Bedoel meer, doe het hele circus maar verkoop 'm wel. 25 (of iets meer) is een hoop geld voor zo'n rare gozer die er vaak niet bij is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:06 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Waarom? Napoli doet 1 bod van 25 miljoen en jij wil meteen accepteren? Denk toch eens na![]()
Ik snap overigens niet waarom PSV niet in de markt lijkt te zijn voor de (al dan niet tijdelijke) komst van Malacia. Zou toch een perfecte optie zijn? Straks Malacia en Dest op de backs.. t.a.v. Dams en Ledezma nu. Ik zou het wel weten.
Als dat je selectie op bepaalde plekken zo zwak maakt als ze nu zijn vind ik dat eigenlijk wel. Prima als je niet een speler van het kaliber Schouten of Pepi oid kan kopen voor bijv. de linksback positie, maar dan kun je op zoek naar een ervaren kracht die je wel voor een 'normaal' bedrag kan halen. Nu hebben ze gegokt en verloren met Karsdorp ipv een korte termijn investering te doen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar het beleid wat gestoeld is op weinig risico’s met grote financiële successen en sportieve schoten in de roos kan toch an sich nooit slecht zijn? En men heeft 0,0 trauma’s van Bruma en Baumgartl, men ziet dat hetzelfde geld 10 keer beter wordt uitgegeven.
Dest had ook amper gespeeld voor hij naar PSV kwam.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:11 schreef Durmada het volgende:
[..]
Malacia heeft al 1,5 jaar geen wedstrijd gespeeld. Kan je nog beter Wijndal van Ajax huren.
Kquote:Op woensdag 29 januari 2025 21:33 schreef DobbyDobby het volgende:
Jullie zijn ook ranzig slecht dit seizoen zeg.
de volgende ronde kom je niet weg met dit soort fouten. nu kan je het nog herstellen tegen een liverpool c teamquote:
Blabla.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
de volgende ronde kom je niet weg met dit soort fouten. nu kan je het nog herstellen tegen een liverpool c team
Is dat goed of slecht?quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:14 schreef Zorro het volgende:
Als ik niet had geweten dan Land in de basis stond had ik niet gemerkt dat ie meedeed.
Hij maakt vooralsnog iig geen achterlijke fouten.quote:
Speelt risicoloos en foutloos. Veel meer mag je ook niet verwachten als je vrijwel geen minuten in het eerste hebt en dan ineens moet aantreden in de basis tegen Liverpool.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij maakt vooralsnog iig geen achterlijke fouten.
Een onuitwisbare indruk achterlaten doet ie echter ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |