Bijna net zo mooi als St Pedro van vorig jaarquote:
Sinds je in Amsterdam bent geweest val je wel vaak in de herhaling. Wat heb je daar precies gerookt?quote:
Ja dat gaat inderdaad niet gebeurenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:05 schreef Sableheart het volgende:
Men heeft smaak hier op het forum
Dit is een stijl die we vanavond nog niet gehoord hebben, en redelijk gebracht.
Ik zou er erg tevreden mee zijn als Spanje dit zou kiezen (al zou het me ook erg verrassen)
Dan wordt het denk ik wel lastig voor hem, wel een fijn nummer na het nummer van Belgiëquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij ging in de semi door omdat hij bij de jury hoog stond.
Het doet mij denken aan de soundtrack van een Pedro Almodovar-film. Beetje sentimenteel, beetje gedateerd ook, voor mij echt Spaans.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:05 schreef Strani het volgende:
Dit is dat dromerige wat wel meer liedjes hebben in Spanje en waarvan ik zo graag zou zien dat ze Europa zouden bereiken in plaats van de gebruikelijke... pogingen.
Had ik niet eens in de gaten. Wat heeft Amsterdam met mij gedaan?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Sinds je in Amsterdam bent geweest val je wel vaak in de herhaling. Wat heb je daar precies gerookt?
Ah zeker! Goed vergelekenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het doet mij denken aan de soundtrack van een Pedro Almodovar-film. Beetje sentimenteel, beetje gedateerd ook, voor mij echt Spaans.
Als je 20 jaar ouder was dan was je vast fan van Michael Bolton geweestquote:
Ik zet in op 0:20.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:09 schreef Momo het volgende:
Jongens de gids zegt dat dit tot 00:00 maar dat geloofde ik niet, dus ik heb 01:00 in de topic pointer gezet
Of Joshua Kadison.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als je 20 jaar ouder was dan was je vast fan van Michael Bolton geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |