Je hebt het gewoon op de grond liggen? Dat gaat hem niet worden. Zou echt proberen een of andere constructie te bedenken waarbij je het deels over een deur hangt desnoods, en dan stutten met een bezem ofzo.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:30 schreef pomme5 het volgende:
Ik kan het ook niet ophangen geen geschikt wasrek of waslijn voor.
Heb het nu in woonkamer, heb de mechanische afzuiging al op max staat. Ook het kleed al wat gedroogd met wringen en met handdoeken.
Denk ook te zwaar voor, maar heb er nu een paar klapkratten en wasmand onder gedaan.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:31 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Je hebt het gewoon op de grond liggen? Dat gaat hem niet worden. Zou echt proberen een of andere constructie te bedenken waarbij je het deels over een deur hangt desnoods, en dan stutten met een bezem ofzo.
Geen droge humor in ieder geval.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:13 schreef Tengano het volgende:
TS maakt een account aan en post 3 minuten later een topic om andere users bezig te houden.
Wie gaat hier nu nat?
Ik heb wel dit: CONOPU OJH001 Luchtreinigerquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:05 schreef Jordy-B het volgende:
toch ophangen, bijvoorbeeld over een balk over twee stoelen, ofzo.
Ik zou gewoon een rietje proberen en anders zoals een hont of kad zijn pootjes droog likt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:15 schreef pomme5 het volgende:
Ik heb wel dit: CONOPU OJH001 Luchtreiniger
Weet niet of je dit als ventilator kunt zien, nadeel het ding blaast vooral aan de bovenkant. Dus lastig om het kleed droog te blazen.
Ziet er cool uitquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:15 schreef pomme5 het volgende:
[..]
Weet niet of je dit als ventilator kunt zien, nadeel het ding blaast vooral aan de bovenkant. Dus lastig om het kleed droog te blazen.
Gaat niet werken, dan kan je nog beter een haar föhn gebruikenquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:15 schreef pomme5 het volgende:
[..]
Heb ik ook niet, ik heb wel vloerverwarming, werkt dat??quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:23 schreef Beau_ter_Ham het volgende:
[..]
Gaat niet werken, dan kan je nog beter een haar föhn gebruiken
🤣🤣🤣🤣quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:25 schreef Tengano het volgende:
Deze zijn wel leuk:
Bekijk deze YouTube-video
Gaat niet werken, er moet verse lucht onderdoor stromen om het te laten drogen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:26 schreef pomme5 het volgende:
[..]
Heb ik ook niet, ik heb wel vloerverwarming, werkt dat??
Omhoog gedaan en er is een grote plas water uitgelekt, gaat al de goede kant op.
Wtfquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:43 schreef Beau_ter_Ham het volgende:
[..]
Gaat niet werken, er moet verse lucht onderdoor stromen om het te laten drogen.
Kijk maar uit voor kortsluiting met je vloerverwarming, ga nou maar gewoon naar een wasserette dan is het zo opgelost
Ik heb geen auto. Op de fiets is kleed met nu 23kg te zwaar.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:43 schreef Beau_ter_Ham het volgende:
[..]
Gaat niet werken, er moet verse lucht onderdoor stromen om het te laten drogen.
Kijk maar uit voor kortsluiting met je vloerverwarming, ga nou maar gewoon naar een wasserette dan is het zo opgelost
Op de fiets komt er wel goed lucht doorheenquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:02 schreef pomme5 het volgende:
[..]
Ik heb geen auto. Op de fiets is kleed met nu 23kg te zwaar.
Korsluiting? Er licht een voledig waterdicht vinyl vloer overheen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |