Je hebt het gewoon op de grond liggen? Dat gaat hem niet worden. Zou echt proberen een of andere constructie te bedenken waarbij je het deels over een deur hangt desnoods, en dan stutten met een bezem ofzo.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:30 schreef pomme5 het volgende:
Ik kan het ook niet ophangen geen geschikt wasrek of waslijn voor.
Heb het nu in woonkamer, heb de mechanische afzuiging al op max staat. Ook het kleed al wat gedroogd met wringen en met handdoeken.
Denk ook te zwaar voor, maar heb er nu een paar klapkratten en wasmand onder gedaan.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:31 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Je hebt het gewoon op de grond liggen? Dat gaat hem niet worden. Zou echt proberen een of andere constructie te bedenken waarbij je het deels over een deur hangt desnoods, en dan stutten met een bezem ofzo.
Geen droge humor in ieder geval.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:13 schreef Tengano het volgende:
TS maakt een account aan en post 3 minuten later een topic om andere users bezig te houden.
Wie gaat hier nu nat?
Ik heb wel dit: CONOPU OJH001 Luchtreinigerquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:05 schreef Jordy-B het volgende:
toch ophangen, bijvoorbeeld over een balk over twee stoelen, ofzo.
Ik zou gewoon een rietje proberen en anders zoals een hont of kad zijn pootjes droog likt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:15 schreef pomme5 het volgende:
Ik heb wel dit: CONOPU OJH001 Luchtreiniger
Weet niet of je dit als ventilator kunt zien, nadeel het ding blaast vooral aan de bovenkant. Dus lastig om het kleed droog te blazen.
Ziet er cool uitquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:15 schreef pomme5 het volgende:
[..]
Weet niet of je dit als ventilator kunt zien, nadeel het ding blaast vooral aan de bovenkant. Dus lastig om het kleed droog te blazen.
Gaat niet werken, dan kan je nog beter een haar föhn gebruikenquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:15 schreef pomme5 het volgende:
[..]
Heb ik ook niet, ik heb wel vloerverwarming, werkt dat??quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:23 schreef Beau_ter_Ham het volgende:
[..]
Gaat niet werken, dan kan je nog beter een haar föhn gebruiken
🤣🤣🤣🤣quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:25 schreef Tengano het volgende:
Deze zijn wel leuk:
Bekijk deze YouTube-video
Gaat niet werken, er moet verse lucht onderdoor stromen om het te laten drogen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:26 schreef pomme5 het volgende:
[..]
Heb ik ook niet, ik heb wel vloerverwarming, werkt dat??
Omhoog gedaan en er is een grote plas water uitgelekt, gaat al de goede kant op.
Wtfquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:43 schreef Beau_ter_Ham het volgende:
[..]
Gaat niet werken, er moet verse lucht onderdoor stromen om het te laten drogen.
Kijk maar uit voor kortsluiting met je vloerverwarming, ga nou maar gewoon naar een wasserette dan is het zo opgelost
Ik heb geen auto. Op de fiets is kleed met nu 23kg te zwaar.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:43 schreef Beau_ter_Ham het volgende:
[..]
Gaat niet werken, er moet verse lucht onderdoor stromen om het te laten drogen.
Kijk maar uit voor kortsluiting met je vloerverwarming, ga nou maar gewoon naar een wasserette dan is het zo opgelost
Op de fiets komt er wel goed lucht doorheenquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:02 schreef pomme5 het volgende:
[..]
Ik heb geen auto. Op de fiets is kleed met nu 23kg te zwaar.
Korsluiting? Er licht een voledig waterdicht vinyl vloer overheen.
quote:
Ja maar met dit weer er elke moment een regenbui kan vallen weet ik nog niet zo zeker of dat werkt, buiten dat is de luchtvochtigheid buiten ook hoog met dit weer. (werkt in de zomer beter waarschijnlijk)quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:03 schreef maily het volgende:
[..]
Op de fiets komt er wel goed lucht doorheen
Het druipt nogquote:Op woensdag 29 januari 2025 19:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Heb je bovenin het trapgat ruimte? Daar droogt ie sneller doordat de warmte opstijgt.
Ohw. Gooi ‘m dan over wat struiken, als ie nog drupt dat krijg je binnen niet weg. Je moet even doorpakken.quote:
Eerst met een alleszuiger eroverheenquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:58 schreef pomme5 het volgende:
[..]
Denk ook te zwaar voor, maar heb er nu een paar klapkratten en wasmand onder gedaan.
Heeft buiten gelegen, nat geworden van de regen.
Materiaal: polypropyleen
160x230 cm × 1
Nee ik heb geen trap alles op dezelfde verdieping.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Heb je bovenin het trapgat ruimte? Daar droogt ie sneller doordat de warmte opstijgt.
Luiers, dacht ik ook nog aan.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:08 schreef Beau_ter_Ham het volgende:
Strooi een grote hoeveelheid vochtabsorberende korrels over het tapijt en haal die later weg met de stofzuiger, eventueel een paar keer herhalen
Of misschien een stash WC rollen nog uit de corona tijd.quote:
maar dat wordt een zootje; dat valt helemaal uit elkaarquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:24 schreef Tengano het volgende:
[..]
Of misschien een stash WC rollen nog uit de corona tijd.
Ja, ik weet niet hoe jij er in zit, maar ik neem dit topic niet serieusquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:24 schreef maily het volgende:
[..]
maar dat wordt een zootje; dat valt helemaal uit elkaar
De meesten niet denk ikquote:Op woensdag 29 januari 2025 20:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe jij er in zit, maar ik neem dit topic niet serieus![]()
Ik heb hier misschien nog een leuke post voor je.
Die is daar een beetje verloren gegaan omdat iedereen daar veel te serieus is.
Tengano in NWS / Trump wil na Panamakanaal ook Groenland inlijven: Voor veiligheid #4
Korreltje zout lijkt me niet verkeerd in deze.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:27 schreef FlippingCoin het volgende:
Strooizout op de grond kleed erop en strooizout eroverheen
Dat kan je bagagedrager best hebben. Ja het ziet er niet uit, maar daar deal je maar eventjes meequote:Op woensdag 29 januari 2025 17:02 schreef pomme5 het volgende:
Ik heb geen auto. Op de fiets is kleed met nu 23kg te zwaar.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:34 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Dat kan je bagagedrager best hebben. Ja het ziet er niet uit, maar daar deal je maar eventjes mee
O, als we dat toch eens wisten.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:57 schreef raptorix het volgende:
De vraag is: Hoe komt een vloerkleed kletsnat.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:57 schreef raptorix het volgende:
#7quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
O, als we dat toch eens wisten.
Door de regen zegt ie. (Welke regen?)quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:57 schreef raptorix het volgende:
Ik snap er geen kut van, dat ding ligt toch niet buiten?quote:Op donderdag 30 januari 2025 12:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Door de regen zegt ie. (Welke regen?)
Kennelijk welquote:Op donderdag 30 januari 2025 13:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik snap er geen kut van, dat ding ligt toch niet buiten?
Lag.quote:Op donderdag 30 januari 2025 13:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik snap er geen kut van, dat ding ligt toch niet buiten?
Pas maar op. Voor je het weet legt ie het in een risjtveld. Schiet je nog niks op.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |