dancin' (Linus Loves vocal edit)
Hierna nog twee nummers voordat @:Melting het roer overneemt. Of het stuur van de botsautootjes, dat kan ook.
C Duncan - He Came From The Sun
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Melting staat al 2 uur in de rij voordat hij in zijn attractie kan.
#4. Belangrijke hint: het heeft iets met dit nummer gemeenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:56 schreef livelink het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd naar je #1 en dus nummer 5 in je All Time Top 250. Ik moet het ongetwijfeld weten, maar heb even geen zin om erover na te denken.
Rhys Lewis - The Sun will rise of zoiets?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
#4. Belangrijke hint: het heeft iets met dit nummer gemeen
Die komt uit 2020 en is daarmee iets nieuwer dan mijn lijst die uit 2019 stamt. Misschien ga ik die dit jaar updaten.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Rhys Lewis - The Sun will rise of zoiets?
Ah ja, ik vind dat ik nog aardig in de buurt zat. Maar een jaartje te laat.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die komt uit 2020 en is daarmee iets nieuwer dan mijn lijst die uit 2019 stamt. Misschien ga ik die dit jaar updaten.
Nee, mijn #1 van 2019 heeft gemeen met het slotnummer van net: het is van dezelfde artiest en staat op hetzelfde album. Het heet "Pulses & Rain"
Hoe komt het? Niet helemaal fit?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:59 schreef livelink het volgende:
Dank je wel DJ11. Ik ben een tikje duf vanavond, maar heb wel echt van de muziek genoten.
Dat nummer zal zeker in de volgende editie staanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah ja, ik vind dat ik nog aardig in de buurt zat. Maar een jaartje te laat.
Ik weet het niet. Wijntje verkeerd gevallen of zo.quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:08 schreef livelink het volgende:
Living in the life of the coloured nog wat
Dat kan ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Wijntje verkeerd gevallen of zo.
Ik ga morgen even wandelend een verkeerd bezorgde brief op het juiste adres bezorgenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk.
Snel opknappen maar. Het is morgen heerlijk weer om een stukje te wandelen.
Het komt allemaal echt heel langzaam binnen bij mij.quote:
Hoeveel kilometer is dat?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ga morgen even wandelend een verkeerd bezorgde brief op het juiste adres bezorgen
En nu de vakantie voorbij is, moet ik ook weer aan de bak.... (en dan bedoel ik niet alleen werk)
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:18 schreef livelink het volgende:
Tom Petty and the Heartbreakers - Face in the crowd
quote:
Daar dacht E.T. toch anders over.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klein stukje maar. Maar lopen is altijd beter dan de fiets pakken.
Ik heb al even niets meer van hem gehoord.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:23 schreef DJ11 het volgende:
Ik blijf dit één van z'n fijnste liedjes vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |