Duurde wel even voor een, wie danook. dat eruit ging trekken mij 'm.. elke week zo;n beetje hetzelfde Jordie-Jank-Scenarioquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, hij ligt te mekkeren omdat Jolien er om vroeg. Was geen startgemekker vanuit hem zelf.
Hij is misschien genomineerd. Hij is er achter gekomen dat hij Jeffrey en Mattheus niet kan vertrouwen. Wat voor hem hard binnen komt, omdat in de buitenwereld onzeker is en lastig vind om mensen te vertrouwen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:21 schreef 5thencounter het volgende:
Jordie ligt weer op zijn rug verongelijkt huilliehuillie te mekkeren over alles en iedereen.. net als voorgaande weken.. istie weer genomineerd toevallig?
Dan moet ie buiten de bebouwde kom langs de weg gaan staan. Dan mag er zonder boete gebruik van worden gemaakt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:24 schreef Puzzie het volgende:
Jordy laat zich niet als pispaaltje gebruiken
Sharice valt op Nederlandse mannen.. dat is wat ze zegt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
stom vraagje ze was toch wel hetero?
Zou het iets zijn dat hij van BB niet mag zeggen?quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:24 schreef Ireth het volgende:
"Nee mag ik niet zeggen..."
"Neenee..."
"Ja weet je.. nou nee, mag ik niet zeggen..."
"Neenee..."
Hoelang zal het duren voor ie het wel zegt???
Het onhandige kind struikelt dus steeds over haar wallen?quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:25 schreef lojanda het volgende:
[..]
Sharice valt op Nederlandse mannen.. dat is wat ze zegt.
Sinds hoe laat weet hij dat hij Matt en Jeff niet te vertrouwen zijnquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:25 schreef Verity het volgende:
[..]
Hij is misschien genomineerd. Hij is er achter gekomen dat hij Jeffrey en Mattheus niet kan vertrouwen. Wat voor hem hard binnen komt, omdat in de buitenwereld onzeker is en lastig vind om mensen te vertrouwen.
Ik heb ook het idee dat hij iets heeft opgevangen toen hij vlakbij het boudoir stondquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:25 schreef Verity het volgende:
[..]
Hij is misschien genomineerd. Hij is er achter gekomen dat hij Jeffrey en Mattheus niet kan vertrouwen. Wat voor hem hard binnen komt, omdat in de buitenwereld onzeker is en lastig vind om mensen te vertrouwen.
Dat denkt hij maar weet het nog niet zeker. Wordt nog wat als hij hoort dat hij werkelijk is genomineerdquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:21 schreef 5thencounter het volgende:
Jordie ligt weer op zijn rug verongelijkt huilliehuillie te mekkeren over alles en iedereen.. net als voorgaande weken.. istie weer genomineerd toevallig?
Dat weet hij ook natuurlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:27 schreef spapaars het volgende:
Verstandig om met haar te kletsen?
Ze laat alles weten aan haar baas en geliefde.
Welke Belgen dan? op FB?quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Het val mij op dat veel Belgen echt pro Milena en Jeffrey zijn. Ik heb felle discussies met sommigen
Hoe sta jij er tegenover?
Hij is in iedergeval goed bezig voor het geval het weer op de thuisstemmers moet aankomenquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat denkt hij maar weet het nog niet zeker. Wordt nog wat als hij hoort dat hij werkelijk is genomineerd
Maar hij legt het voor de zoveelste keer nog maar eens heel graag uit.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, hij ligt te mekkeren omdat Jolien er om vroeg. Was geen startgemekker vanuit hem zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |