Ten opzichte van Dams lukt dat zelfs met een Feyenoorder…quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij schijnt zich sterk te ontwikkelen, aanvallend is het toplevel, verdedigend twijfel..
¨we¨ gaan er iig op vooruit achterin.
Zoveel woede tov Feyenoord. Het spat ervan af.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ten opzichte van Dams lukt dat zelfs met een Feyenoorder…
Woede? Nee, minachting.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:14 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zoveel woede tov Feyenoord. Het spat ervan af.
Volgens mij zijn je laatste 20 posts over Feyenoord.
Minachting tav een voetbalclub. Dan heb je je prioriteiten echt niet op orde.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Woede? Nee, minachting.
Verder ben jij natuurlijk de laatste die iets mag zeggen over zich bezig houden met een andere club, want je bent hier vaker te vinden dan Peter Gillis in een vreetschuur.
Je bent gewoon een hele slechte act.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:22 schreef CR7 het volgende:
[..]
Minachting tav een voetbalclub. Dan heb je je prioriteiten echt niet op orde.
En ik kom gewoon met feiten. En Schouten laat exact zien wat ik al maanden roep. Een eenseizoensvlieg. In plaats van dat je roept dat ik al die tijd gelijk had ben je nu dom om je heen aan het schoppen op alles wat met Feyenoord te maken heeft.
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ten opzichte van Dams lukt dat zelfs met een Feyenoorder…
Feyenoord was een eendagsvlieg onder toplevel coach Slotquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:22 schreef CR7 het volgende:
[..]
En ik kom gewoon met feiten. En Schouten laat exact zien wat ik al maanden roep. Een eenseizoensvlieg. In plaats van dat je roept dat ik al die tijd gelijk had ben je nu dom om je heen aan het schoppen op alles wat met Feyenoord te maken heeft.
Hoe kan een eenseizoensvlieg nu al meerdere seizoenen goed spelen?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:22 schreef CR7 het volgende:
[..]
Meerdere seizoenen goed? Tel je die seizoenen in de middenmoot van Italie ook mee? Terwijl ze na zijn vertrek een vaste subtopper zijn geworden. Kijk de fora daar maar na, die zijn enorm blij toen die vertrok.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Hoe kan een eenseizoensvlieg nu al meerdere seizoenen goed spelen?CR7, kijk eens dom. Ja, ho maar.
AC Milan en Lazio hebben ook formeel geïnformeerd naar ‘m. Denk niet dat jouw beeld over hem helemaal strookt met de realiteit.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:30 schreef CR7 het volgende:
[..]
Meerdere seizoenen goed? Tel je die seizoenen in de middenmoot van Italie ook mee? Terwijl ze na zijn vertrek een vaste subtopper zijn geworden. Kijk de fora daar maar na, die zijn enorm blij toen die vertrok.![]()
Kan je van elke middenmoter wel roepen dat die al jaren goed speelt. Tel anders zijn jeugdjaren ook mee.
Ja klopt. Real, Bayern en City wilden hem ook. Maar ja Eindhoven of Madrid/Milaan lastige keuze hoor.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
AC Milan en Lazio hebben ook formeel geïnformeerd naar ‘m. Denk niet dat jouw beeld over hem helemaal strookt met de realiteit.
Weet ik niet of dat veel zegt. Naar wat ik begreep heeft Schouten zelf aangegeven naar PSV te willen. Speler heeft zelf ook nog wat te zeggen in het hele proces.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:16 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja klopt. Real, Bayern en City wilden hem ook. Maar ja Eindhoven of Madrid/Milaan lastige keuze hoor.
Zegt toch genoeg dat ze liever 20 miljoen betaalden voor een speler van AZ dan 12 voor Schouten.
Wij waarderen je inzet wel hoor!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Negeren we die zak stront nu nog steeds niet. Jullie leren het ook nooit hè.
Zal moeilijk zijn met wedstrijd van afgelopen woensdag nog in de benen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:09 schreef ISVV het volgende:
Maar goed, vanavond NEC. Normale niveau weer een beetje aantikken hopelijk.
Bosz heeft spelers kunnen sparen tegen Liverpool.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:41 schreef daniela_007 het volgende:
[..]
Zal moeilijk zijn met wedstrijd van afgelopen woensdag nog in de benen.
Aad voorspelde een overwinning tegen Liverpool en gelijk tegen NEC.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bosz heeft spelers kunnen sparen tegen Liverpool.
50%. Ofwel hij heeft gelijk, ofwel niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Aad voorspelde een overwinning tegen Liverpool en gelijk tegen NEC.
En als Aad het zegt...
Statistisch gezien wordt het dan geen gelijk spel tegen NEC.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
50%. Ofwel hij heeft gelijk, ofwel niet.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Boscagli ook geblesseerd.
Lachwekkend dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |