abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216485068
Die stoere uniformen, helmen en ninjadoekjes ook, beetje de stoere boi uithangen, en als puntje bij paaltje komt, je verstoppen onder een ziekenhuis of kleuterschool, in burgerkleding een raket afschieten, en gauw wegrennen.....

Wat een laffe ratten.
pi_216485087
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 17:39 schreef havanagila het volgende:
Die stoere uniformen, helmen en ninjadoekjes
Bekijk deze YouTube-video
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_216485141
quote:
9s.gif Op donderdag 30 januari 2025 17:42 schreef Aether het volgende:

[..]

En dan krijg het theater bedreigingen van Hamas fanboys......weg show.

"maar Isral....."
  donderdag 30 januari 2025 @ 18:02:03 #79
14513 SilverMane
It`s all about the Mammon
pi_216485310
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 17:34 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Zoek voor de grap eens op mijn usernaam aan de start van deze topic reeks :')
Ik volg dit topic al lang genoeg om te weten hoe jij erin staat.
Je bent geen dwaas als je opgeeft wat je niet kunt vasthouden om te krijgen wat je nooit meer afgenomen kan worden.
pi_216485389
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 14:46 schreef Tengano het volgende:

[..]
[..]
Zet ze maar op het vliegtuig naar Gaza. Kunnen ze nog een gratis tentje mee krijgen ook. Toedeledokie :W
Is dat niet vermoeiend zo'n act.

"iedereen die het niet eens met mij is, moet ergens anders naartoe."
pi_216485399
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2025 14:56 schreef Tengano het volgende:

[..]
Dan hebben we ineens een woningoverschot ipv van een tekort. Hoe fijn is dat :s)

En zo kan ik nog wel een rits aan voordelen opnoemen :B
Niet fijn voor de mensen die een huis bezitten of de rijken. Want daar gaat hun vermogen. Of de pensionado's die een tweede huis hebben gekocht.

Gewoon stoppen met je arm te gedragen :)
pi_216485457
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 18:02 schreef SilverMane het volgende:

[..]
Ik volg dit topic al lang genoeg om te weten hoe jij erin staat.
Niet vanaf de start blijkbaar.
  donderdag 30 januari 2025 @ 18:42:26 #83
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_216485775
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 17:39 schreef havanagila het volgende:
Die stoere uniformen, helmen en ninjadoekjes ook, beetje de stoere boi uithangen, en als puntje bij paaltje komt, je verstoppen onder een ziekenhuis of kleuterschool, in burgerkleding een raket afschieten, en gauw wegrennen.....

Wat een laffe ratten.
Ach van dat soort kun je niet beter verwachten. Maar je zou toch wel mogen verwachten dat de beschaafde wereld niks met dit idioot soort volk te maken zou willen hebben.
Het verbaast me steeds dat mensen hier toch nog voor hen opkomen. Zijn die dan doof en blind of zo :?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_216485780
twitter

Bijzonder veel commotie om deze video.
Wat betekent die handbeweging die deze vent maakt? Is zijn naam bekend en waar hij voor gevangen zat?
pi_216485858
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 18:42 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Ach van dat soort kun je niet beter verwachten. Maar je zou toch wel mogen verwachten dat de beschaafde wereld niks met dit idioot soort volk te maken zou willen hebben.
Het verbaast me steeds dat mensen hier toch nog voor hen opkomen. Zijn die dan doof en blind of zo :?
Je ziet een paar honderd levensgevaarlijke idioten. Stel het zijn er tweeduizend. De bevolking is alleen duizend maal groter.

Afgelopen jaar hebben we behoorlijk veel video's gezien van bewoners die afgeven op Hamas. We weten dat dit hun leven zal gaan kosten. En toch wil je alles en iedereen over en kam scheren. Doe dat dan ook eens een stukje over de grens. Zo in de West Bank en de brave kolonisten die van de week met tientallen meerdere aanvallen op bewoners hebben uitgevoerd. Huizen in de fik enzo

[ Bericht 6% gewijzigd door opgebaarde op 30-01-2025 18:58:36 ]
pi_216485973
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2025 18:49 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Je ziet een paar honderd levensgevaarlijke idioten. Stel het zijn er tweeduizend. De bevolking is alleen duizend maal groter.

Afgelopen jaar hebben we behoorlijk veel video's gezien van bewoners die afgeven op Hamas. We weten dat dit hun leven zal gaan kosten. En toch wil je alles en iedereen over en kam scheren. Doe dat dan ook eens een stukje over de grens. Zo in de West Bank en de brave kolonisten die van de week met tientallen meerdere aanvallen op bewoners hebben uitgevoerd. Huizen in de fik enzo

Kan ik jou het gedrag van GroenLinks verwijten, van agressieve voetbalsupporters of de tienduizenden Nederlanders die wel bewust gefraudeerd hebben met toeslagen.
.
1: Stel ik ga met je mee. En we gaan er vanuit dat slechts een paar honderd mensen in Gaza nog sympathie hebben voor Hamas. Dat zou dus betekenen dat voor 7 oktober 2 miljoen + mensen tegen Hamas waren/zijn. Hoe redelijk vindt jij het dan om te geloven dat ze een volledig tunnelnetwerk hebben kunnen bouwen in Gaza, en nu hun martelaarschap vieren open en bloot.

2: We zien die video's nauwelijks. Hoogstens een keer een individu die iets negatiefs schreeuwt over Hamas, maar verklaar bovenstaande eens?

Kolonisten die dat doen op de WestBank, daar had Israel al een einde aan moeten maken sinds de moord op Rabin.

3: Wat is dat nu voor absurde vergelijking?
pi_216485989
sToP dE gEnOCiDe!

twitter

quote:
The IDF said that around 10 terrorists were killed in the strike, including Omar Basharat and Muntzair Bani Oda. The two terrorists were involved in the improvised explosive device (IED) explosion in Tammun last Monday (January 20) that killed Sgt. First Class (res.) Eviatar Ben Yehuda, and injured three other soldiers.

https://www.jpost.com/breaking-news/article-839963
  donderdag 30 januari 2025 @ 19:02:05 #88
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_216486055
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2025 18:49 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Kan ik jou het gedrag van GroenLinks verwijten, van agressieve voetbalsupporters of de tienduizenden Nederlanders die wel bewust gefraudeerd hebben met toeslagen.
.
Ik ben van mening dat moslims onbeschaafde idioten zijn. Tuurlijk zijn niet echt al die mensen dat maar de meeste wl.
Ik begrijp hun niet en zij begrijpen mij niet. Er ligt een wereld van verschil tussen. Daarom ook blijft het probleem tussen de joden en de moslims bestaan. Het gaat nog wel ff duren voor de moslims zich eindelijk eens gaan aanpassen aan een andere manier van denken en optreden.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_216486086

twitter
pi_216486107
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 19:02 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Ik ben van mening dat moslims onbeschaafde idioten zijn. Tuurlijk zijn niet echt al die mensen dat maar de meeste wl.
Ik begrijp hun niet en zij begrijpen mij niet. Er ligt een wereld van verschil tussen. Daarom ook blijft het probleem tussen de joden en de moslims bestaan. Het gaat nog wel ff duren voor de moslims zich eindelijk eens gaan aanpassen aan een andere manier van denken en optreden.
Van die "Free Palestine kanker poep Isral" troglodieten zijn niet bepaalde de slimste nee.
pi_216486197
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 18:58 schreef theunderdog het volgende:

[..]
1: Stel ik ga met je mee. En we gaan er vanuit dat slechts een paar honderd mensen in Gaza nog sympathie hebben voor Hamas. Dat zou dus betekenen dat voor 7 oktober 2 miljoen + mensen tegen Hamas waren/zijn. Hoe redelijk vindt jij het dan om te geloven dat ze een volledig tunnelnetwerk hebben kunnen bouwen in Gaza, en nu hun martelaarschap vieren open en bloot.

2: We zien die video's nauwelijks. Hoogstens een keer een individu die iets negatiefs schreeuwt over Hamas, maar verklaar bovenstaande eens?

Kolonisten die dat doen op de WestBank, daar had Israel al een einde aan moeten maken sinds de moord op Rabin.

3: Wat is dat nu voor absurde vergelijking?
De sympathie voor Hamas is natuurlijk meer dan honderd of duizend engnekken. Alleen om maar even te concluderen dat dus alle twee miljoen mensen hun gedachtengoed delen is kort door de bocht.

De west bank en het gemak waarmee de agressieve kolonisten hun gang kunnen gaan is opmerkelijk. De democratisch gekozen overheid lijkt hen vooral te willen faciliteren in het aanvallen van de Arabische bevolking. Wat daar al decennia gebeurt (scholing, water, checkpoints, rechtssysteem etc) dat zouden we dan ook 'maar even' op alle Isralirs kunnen projecteren. Hoe alle Arabieren in de west bank gediscrimineerd worden en het beleid er op gericht is die mensen alle perspectief te ontnemen

Het lijkt mij te kort door de bocht dat overheidsbeleid alle Isralirs te verwijten
pi_216486347
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 19:04 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]

[ x ]
Het is maar een mongool op Twitter toch
pi_216486402
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2025 19:13 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
De sympathie voor Hamas is natuurlijk meer dan honderd of duizend engnekken. Alleen om maar even te concluderen dat dus alle twee miljoen mensen hun gedachtengoed delen is kort door de bocht.

De west bank en het gemak waarmee de agressieve kolonisten hun gang kunnen gaan is opmerkelijk. De democratisch gekozen overheid lijkt hen vooral te willen faciliteren in het aanvallen van de Arabische bevolking. Wat daar al decennia gebeurt (scholing, water, checkpoints, rechtssysteem etc) dat zouden we dan ook 'maar even' op alle Isralirs kunnen projecteren. Hoe alle Arabieren in de west bank gediscrimineerd worden en het beleid er op gericht is die mensen alle perspectief te ontnemen

Het lijkt mij te kort door de bocht dat overheidsbeleid alle Isralirs te verwijten
1: Of jij zoekt nuance die er niet is. Uiteraard zal het vast niet letterlijk elke Gazaan zijn die sympathie heeft voor Hamas. Alleen om het feit dat groot deel van de Gazanen bestond/bestaat uit kinderen. Maar de sympathie voor Hamas zit wel in de cultuur daar verheven.

2: De meeste Israelisch vinden dat wel best ja. En na 7 oktober zal de sympathie tegenover de Palestijnen er niet beter op geworden zijn. Wat is er zo schokkend aan die analyse?

3: Niet alle. Maar was er collectieve tegenstand, dan zou het geen overheidsbeleid zijn. Was er collectieve tegenstand tegen Hamas, had Hamas niet zoveel macht in Gaza.

Je kan ook nuance zoeken om het nuance zoeken he
pi_216486720
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 19:32 schreef theunderdog het volgende:

[..]
1: Of jij zoekt nuance die er niet is. Uiteraard zal het vast niet letterlijk elke Gazaan zijn die sympathie heeft voor Hamas. Alleen om het feit dat groot deel van de Gazanen bestond/bestaat uit kinderen. Maar de sympathie voor Hamas zit wel in de cultuur daar verheven.

2: De meeste Israelisch vinden dat wel best ja. En na 7 oktober zal de sympathie tegenover de Palestijnen er niet beter op geworden zijn. Wat is er zo schokkend aan die analyse?

3: Niet alle. Maar was er collectieve tegenstand, dan zou het geen overheidsbeleid zijn. Was er collectieve tegenstand tegen Hamas, had Hamas niet zoveel macht in Gaza.

Je kan ook nuance zoeken om het nuance zoeken he
Die analyse bij 2 lijkt me logisch. Dat is andersom natuurlijk ook zo, die Palestijn vind de buurman niet tof (grotendeels vanuit hun levensbeschouwing) en na deze 16 maanden zal het er ook niet beter op geworden zijn.

3 is wel een beetje makkelijk gedacht. Hamas heeft er geen moeite mee de mensen die niet mee doen te martelen of het leven te beindigen. In opstand komen komt met een hoge prijs. We hebben allemaal meerdere opstanden in Iran gezien en daar zijn diverse opstanden met groot succes neergeslagen (en vooral heel bloederig). Dit laat onverlet dat het geen toeval is dat Hamas in Gaza bestaat en erg groot is.
pi_216487209
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2025 19:49 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Die analyse bij 2 lijkt me logisch. Dat is andersom natuurlijk ook zo, die Palestijn vind de buurman niet tof (grotendeels vanuit hun levensbeschouwing) en na deze 16 maanden zal het er ook niet beter op geworden zijn.

3 is wel een beetje makkelijk gedacht. Hamas heeft er geen moeite mee de mensen die niet mee doen te martelen of het leven te beindigen. In opstand komen komt met een hoge prijs. We hebben allemaal meerdere opstanden in Iran gezien en daar zijn diverse opstanden met groot succes neergeslagen (en vooral heel bloederig). Dit laat onverlet dat het geen toeval is dat Hamas in Gaza bestaat en erg groot is.
1: Met als verschil dat Israel maar blijft winnen, terwijl de Gazanen worden opgeofferd voor het jihad-ego van Hamas . Ik blijf dan hopen op een vorm van zelfreflectie, maar die lijkt maar niet te komen. Kun je je de beelden nog herinneren van 7 oktober, dat de Isralische lijken werden meegenomen en hoe uitzinnig (sommige) Gazanen waren? wat hadden die precies als reactie verwacht? bloemetjes?

Nu mochten ze weer richting het Noorden, maar is een relatief groot gedeelte weer naar het Zuiden vertrokken omdat hun huis er niet meer stond.

Nu lijken we daadwerkelijk naar een moment te gaan dat Gaza weer Israel wordt. Niet perse morgen (alleen al vanwege het feit dat de heropbouw jaren en jaren gaat kosten), maar dit is de koers die men nu wil bewandelen. Nou, wat een winst he? op naar de tweede Nakba :)

2: Niet te vergelijken. Gaza is een oppervlakte vergelijkbaar met Texel. Als je daar 2,5 miljoen mensen hebt, krijg je het als groepje echt niet voor elkaar de macht te krijgen en al helemaal niet te behouden als de meerderheid tegen je is. Kom nou.....
pi_216487296
Die witkoff zegt serieus, ich habe es nicht gewust :')

twitter

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_216487473
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 20:18 schreef egayalS het volgende:

[ x ]
[ x ]
Ik geloof dat een Witkoff oprecht is geschrokken. Maar dan ook in de context van het averechtse effect. De Gazanen moeten er weg en Gaza moet weer Israel worden, met een beetje Amerika. Om dat nu te realiseren kost dat jaren, en volgens Amerika dus 10 tot 15 jaar.

Dat is eeuwig zonde. Had goede deals met Egypte, Jordanie aan het begin gemaakt. Of anders heb je Sinai nog.
pi_216487501
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 20:18 schreef egayalS het volgende:

[ x ]
[ x ]
De Palestijnen hebben toch "gewonnen"?

Wie een gat graaft voor een ander.....
pi_216487581
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2025 20:31 schreef havanagila het volgende:

[..]
De Palestijnen hebben toch "gewonnen"?

Wie een gat graaft voor een ander.....
Van 'dit is een genocide' naar 'we hebben gewonnen'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')