Het moet wel om een bericht gaan wat enig verband houdt met Trump, maar goed, dat maakt de mogelijkheden eindeloos. Het deporteren naar Guantano Bay wellicht?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:31 schreef Melting het volgende:
@:livelink ik denk dat DJ11 het nooit gaat leren.
Dit hoort gewoon in de opgavequote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:31 schreef Melting het volgende:
@:livelink ik denk dat DJ11 het nooit gaat leren.
Dit nieuws was inderdaad niet tot mij gekomen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:34 schreef DJ11 het volgende:
Het antwoord: Denis Leary speelt de hoofdrol in een erbarmelijk slechte nieuwe Amerikaanse comedyserie over het Nederlandse leger. Het zit vol stereotypen en fouten. Zo heet de legerbasis "Stroopsdorf", de uitgang -dorf kom je in Duitsland tegen, niet bij ons.
Het artikel: https://nos.nl/artikel/25(...)tteus-over-nederland
Is mij geheel ontgaan.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:34 schreef DJ11 het volgende:
Het antwoord: Denis Leary speelt de hoofdrol in een erbarmelijk slechte nieuwe Amerikaanse comedyserie over het Nederlandse leger. Het zit vol stereotypen en fouten. Zo heet de legerbasis "Stroopsdorf", de uitgang -dorf kom je in Duitsland tegen, niet bij ons.
Het artikel: https://nos.nl/artikel/25(...)tteus-over-nederland
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit nieuws was inderdaad niet tot mij gekomen.
Snap ik. Ik las het toevallig.quote:
Eddie Benjamin - Maniac
Het klonk best lekker inderdaad.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:42 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind dit ritmisch heel grappig gedaan.
De drie beste liedjes komen nog. Daarvan is er ook nog eentje van eigen bodemquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Het klonk best lekker inderdaad.
Jay-Jay Johanson - Jay-Jay Johanson Again
Toen luisterde ik nog niet naar R49, maar dit nummer ken ik wel. Of het lijkt heel erg op iets wat ik ken natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:48 schreef DJ11 het volgende:
Het nadeel van een weekje vakantie: je loopt door allerlei oude jaarlijsten heen en denkt: dit nummer moet ik ook nodig weer eens draaien.
Mij ontbetwiste #1 van 2007:Jay-Jay Johanson - Jay-Jay Johanson Again
En nee, dat is geen foute dubbeling; het nummer heet écht zo
Toen bestond Radio 49 ook nog niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Toen luisterde ik nog niet naar R49, maar dit nummer ken ik wel. Of het lijkt heel erg op iets wat ik ken natuurlijk.
Ik heb het wel eens vaker gedraaid, maar de laatste keer is al een behoorlijke tijd terug.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Toen luisterde ik nog niet naar R49, maar dit nummer ken ik wel. Of het lijkt heel erg op iets wat ik ken natuurlijk.
Ook niet in ONZ?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Toen bestond Radio 49 ook nog niet.
Badfinger - Come And Get It
Zou kunnen dat het de voorloper was. Maar dat weet ik niet.quote:
Mazey Haze - Sometimes I Feel Great, Sometimes I Feel Useless
Universele klachtquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:55 schreef DJ11 het volgende:
Een verrassend leuk liedje van eigen bodem, eigenzinnig geproduceerd:Mazey Haze - Sometimes I Feel Great, Sometimes I Feel Useless
Nou hebben we onderhand zon.... kom jij met lopen in de regen aan.quote:
Het is in elk geval nog wel "lopen"quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou hebben we onderhand zon.... kom jij met lopen in de regen aan.
Als je je vriendin met een ander in de zon ziet lopen geeft dat toch een heel andere sfeer.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou hebben we onderhand zon.... kom jij met lopen in de regen aan.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je je vriendin met een ander in de zon ziet lopen geeft dat toch een heel andere sfeer.
Ik vind die van Danny anders niet zo slecht hoor.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:08 schreef DJ11 het volgende:
Ik wilde jullie geen Danny Vera aandoenOhio Players - Love Rollercoaster
Wie weet een andere keer. Er komt zo iets heel anders aanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind die van Danny anders niet zo slecht hoor.
Wordt je een beetje melancholiek van de maan, DJ11?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:18 schreef DJ11 het volgende:
Fraai nummer van deze Engelse band:The Veils - Melancholy Moon
Kennelijkquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Wordt je een beetje melancholiek van de maan, DJ11?
Gorillaz - On Melancholy Hill
Oh, ik dacht dat het nog steeds hetzelfde liedje was. Ik vond het al zo langquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:22 schreef DJ11 het volgende:
Deze stond niet klaar, maar doordat @:Melting over melancholiek begon, moest ik er ineens aan denkenGorillaz - On Melancholy Hill
Dat is een teken dat ze goed bij elkaar passenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het nog steeds hetzelfde liedje was. Ik vond het al zo lang
Billy Joel - The River of Dreams
Pet Shop Boys - All Over The World (new version)
Black - Wonderful Life
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |