SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Nu ben ik stukjes kwijtquote:
Ownoes.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is maar goed dat FOK! bestaat, de rest van de mensen om hem heen verstaat hem net aan
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:34 schreef essnhills het volgende: Vroeger had je zeep van het merk Sunlight Maar dat kwam op de Nederlandse markt voordat iedereen Engels sprak, meer oma's generatie enzo. Dus dat spraken ze uit als Sunlicht
Mooie TTquote:
Weet de rest van nederland ook dat dit woorden zijn?quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:38 schreef UitStraling het volgende:
Toensels gebruik ik echt al heel lang.
Kompjoeteren ook.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Gaat net goedquote:
Kompjoeteren kent iedereen wel toch?.... Toch?quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet de rest van nederland ook dat dit woorden zijn?
Dat wordt een maand niet stofzuigenquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met name het terugvinden is het probleem
Flesje wijn of twee mee.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:40 schreef datismijnmening het volgende:
Ok ik ga even een frisse neus halen en naar de gym
quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kompjoeteren kent iedereen wel toch?.... Toch?
You are better than me.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:40 schreef datismijnmening het volgende:
Ok ik ga even een frisse neus halen en naar de gym
Mijn oma had het altijd over de ehrvrijur.quote:
Juist wel, met een panty over het mondstuk.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat wordt een maand niet stofzuigen
Dat klinkt een beetje als kinderen die leren schrijven. Ook zo hilarisch.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mijn oma had het altijd over de ehrvrijur.
Ja mooi is datquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje als kinderen die leren schrijven. Ook zo hilarisch.
Mijn moeder noemde mijn vriendinnen altijd een vastvat.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mijn oma had het altijd over de ehrvrijur.
vastvat ?quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn moeder noemde mijn vriendinnen altijd een vastvat.
Jeeeezzuusssquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een meisje om vast te pakken = een vastvat.
Ik herhaal, de pakketjes maken zich zorgenquote:
Ik bedoel niet dat ik toevallig ergens onder een stoeptegel iemand hoop te vinden die helemaal hoteldebotel op me is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk dat dat bijna een voorwaarde is, of je moet heel veel geluk hebben![]()
Ik moet het nog zien. Misschien ben ik wat pessimistisch, omdat het op het moment een beetje voelt alsof alle vooruitgang die ik probeer te boeken vastloopt. Maar het is soms wat moeilijk te geloven.quote:maar dat is niet hetzelfde als dat er voor jou geen dekseltje voor je potje zou zijn (dit klinkt heeeellll raar)
Tsja…quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:49 schreef Karzai het volgende:
lekker plaatje van goldband, kopen mensen
Ik vind dit onhygiënische mannen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:49 schreef Karzai het volgende:
GOldbandquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:49 schreef Karzai het volgende:
GRotetijdquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dit onhygiënische mannen.
Neem van mij dit aan, daarvoor moet je eerst hoteldebotel op jezelf worden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat ik toevallig ergens onder een stoeptegel iemand hoop te vinden die helemaal hoteldebotel op me is.
Maar meer het gevoel dat de mensen die me leuk lijken sowieso niet op m'n interesse zitten te wachten.
[..]
Ik moet het nog zien. Misschien ben ik wat pessimistisch, omdat het op het moment een beetje voelt alsof alle vooruitgang die ik probeer te boeken vastloopt. Maar het is soms wat moeilijk te geloven.
Is goed Maanquote:
Nee maar als je zelf overtuigd bent dat andere je niet leuk (genoeg) vinden, dan is dat al een best lastig uitgangspunt voor een relatiequote:Op woensdag 29 januari 2025 17:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat ik toevallig ergens onder een stoeptegel iemand hoop te vinden die helemaal hoteldebotel op me is.
Maar meer het gevoel dat de mensen die me leuk lijken sowieso niet op m'n interesse zitten te wachten.
[..]
Ik moet het nog zien. Misschien ben ik wat pessimistisch, omdat het op het moment een beetje voelt alsof alle vooruitgang die ik probeer te boeken vastloopt. Maar het is soms wat moeilijk te geloven.
jah.... geen diewertje meer met de sintquote:
wat is datquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Sunligtseep heb ik ook nogMe moeder vond ooit dat ik dat nodig had ergens voor.
thank godquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:59 schreef Karzai het volgende:
smaken verschillen het doet mij goed deze goldband verwoord ook perfect mijn gevoelens deze plaat
Ah neequote:Op woensdag 29 januari 2025 17:57 schreef Nizno het volgende:
Dieuwertje Blok heeft opnieuw kanker en zal niet meer genezen
Dieuwertje Blok is ongeneeslijk ziek. Omroep NTR maakt bekend dat de Sinterklaasjournaal-presentatrice opnieuw kanker heeft. Ze zal haar televisiewerk niet meer oppakken.
zeep met een squote:
Had @essnhills het in het vorige topic over denk ikquote:
ohquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had @:essnhils het in het vorige topic over denk ik
Hop (13x)quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:59 schreef Karzai het volgende:
smaken verschillen het doet mij goed deze goldband verwoord ook perfect mijn gevoelens deze plaat
Wat is dat?quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:00 schreef Crack_ het volgende:
Ga ik vanavond dan eindelijk mn neipa drinken verdomme?!
Versgientquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:00 schreef Crack_ het volgende:
Ga ik vanavond dan eindelijk mn neipa drinken verdomme?!
Oh damn dat is wel triest zeg.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:57 schreef Nizno het volgende:
Dieuwertje Blok heeft opnieuw kanker en zal niet meer genezen
Dieuwertje Blok is ongeneeslijk ziek. Omroep NTR maakt bekend dat de Sinterklaasjournaal-presentatrice opnieuw kanker heeft. Ze zal haar televisiewerk niet meer oppakken.
Maar je hoeft toch ook niet dezelfde interesses dan je partner te hebben? Ik vind dingen leuk die mijn man heel stom vind, hij vindt dingen leuk die ik heel stom vind. Dan hebben we ook nog dingen die we samen leuk vinden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
tis wat beknopt geef ik toe de elpee heeft nog meer nummersquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hop (13x)
Wajooooooo
Hop (13x)
Niet moeilijk doen
Hop (13x)
Stop met denken
Hop, hee
Hop, hee
Hu, hee
Hu, huhu
Hop, hee
Hop, hee
Hu, hee
Hu, huhu
Hop, hee
Hop, hee
Hu, hee
Huhuhu
Hop, hee
Hop, hee
quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik herhaal, de pakketjes maken zich zorgen
Goed zo... heb ik mn goede daad van vandaag weer gedaanquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ok, ik moest even iets te hard lachen hierom.
ik vind jou ook maar een simpele zielquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stukadoren ging ze hopelijk wat beter af.
Dat is trouwens allemaal van dat simpele coke volk.
Goed zo.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
Goed zo... heb ik mn goede daad van vandaag weer gedaan
Ik vind dit soort mensen echt doodsaai juist en daarom de deuntjes ook.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
tis wat beknopt geef ik toe de elpee heeft nog meer nummers
maar dit is toch een geweldig optreden
quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik vind jou ook maar een simpele ziel
bierquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Versgient![]()
Brabants voor "misschien"Nou ja, onsdorps dan.
oh waarom zit je hier dan de hele dag?quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dit soort mensen echt doodsaai juist en daarom de deuntjes ook.
lalalalalaquote:
Ja maar dat boeit niet. Waar is dat ding? Al omgesmolten?quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Aanhoudingen in de Roemeense Helm roofzaak
ja wat moet je ermee tis wel goud , die hebben vast een opdrachtgever anders raak je zoiets niet kwijtquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Aanhoudingen in de Roemeense Helm roofzaak
Nou ja. Kip / ei. Dat beeld ontstaat ook door jaren falen. En gek genoeg een hoop vrouwen die wel gewoon vrienden willen worden. Wat helemaal prima is. Maar als het op een gegeven moment gaat voelen alsof iedereen alleen vriendschappelijk geinteresseerd is dan gaat het voelen alaof je gewoon iets mist. Niets aan te doen. Of zo.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee maar als je zelf overtuigd bent dat andere je niet leuk (genoeg) vinden, dan is dat al een best lastig uitgangspunt voor een relatie
Bedoel, het is niet dat je nu massaal wordt afgewezen toch? Wel echt rot dat vooruitgang niet zo gaat zoals gehoopt
Ik bedoelde met m'n interesse de interesse in haar van mij als persoon, niet iemand die toevallig dezelfde hobby heeft.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar je hoeft toch ook niet dezelfde interesses dan je partner te hebben? Ik vind dingen leuk die mijn man heel stom vind, hij vindt dingen leuk die ik heel stom vind. Dan hebben we ook nog dingen die we samen leuk vinden.
De persoon moet je leuk vinden en het pakketje dat daarbij hoort respecteer je omdat het bij de persoon hoort die je leuk vindt.
Het enige waar je in moet geloven is jezelf. Als dat je lukt maakt het ook niet zo veel uit wat een ander wel of niet van je vindt.
omsmelten, simpel zatquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja wat moet je ermee tis wel goud , die hebben vast een opdrachtgever anders raak je zoiets niet kwijt
Je zal het niet geloven, maar ik weet precies hoe dit is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:25 schreef DeZwabber het volgende:
Nou ja. Kip / ei. Dat beeld ontstaat ook door jaren falen. En gek genoeg een hoop vrouwen die wel gewoon vrienden willen worden. Wat helemaal prima is. Maar als het op een gegeven moment gaat voelen alsof iedereen alleen vriendschappelijk geinteresseerd is dan gaat het voelen alaof je gewoon iets mist. Niets aan te doen. Of zo.
3 dagenquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:24 schreef Ama het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer de pot leeg is.
[ link | afbeelding ]
hoezo? In een uurtje heb je 100.000 Euro waar geen haan naar kraait.quote:
Eens met dit. Kan uit ervaring zeggen dat het prima werkt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar je hoeft toch ook niet dezelfde interesses dan je partner te hebben? Ik vind dingen leuk die mijn man heel stom vind, hij vindt dingen leuk die ik heel stom vind. Dan hebben we ook nog dingen die we samen leuk vinden.
De persoon moet je leuk vinden en het pakketje dat daarbij hoort respecteer je omdat het bij de persoon hoort die je leuk vindt.
Het enige waar je in moet geloven is jezelf. Als dat je lukt maakt het ook niet zo veel uit wat een ander wel of niet van je vindt.
Oke oke 4.quote:
die helm taxeer ik op een miljoen minimaalquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hoezo? In een uurtje heb je 100.000 Euro waar geen haan naar kraait.
Je zou het bijna niet geloven maar meestal eet visite het meeste op.quote:
Alsof je die uberhaupt ergens kan verkopenquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
die helm taxeer ik op een miljoen minimaal
Karzai weet wel adresjesquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alsof je die uberhaupt ergens kan verkopen
nee, die rare kwast kwam toen bij het 8u journaal binnen met een pistooltjequote:
Ja maar ja, een onverhandelbaar miljoen of een ton cashquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
die helm taxeer ik op een miljoen minimaal
Nice!quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Je zou het bijna niet geloven maar meestal eet visite het meeste op.
Oooohhh…. Is dat al weer 10 jaar geleden?quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee, die rare kwast kwam toen bij het 8u journaal binnen met een pistooltje
ja dat dusquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oooohhh…. Is dat al weer 10 jaar geleden?HOE dan
Daar heb je toch DM PM R&P voor?quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:35 schreef Ama het volgende:
FOK zou meer met daten moeten doen. Er zijn echt zoveel stelletjes onstaan via dit forum, dat kan vast nog beter.
FOK! Dating subforum? Denk dat dat niet te doen is johquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:35 schreef Ama het volgende:
FOK zou meer met daten moeten doen. Er zijn echt zoveel stelletjes onstaan via dit forum, dat kan vast nog beter.
als er echt een soort dating.fok.nl zou komen dan geloof ik niet dat ik me daarvoor zou opgeven nee.quote:
Denk dat er soms best leuke dingen plaatsvinden, zeker als je hele dagen met iemand chat in een slowchat en soms zelfs óók bericht via DM. Maar een FOK! Dating gedeelte? Denk niet dat zoiets looptquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als er echt een soort dating.fok.nl zou komen dan geloof ik niet dat ik me daarvoor zou opgeven nee.
Same. DM/PM/ nummer uitwisselen en dan moet het zonder de tussenkomst van Ome Danny hopelijk ook wel lukken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als er echt een soort dating.fok.nl zou komen dan geloof ik niet dat ik me daarvoor zou opgeven nee.
Precies dit.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Same. DM/PM/ nummer uitwisselen en dan moet het zonder de tussenkomst van Ome Danny hopelijk ook wel lukken.
En ik geloof ook niet dat iemand mij daarvoor zou opgeven tenzij levensmoequote:Op woensdag 29 januari 2025 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* kwiwi delete de draft profieltekst weer gauwquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik geloof ook niet dat iemand mij daarvoor zou opgeven tenzij levensmoe
Waar lagen ze?!quote:
Jijquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
* kwiwi delete de draft profieltekst weer gauw
Nog geen 10cm van waar ik ze liet vallen, net niet onder mijn voetenquote:
Harde Nee.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:35 schreef Ama het volgende:
Ygrittepit, ploertendoder der dordse synodequote:Op woensdag 29 januari 2025 18:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Same. DM/PM/ nummer uitwisselen en dan moet het zonder de tussenkomst van Ome Danny hopelijk ook wel lukken.
Vlinder de Tindercinder bedoel jequote:Op woensdag 29 januari 2025 18:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Harde Nee.
Want Vlinder de Pinderlinderbinder.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vlinder de Tindercinder bedoel je
Verder kijken dan je neus lang isquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog geen 10cm van waar ik ze liet vallen, net niet onder mijn voeten
Nee ze heeft geen Engelse katquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
@:Ama ik heb een naam voor je kat, een engelse
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amaranthus Caudatus
Cauda"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:08 schreef essnhills het volgende:
Ik heb ook nog een wat andersoortige suggestie @:ama
In de Amarantenfamilie (planten) heb je de KattenstaartamarantBOSTIJGERINSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amaranthus Caudatus
CaudaOmnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Etto Amaretto Kroketto!quote:
waarom? gewoon op de bank zetten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, morgen even haakjes uitzoeken.
[ afbeelding ]
Awwww lief snolletjeeeeeee.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:16 schreef Ygritte het volgende:
Katten moet je altijd namen geven waarmee je kan schreeuwen en die je kan afkorten. Vervolgens geef je ze ook nog een liefkozende klote naam en dat is degene die je altijd gebruikt. Tenzij je iets moet schreeuwen want dan gebruik je de ‘governance name’.
Ik las klepdijquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:13 schreef essnhills het volgende:
Ik heb wel lekker gegeten
Lekker gekruide kiepdij met kerrie en chipolatakruiden enzo, sperzieboontjes en meegebakken rijst in een wrap met wat hummus en oude kaas
Wat is klepdij?!quote:
Lekker kleppenquote:
Je neemt een rode kater. je noemt hem Henk. Henk wordt henkie de penkie, dan wordt het penk en daarna pennie slennie dennie ohhh koetie petoetie. En dan heet Henk ineens Pennie en daar kan die dan ook weer niks aan doen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Awwww lief snolletjeeeeeee.
Beetje dat idee
Hahaha the cycle of owning a catquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je neemt een rode kater. je noemt hem Henk. Henk wordt henkie de penkie, dan wordt het penk en daarna pennie slennie dennie ohhh koetie petoetie. En dan heet Henk ineens Pennie en daar kan die dan ook weer niks aan doen.
Zoiets.
Één kat is geen kat overigensquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hahaha the cycle of owning a cat
Twee kat is een half katquote:
4 Kat is een boskatquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Twee kat is een half kat
drie kat is een paaskat
klopt...quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je neemt een rode kater. je noemt hem Henk. Henk wordt henkie de penkie, dan wordt het penk en daarna pennie slennie dennie ohhh koetie petoetie. En dan heet Henk ineens Pennie en daar kan die dan ook weer niks aan doen.
Zoiets.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
klopt...
ygrittepitte
amadepama
koendemanvan7miljoen
dimmy
essie
crackadelica
etc.
Ik ben wel een bostijgerin?quote:
@Nattekatquote:
Die van mij gelukkig weer een stuk kleiner.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn telefoon is een stuk groter dan mijn vorige.
Past ie nog in je zak?quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maine Coons zijn echt andere katten dan ‘huis tuin en keuken katten’. Ik vind ze zo bijzonderquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:28 schreef Grotetijd het volgende:
Ik volg tegenwoordig een YouTube kanaal met Maine Coons. Prachtige beesten ook![]()
spywarequote:Op woensdag 29 januari 2025 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De meest huis tuin en keuken kat is volgens mij meer de Ragdoll toch? Veel gedomesticeerder worden ze niet is mij ooit eens verteld.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maine Coons zijn echt andere katten dan ‘huis tuin en keuken katten’. Ik vind ze zo bijzonder
De vuilnisbakkies vind ik meestal een stuk leuker dan 'ras' kattenquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maine Coons zijn echt andere katten dan ‘huis tuin en keuken katten’. Ik vind ze zo bijzonder
Nee, Ragdolls zijn ook apart. Langhaar, blauwe ogen, sealpoint en hangen als een lappenpop tegen je aan. HTK kat is geen ras dus kan van alles zijn. Over het algemeen hebben ze in Nederland kort haar en noemen mensen ze wel eens een Europese korthaar. Maar dat is ook niet correct, want een europese korthaar is wel formeel een ras.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
De meest huis tuin en keuken kat is volgens mij meer de Ragdoll toch? Veel gedomesticeerder worden ze niet is mij ooit eens verteld.
Dat is niet wat dat betekent. Sinds wanneer zijn ragdolls de alledaagse maatstaf?quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
De meest huis tuin en keuken kat is volgens mij meer de Ragdoll toch? Veel gedomesticeerder worden ze niet is mij ooit eens verteld.
Oooh zo. Snap wel wat je bedoelt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee, Ragdolls zijn ook apart. Langhaar, blauwe ogen, sealpoint en hangen als een lappenpop tegen je aan. HTK kat is geen ras dus kan van alles zijn. Over het algemeen hebben ze in Nederland kort haar en noemen mensen ze wel eens een Europese korthaar. Maar dat is ook niet correct, want een europese korthaar is wel formeel een ras.
Maar kan je er ook beter mee bellen?quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind sommige rassen verschrikkelijk of ronduit zielig. Maine Coons hebben ook niet echt de beste stats qua gezondheid en inteelt percentage. Maar zijn slim, speels, relaxt, nieuwgierig, weten alles beter, gek op water en halve honden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De vuilnisbakkies vind ik meestal een stuk leuker dan 'ras' katten
Mijn wijlen poezel was ook zo'n soort gevalquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:38 schreef DeZwabber het volgende:
https://www.reddit.com/r/standardissuecat/
Dit is de default optie.
Mja ze moeten oppassen dat ze dat ook niet helemaal kapot gaan fokken zoals ze bij honden doen, dat je allemaal van die ingedeukte misvormde borderliner beesten krijgtquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind sommige rassen verschrikkelijk of ronduit zielig. Maine Coons hebben ook niet echt de beste stats qua gezondheid en inteelt percentage. Maar zijn slim, speels, relaxt, nieuwgierig, weten alles beter, gek op water en halve honden.
Dit is inderdaad wel de default setting van een kat.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:38 schreef DeZwabber het volgende:
Dit is de default optie.
Die hadden wij vroeger ook. Mannetjes, vrouwtjes, dikke en dunnequote:Op woensdag 29 januari 2025 19:38 schreef DeZwabber het volgende:
Dit is de default optie.
Is 6 kat dan Katja Schuurman?quote:
Als je gaat zeggen dat ik 'sowieso een burn out ga krijgen binnen no time' dan denk ik echt, rot efkes opquote:
Doen ze al. Manx, scottisch fold, perzen. Dat zijn alleen de rassen die fysiek iets mankeren waardoor ze waarschijnlijk een kut leven hebben. En dan heb je nog een hele bups met hoge kans op ziekten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja ze moeten oppassen dat ze dat ook niet helemaal kapot gaan fokken zoals ze bij honden doen, dat je allemaal van die ingedeukte misvormde borderliner beesten krijgt
Wie zegt dat ik dat ging zeggen....quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je gaat zeggen dat ik 'sowieso een burn out ga krijgen binnen no time' dan denk ik echt, rot efkes op
Dit doe ik toch zelf![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is gewoon 1 grote inteeltbende, alsof ze allemaal uit Urk komenquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doen ze al. Manx, scottisch fold, perzen. Dat zijn alleen de rassen die fysiek iets mankeren waardoor ze waarschijnlijk een kut leven hebben. En dan heb je nog een hele bups met hoge kans op ziekten.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat ging zeggen....Ik verwijs naar de vorige keer dat je er wat over zeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
LoL de meeste mensen die een burnout krijgen krijgen dat voornamelijk vanuit een intrinsieke motivatie. Het zijn over het algemeen niet de lamzakken maar de doorzetters.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je gaat zeggen dat ik 'sowieso een burn out ga krijgen binnen no time' dan denk ik echt, rot efkes op
Vertelquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
@:Ama ik heb een naam voor je kat, een engelse
Maar ik geef haar wel een Engelse (of misschien Japanse) naam. Mijn huisdieren hebben vrijwel nooit Nederlandse namen.quote:
Daarom: naar huis jijquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zit je er heulemoal klaar voor?quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Vertel
[..]
Maar ik geef haar wel een Engelse (of misschien Japanse) naam. Mijn huisdieren hebben vrijwel nooit Nederlandse namen.
ik zou mezelf niet als lamzak beschrijven met werk. Doorzetter vind ik moeilijk om over mezelf te zeggen. Vind mezelf wel erg betrokken?quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
LoL de meeste mensen die een burnout krijgen krijgen dat voornamelijk vanuit een intrinsieke motivatie. Het zijn over het algemeen niet de lamzakken maar de doorzetters.
Waarvoor?quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zit je er heulemoal klaar voor?
Een Japanse naam?quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Vertel
[..]
Maar ik geef haar wel een Engelse (of misschien Japanse) naam. Mijn huisdieren hebben vrijwel nooit Nederlandse namen.
(Te) betrokken wil ook nog wel eens leiden tot.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zou mezelf niet als lamzak beschrijven met werk. Doorzetter vind ik moeilijk om over mezelf te zeggen. Vind mezelf wel erg betrokken?![]()
Mijn valkuil is dat ik heeeel slecht ben in werken op momenten dat het zou 'moeten'. Ook dat doe ik zelf
Nyanko is meer colloquiaal en iets origineler.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Een Japanse naam?
Noem d'r Neko.
Opgelost.
Wanneer het doorzetten verandert in doorslaanquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
LoL de meeste mensen die een burnout krijgen krijgen dat voornamelijk vanuit een intrinsieke motivatie. Het zijn over het algemeen niet de lamzakken maar de doorzetters.
Dan wordt het niniiii koosje of KUTKAT!11!!!1quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nyanko is meer colloquiaal en iets origineler.
Of jankerdquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan wordt het niniiii koosje of KUTKAT!11!!!1
Ja hoorquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
(Te) betrokken wil ook nog wel eens leiden tot.
Zo lang je de grenzen voor jezelf maar duidelijk kent en je daar aan houdt en nee is ook een antwoord.
Bij mij werd het meestal 'beestje'quote:
Veel sterkte gewenst,quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:52 schreef PzKpfw het volgende:
Misschien een rare post in dit topic maar aangezien dit een relatief actief draadje is en er van alles besproken kan worden ben ik benieuwd of iemand even mee kan denken. Voor een (ver) familielid ben ik een condoleancekaartje aan het schrijven. Echter heb ik dit (gelukkig) nog niet zo heel vaak hoeven doen maar het is wel lastig de juiste woorden te vinden. Ik ben nog op zoek naar een manier om de kaart af te sluiten want enkel mijn voor- en achternaam lijkt me wat kil, ook voor verre familie. 'Met vriendelijke groet' lijkt me ongepast en sterkte heb ik al in de tekst verwerkt. Alvast bedankt.
Ik wilde hier een keiharde grap over maken maar dat is ook vet lullig, dus misschien gewoon aan chat gpt vragen?quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:52 schreef PzKpfw het volgende:
Misschien een rare post in dit topic maar aangezien dit een relatief actief draadje is en er van alles besproken kan worden ben ik benieuwd of iemand even mee kan denken. Voor een (ver) familielid ben ik een condoleancekaartje aan het schrijven. Echter heb ik dit (gelukkig) nog niet zo heel vaak hoeven doen maar het is wel lastig de juiste woorden te vinden. Ik ben nog op zoek naar een manier om de kaart af te sluiten want enkel mijn voor- en achternaam lijkt me wat kil, ook voor verre familie. 'Met vriendelijke groet' lijkt me ongepast en sterkte heb ik al in de tekst verwerkt. Alvast bedankt.
Nekomimimimimimimimimimiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Je vergeet de gr. gr.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Veel sterkte gewenst,
PzKpfw
quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wilde hier een keiharde grap over maken maar dat is ook vet lullig, dus misschien gewoon aan chat gpt vragen?
Misschien dat hier iets tussen staat? https://vanderspekuitvaar(...)ncetekst-overlijden/quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:52 schreef PzKpfw het volgende:
mijn gedachte zijn bij je (ofzoiets..)quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:52 schreef PzKpfw het volgende:
quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nekomimimimimimimimimimi@bitterbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Was ook echt een lief beestjequote:
hopelijk niet. Dat is vet eng, man.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar kan je er ook beter mee bellen?
met van die grote ogenquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was ook echt een lief beestjeDeed altijd alsof die superstoer was maar als er ook maar iemand aanbelde of de stofzuiger werd gepakt dan vloog die de garage in of naar buiten
quote:
Gewoon afsluiten met je voor- en achternaam als het verre familie is is niet vreemd hoor op zo'n kaart, als je ze al sterkte hebt gewenstquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:52 schreef PzKpfw het volgende:
Goed adviesquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon afsluiten met je voor- en achternaam als het verre familie is is niet vreemd hoor op zo'n kaart, als je ze al sterkte hebt gewenst
Ik zou er wel wat aan willen doen als het iets is wat ik kan veranderen, maar geen tijd genoeg bij therapie om dat ook nog eens aan te kaarten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zal het niet geloven, maar ik weet precies hoe dit is.
Ik denk snel, type langzaam op een telefoon, en ben zo een paar minuten kwijt om te checken of ik de username wel precies goed spel voor het taggen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]hahaahah zwab, ik weet niet of er iemand in de sc is die ehm, ja. Zo vaak te laat is met zn grapjes/uitleg/dingetjes
Er was toch een vrouw met wie je iets hebt gehad die weer contact met je zocht?quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou ja. Kip / ei. Dat beeld ontstaat ook door jaren falen. En gek genoeg een hoop vrouwen die wel gewoon vrienden willen worden. Wat helemaal prima is. Maar als het op een gegeven moment gaat voelen alsof iedereen alleen vriendschappelijk geinteresseerd is dan gaat het voelen alaof je gewoon iets mist. Niets aan te doen. Of zo.
[..]
Ik bedoelde met m'n interesse de interesse in haar van mij als persoon, niet iemand die toevallig dezelfde hobby heeft.
Ik heb het gewoon uit mijn hoofd gezet en dat maakt het leven er verrassend eenvoudig op. Efficiënt ook. En ja, ieder huisje heeft een kruisjequote:Op woensdag 29 januari 2025 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou er wel wat aan willen doen als het iets is wat ik kan veranderen, maar geen tijd genoeg bij therapie om dat ook nog eens aan te kaarten.
Het voelt alsof er eigenlijk al teveel dingen op de stapel voor "ooit misschien repareren als ik er aan toe kom" liggen.
Bijna weekendquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, nog even 1,5 uur gamen en dan naar bed.
Nee, daar heb ik nooit wat mee gehad. Gewoon een goede vriendin.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er was toch een vrouw met wie je iets hebt gehad die weer contact met je zocht?
Haha nee zeker niet. Bijna altijd opgegroeid met katten en ik had tot vijf jaar geleden ook zelf een kat maar die was niet gelukkig nadat we waren verhuisd. Die woont bij een goede vriend van me op een rustige plek.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:21 schreef mschol het volgende:
[..]
is het eerste keer dat je een kat hebt?
oh das fijn, dan is het niet helemaal onbekend terreinquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Haha nee zeker niet. Bijna altijd opgegroeid met katten en ik had tot vijf jaar geleden ook zelf een kat maar die was niet gelukkig nadat we waren verhuisd. Die woont bij een goede vriend van me op een rustige plek.
Zeker niet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:26 schreef mschol het volgende:
[..]
oh das fijn, dan is het niet helemaal onbekend terrein
Het is best aandoenlijkquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk snel, type langzaam op een telefoon, en ben zo een paar minuten kwijt om te checken of ik de username wel precies goed spel voor het taggen.
De nieuwe paddington, geen idee of ie leuk is maar vind het wel iets om te kijken in badquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:31 schreef Ygritte het volgende:
Ik plons zo in bad. Iemand nog een kijksuggestie?
Wat ik kan gaan kijken in bad dan hè.. niet andersom.
De kleine zeemeerminquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:31 schreef Ygritte het volgende:
Ik had ook niet het idee dat je bad ging kijkenquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:31 schreef Ygritte het volgende:
Sorteer ff voor zodat ik niet pics van je bad, van je been, van je teen krijg…quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik had ook niet het idee dat je bad ging kijken
welke telefoon?quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net even telefoon uit de verpakking gehaald om de wifi enzo al in te stellen.
Telefoon zit nu al onder de vingervlekken.
Iets van Brian Coxquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:31 schreef Ygritte het volgende:
Je zegt niks over een zusje...quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Sorteer ff voor zodat ik niet pics van je bad, van je been, van je teen krijg…
Red Shoe Diariesquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:31 schreef Ygritte het volgende:
Dan liever The Red Shoesquote:
Nyankoquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nyanko is meer colloquiaal en iets origineler.
Dit deed me ineens weer denken aan een boek dat ik voor Nederlands heb gelezen. Het ging over ballet of balletschoenen.. dat vond ik toen geheel onverwachts één van de beste boeken die ik gelezen had. Maar net zitten googelen en kan de titel niet vindenquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan liever The Red Shoes
De rode schoentjes(1948)8.1drama, music, romance135Not RateALMichael Powell, Emeric PressburgerHans Christian Andersen, Emeric Pressburger, Keith WinterAnton Walbrook, Marius Goring, Moira ShearerA young ballet dancer is torn between the man she loves and her pursuit to become a prima ballerina
Ik realiseer me dat een meer dan 75 jaar oude film over ballet misschien een moeilijke aanbeveling is. Maar ik was onder de indruk.
Lekker smekken met smekgeluidjes.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vanillevla eten, als het 45 graden is, met je mond open
@:uitstraling
Ook met van die kleine piepjes?quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker smekken met smekgeluidjes.
Ben je kortademig?quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook met van die kleine piepjes?
Smakgeluidenquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker smekken met smekgeluidjes.
Het gaat niet over mij, nu ben ik natuurlijk wel altijd het middelpunt van de belangstelling, dus ik begrijp je vraag.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spontaan als je aan haar etensbord komt.
Ohhh. Frustrerend is dat ja.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit deed me ineens weer denken aan een boek dat ik voor Nederlands heb gelezen. Het ging over ballet of balletschoenen.. dat vond ik toen geheel onverwachts één van de beste boeken die ik gelezen had. Maar net zitten googelen en kan de titel niet vindenZou het nog wel eens willen lezen.
Lig je ineens bloedende achter de bar en de krabpaal in.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
Vork in je long of luchtpijp
Ok ik ben dit nu ook aan het proberen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb het weer voor elkaar gekregen om op het stukje onder mn tong te bijten
Lol que ?
*Hoest haarbal opquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lig je ineens bloedende achter de bar en de krabpaal in.
Soelepel rectaal ingebracht, heb je altijd een toilet bij jequote:Op woensdag 29 januari 2025 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
Vork in je long of luchtpijp
Ik ben gezegend met dit soort talenten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok ik ben dit nu ook aan het proberen.
Wat zeg jij allemaal?quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Soelepel rectaal ingebracht, heb je altijd een toilet bij je
Als het je lukt, krijg je een sticker en een krulquote:
Hoe bijt jij op een stukje ONDER je tong? Staat jouw gebit 180 graden gedraaid? Ik bijt wel eens op m'n onderlip of wang, maar nooit ergens anders raarsquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb het weer voor elkaar gekregen om op het stukje onder mn tong te bijten
Lol que ?
Ben al 20 minuten met chatgpt in de weer, maar ook die helpt niet. Wil bijna m'n telefoon het raam uit gooienquote:
Spastische bewegingen, denk ikquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hoe bijt jij op een stukje ONDER je tong? Staat jouw gebit 180 graden gedraaid? Ik bijt wel eens op m'n onderlip of wang, maar nooit ergens anders raars
quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Soelepel rectaal ingebracht, heb je altijd een toilet bij je
Ehquote:
Is iets Zeeuws.quote:
You're welcome.quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben al 20 minuten met chatgpt in de weer, maar ook die helpt niet. Wil bijna m'n telefoon het raam uit gooien
Zo ben ik op zoek naar een artiest die ik ergens tussen 2010-2013 gezien hebquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben al 20 minuten met chatgpt in de weer, maar ook die helpt niet. Wil bijna m'n telefoon het raam uit gooien
Heb je wat meer hints?quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo ben ik op zoek naar een artiest die ik ergens tussen 2010-2013 gezien hebkan maar niet op de naam komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |