SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Nu ben ik stukjes kwijtquote:
Ownoes.quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is maar goed dat FOK! bestaat, de rest van de mensen om hem heen verstaat hem net aan
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:34 schreef essnhills het volgende: Vroeger had je zeep van het merk Sunlight Maar dat kwam op de Nederlandse markt voordat iedereen Engels sprak, meer oma's generatie enzo. Dus dat spraken ze uit als Sunlicht
Mooie TTquote:
Weet de rest van nederland ook dat dit woorden zijn?quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:38 schreef UitStraling het volgende:
Toensels gebruik ik echt al heel lang.
Kompjoeteren ook.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Gaat net goedquote:
Kompjoeteren kent iedereen wel toch?.... Toch?quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet de rest van nederland ook dat dit woorden zijn?
Dat wordt een maand niet stofzuigenquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met name het terugvinden is het probleem
Flesje wijn of twee mee.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:40 schreef datismijnmening het volgende:
Ok ik ga even een frisse neus halen en naar de gym
quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kompjoeteren kent iedereen wel toch?.... Toch?
You are better than me.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:40 schreef datismijnmening het volgende:
Ok ik ga even een frisse neus halen en naar de gym
Mijn oma had het altijd over de ehrvrijur.quote:
Juist wel, met een panty over het mondstuk.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat wordt een maand niet stofzuigen
Dat klinkt een beetje als kinderen die leren schrijven. Ook zo hilarisch.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mijn oma had het altijd over de ehrvrijur.
Ja mooi is datquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje als kinderen die leren schrijven. Ook zo hilarisch.
Mijn moeder noemde mijn vriendinnen altijd een vastvat.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mijn oma had het altijd over de ehrvrijur.
vastvat ?quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn moeder noemde mijn vriendinnen altijd een vastvat.
Jeeeezzuusssquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een meisje om vast te pakken = een vastvat.
Ik herhaal, de pakketjes maken zich zorgenquote:
Ik bedoel niet dat ik toevallig ergens onder een stoeptegel iemand hoop te vinden die helemaal hoteldebotel op me is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk dat dat bijna een voorwaarde is, of je moet heel veel geluk hebben![]()
Ik moet het nog zien. Misschien ben ik wat pessimistisch, omdat het op het moment een beetje voelt alsof alle vooruitgang die ik probeer te boeken vastloopt. Maar het is soms wat moeilijk te geloven.quote:maar dat is niet hetzelfde als dat er voor jou geen dekseltje voor je potje zou zijn (dit klinkt heeeellll raar)
Tsja…quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:49 schreef Karzai het volgende:
lekker plaatje van goldband, kopen mensen
Ik vind dit onhygiënische mannen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:49 schreef Karzai het volgende:
GOldbandquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:49 schreef Karzai het volgende:
GRotetijdquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dit onhygiënische mannen.
Neem van mij dit aan, daarvoor moet je eerst hoteldebotel op jezelf worden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat ik toevallig ergens onder een stoeptegel iemand hoop te vinden die helemaal hoteldebotel op me is.
Maar meer het gevoel dat de mensen die me leuk lijken sowieso niet op m'n interesse zitten te wachten.
[..]
Ik moet het nog zien. Misschien ben ik wat pessimistisch, omdat het op het moment een beetje voelt alsof alle vooruitgang die ik probeer te boeken vastloopt. Maar het is soms wat moeilijk te geloven.
Is goed Maanquote:
Nee maar als je zelf overtuigd bent dat andere je niet leuk (genoeg) vinden, dan is dat al een best lastig uitgangspunt voor een relatiequote:Op woensdag 29 januari 2025 17:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat ik toevallig ergens onder een stoeptegel iemand hoop te vinden die helemaal hoteldebotel op me is.
Maar meer het gevoel dat de mensen die me leuk lijken sowieso niet op m'n interesse zitten te wachten.
[..]
Ik moet het nog zien. Misschien ben ik wat pessimistisch, omdat het op het moment een beetje voelt alsof alle vooruitgang die ik probeer te boeken vastloopt. Maar het is soms wat moeilijk te geloven.
jah.... geen diewertje meer met de sintquote:
wat is datquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Sunligtseep heb ik ook nogMe moeder vond ooit dat ik dat nodig had ergens voor.
thank godquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:59 schreef Karzai het volgende:
smaken verschillen het doet mij goed deze goldband verwoord ook perfect mijn gevoelens deze plaat
Ah neequote:Op woensdag 29 januari 2025 17:57 schreef Nizno het volgende:
Dieuwertje Blok heeft opnieuw kanker en zal niet meer genezen
Dieuwertje Blok is ongeneeslijk ziek. Omroep NTR maakt bekend dat de Sinterklaasjournaal-presentatrice opnieuw kanker heeft. Ze zal haar televisiewerk niet meer oppakken.
zeep met een squote:
Had @essnhills het in het vorige topic over denk ikquote:
ohquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had @:essnhils het in het vorige topic over denk ik
Hop (13x)quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:59 schreef Karzai het volgende:
smaken verschillen het doet mij goed deze goldband verwoord ook perfect mijn gevoelens deze plaat
Wat is dat?quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:00 schreef Crack_ het volgende:
Ga ik vanavond dan eindelijk mn neipa drinken verdomme?!
Versgientquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:00 schreef Crack_ het volgende:
Ga ik vanavond dan eindelijk mn neipa drinken verdomme?!
Oh damn dat is wel triest zeg.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:57 schreef Nizno het volgende:
Dieuwertje Blok heeft opnieuw kanker en zal niet meer genezen
Dieuwertje Blok is ongeneeslijk ziek. Omroep NTR maakt bekend dat de Sinterklaasjournaal-presentatrice opnieuw kanker heeft. Ze zal haar televisiewerk niet meer oppakken.
Maar je hoeft toch ook niet dezelfde interesses dan je partner te hebben? Ik vind dingen leuk die mijn man heel stom vind, hij vindt dingen leuk die ik heel stom vind. Dan hebben we ook nog dingen die we samen leuk vinden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
tis wat beknopt geef ik toe de elpee heeft nog meer nummersquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hop (13x)
Wajooooooo
Hop (13x)
Niet moeilijk doen
Hop (13x)
Stop met denken
Hop, hee
Hop, hee
Hu, hee
Hu, huhu
Hop, hee
Hop, hee
Hu, hee
Hu, huhu
Hop, hee
Hop, hee
Hu, hee
Huhuhu
Hop, hee
Hop, hee
quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik herhaal, de pakketjes maken zich zorgen
Goed zo... heb ik mn goede daad van vandaag weer gedaanquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ok, ik moest even iets te hard lachen hierom.
ik vind jou ook maar een simpele zielquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stukadoren ging ze hopelijk wat beter af.
Dat is trouwens allemaal van dat simpele coke volk.
Goed zo.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
Goed zo... heb ik mn goede daad van vandaag weer gedaan
Ik vind dit soort mensen echt doodsaai juist en daarom de deuntjes ook.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
tis wat beknopt geef ik toe de elpee heeft nog meer nummers
maar dit is toch een geweldig optreden
quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik vind jou ook maar een simpele ziel
bierquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Versgient![]()
Brabants voor "misschien"Nou ja, onsdorps dan.
oh waarom zit je hier dan de hele dag?quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dit soort mensen echt doodsaai juist en daarom de deuntjes ook.
lalalalalaquote:
Ja maar dat boeit niet. Waar is dat ding? Al omgesmolten?quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Aanhoudingen in de Roemeense Helm roofzaak
ja wat moet je ermee tis wel goud , die hebben vast een opdrachtgever anders raak je zoiets niet kwijtquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Aanhoudingen in de Roemeense Helm roofzaak
Nou ja. Kip / ei. Dat beeld ontstaat ook door jaren falen. En gek genoeg een hoop vrouwen die wel gewoon vrienden willen worden. Wat helemaal prima is. Maar als het op een gegeven moment gaat voelen alsof iedereen alleen vriendschappelijk geinteresseerd is dan gaat het voelen alaof je gewoon iets mist. Niets aan te doen. Of zo.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee maar als je zelf overtuigd bent dat andere je niet leuk (genoeg) vinden, dan is dat al een best lastig uitgangspunt voor een relatie
Bedoel, het is niet dat je nu massaal wordt afgewezen toch? Wel echt rot dat vooruitgang niet zo gaat zoals gehoopt
Ik bedoelde met m'n interesse de interesse in haar van mij als persoon, niet iemand die toevallig dezelfde hobby heeft.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar je hoeft toch ook niet dezelfde interesses dan je partner te hebben? Ik vind dingen leuk die mijn man heel stom vind, hij vindt dingen leuk die ik heel stom vind. Dan hebben we ook nog dingen die we samen leuk vinden.
De persoon moet je leuk vinden en het pakketje dat daarbij hoort respecteer je omdat het bij de persoon hoort die je leuk vindt.
Het enige waar je in moet geloven is jezelf. Als dat je lukt maakt het ook niet zo veel uit wat een ander wel of niet van je vindt.
omsmelten, simpel zatquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja wat moet je ermee tis wel goud , die hebben vast een opdrachtgever anders raak je zoiets niet kwijt
Je zal het niet geloven, maar ik weet precies hoe dit is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:25 schreef DeZwabber het volgende:
Nou ja. Kip / ei. Dat beeld ontstaat ook door jaren falen. En gek genoeg een hoop vrouwen die wel gewoon vrienden willen worden. Wat helemaal prima is. Maar als het op een gegeven moment gaat voelen alsof iedereen alleen vriendschappelijk geinteresseerd is dan gaat het voelen alaof je gewoon iets mist. Niets aan te doen. Of zo.
3 dagenquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:24 schreef Ama het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer de pot leeg is.
[ link | afbeelding ]
hoezo? In een uurtje heb je 100.000 Euro waar geen haan naar kraait.quote:
Eens met dit. Kan uit ervaring zeggen dat het prima werkt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 18:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar je hoeft toch ook niet dezelfde interesses dan je partner te hebben? Ik vind dingen leuk die mijn man heel stom vind, hij vindt dingen leuk die ik heel stom vind. Dan hebben we ook nog dingen die we samen leuk vinden.
De persoon moet je leuk vinden en het pakketje dat daarbij hoort respecteer je omdat het bij de persoon hoort die je leuk vindt.
Het enige waar je in moet geloven is jezelf. Als dat je lukt maakt het ook niet zo veel uit wat een ander wel of niet van je vindt.
Oke oke 4.quote:
die helm taxeer ik op een miljoen minimaalquote:Op woensdag 29 januari 2025 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hoezo? In een uurtje heb je 100.000 Euro waar geen haan naar kraait.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |