SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
Nimbus2000quote:
Ja dat mag niet want dan gaat dimmy gelijk weer aan drugs denken.quote:
Er is niet gevraagd naar een rijmende naam.quote:
Op zn engels uitsprekenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
Noem d'r Vlinder !!!![]()
@:ettovanbelgie
"Klojo" werkte best goed om de aandacht te krijgen.quote:
botervliegquote:
OEH, Animal Crossing namen.quote:
nee, dat klopt, doe er mee wat je wiltquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er is niet gevraagd naar een rijmende naam.
Lexiequote:
Ik doe er niks mee, niet mijn kat he.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:42 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, dat klopt, doe er mee wat je wilt
bij sommige namen moet je even bedenken dat je ook aan anderen moet vertellen hoe je huisdier heet... bijvoorbeeld de dierenartsquote:
Jetfuel Cantmeltsteelbeamsquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:44 schreef Crack_ het volgende:
Een naam met een geheime boodschap erin verwerkt
Natasjaquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:44 schreef Crack_ het volgende:
Bij mij zeggen de assistentes altijd wat een leuke naamquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij sommige namen moet je even bedenken dat je ook aan anderen moet vertellen hoe je huisdier heet... bijvoorbeeld de dierenarts
UitStraling ofzo?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:44 schreef Crack_ het volgende:
Verwacht eigenlijk niet dat die nog gek op kijkt van aparte namenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij sommige namen moet je even bedenken dat je ook aan anderen moet vertellen hoe je huisdier heet... bijvoorbeeld de dierenarts
Afgekort; BIEMquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bij mij zeggen de assistentes altijd wat een leuke naam
dat zeggen ze altijd doos!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
op zn engelsquote:
krijgen ze voor betaaldquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
op zn engels
[..]
krijgen ze voor betaald
Dat is hier in de regio een achternaam die je op woonwagenkampen treftquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stuiver is eigenlijk best een prima kattennaam vind ik zelf
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:48 schreef kwiwi het volgende:
BlondiDanke FrauleinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is hier in de regio een achternaam die je op woonwagenkampen treft
Blondiheeft het een zwart hartje onder haar neus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
BlondiOhno.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Hoe heet die van jou dan?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
behalve bij de mijne, dat menen ze écht
[..]
Bakkie
BlondiJa of gewoon Erika.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Rodin en Nina. Rodin is meestal Rootje of Rodinnetjequote:
Ik ga dit zo even goed doorlezen maar wat geeft hij aan als je een zwart witte kat omschrijft?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:31 schreef Crack_ het volgende:
Hier is de prompt, zoals het hoort![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier zijn enkele leuke en creatieve kattennamen die goed bij "Ama" passen of eraan gerelateerd zijn:
Korte en schattige namen:
Amie
Ami
Mia
Luna
Nala
Momo
Namen geīnspireerd door "Ama":
Amara
Amarillo (Spaans voor geel, als je kat die kleur heeft)
Amethyst (voor een sierlijke of paarse kat)
Amiko (Japans voor "vriend")
Amaia (Baskisch, betekent "einde" of "perfectie")
Unieke en speelse namen:
Pippa
Sora
Kiki
Zazu
Coco
Laat me weten wat voor soort naam je zoekt (schattig, uniek, betekenisvol), dan kan ik meer suggesties geven!
You said:
kattennaam met harry potter inspiratie
ChatGPT said:
ChatGPT
Hier zijn enkele kattennamen geīnspireerd door Harry Potter:
Voor vrouwelijke katten:
Hermione (dapper en slim, perfect voor een slimme kat)
Luna (naar Luna Lovegood, mysterieus en dromerig)
Bellatrix (voor een kat met een beetje pit)
Ginny (vriendelijk en moedig)
Fleur (charmant en elegant)
Minerva (naar Professor McGonagall, ook een kattenliefhebber!)
Nymphadora (speels, afgekort als Dora of Tonks)
Voor mannelijke katten:
Dobby (loyaal en schattig)
Sirius (naar Sirius Black, ook een animagus!)
Albus (wijs en majestueus)
Hagrid (voor een grote, zachte kat)
Neville (voor een dappere underdog)
Draco (voor een kat met een beetje attitude)
Andere leuke ideeën:
Crookshanks (Hermione's slimme kat in de boeken)
Hedwig (voor een witte of gracieuze kat, geīnspireerd door Harry's uil)
Nimbus (zoals de bezem Nimbus 2000, snel en elegant)
Winky (schattig en een beetje ondeugend)
Pixie (naar de pixies in The Chamber of Secrets)
Welke spreekt je aan? 😊
Noirquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga dit zo even goed doorlezen maar wat geeft hij aan als je een zwart witte kat omschrijft?
Dalmatina Rijst-met-krenten-krengquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:50 schreef datismijnmening het volgende:
stracciatella omdat ie wit met zwart is
kortzichtig?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga dit zo even goed doorlezen maar wat geeft hij aan als je een zwart witte kat omschrijft?
had laatst iemand die een chatgpt verslag had ingeleverd, daar stond iets vanquote:
Platequote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:54 schreef Crack_ het volgende:
Hier zijn wat zwart-witte kattennamen geīnspireerd door LEGO:
Geīnspireerd door LEGO-thema's en -werelden:
Brick (simpel en passend voor een kat met een robuuste persoonlijkheid)
Stud (naar de "noppen" op LEGO-steentjes)
Minifig (schattig en uniek, zoals LEGO-poppetjes)
Ninjago (voor een behendige en mysterieuze kat)
Zane (de witte ninja uit LEGO Ninjago)
Garmadon (de zwart-witte slechterik uit Ninjago, voor een stoere kat)
Haar persoonlijkheid ken ik natuurlijk nog niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:52 schreef Crack_ het volgende:
Geīnspireerd door hun kleur:
Panda
Zebra
Domino
Pepper
Oreo
Penguin
Marble
Chess (of Checkers)
Pixel
Salt & Pepper
Klassieke namen:
Felix (zoals Felix the Cat)
Sylvester (van Looney Tunes)
Tux (voor een kat die eruitziet alsof hij een smoking draagt)
Mittens
Patch
Inky
Pippin
Creatieve en unieke namen:
Cosmo
Juno
Luna
Noir (Frans voor zwart)
Nimbus
Shade
Monochrome
Heb je een bepaalde vibe of persoonlijkheid die je in de naam wilt verwerken? 😊
Verander je de naam gewoon weerquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Haar persoonlijkheid ken ik natuurlijk nog niet.
Legion. Voor als ze meerdere persoonlijkheden heeft.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Haar persoonlijkheid ken ik natuurlijk nog niet.
SNOTquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Plate
Tile
Friction pin
Axle with stop
Pin Joiner
Schizootjequote:
Ja daweedikookwelquote:
Hoop niet dat ze zo'n kat in huis krijgtquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schizootje
Boderliner
Verknippie
Allemaal prima
Nyarlathotep, The Crawling Chaos, God of a Thousand Forms.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Legion. Voor als ze meerdere persoonlijkheden heeft.
Doet me aan @-Miauw- denkenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nyarlathotep, The Crawling Chaos, God of a Thousand Forms.
Nyaa is ook Japans voor miauw.
Opgelost.
Ik las "God of a Thousand Worms"... ook leuk als je bij de dierenarts zitquote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Opgelost.
Buurmanquote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik las "God of a Thousand Worms"... ook leuk als je bij de dierenarts zit.
Lovecraftquote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Opgelost.
Rare naam voor een kat.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:25 schreef mschol het volgende:
jaarnota energie binnen, das een leuke verrassing
Ja voor de kat die hier donderdag komt wonen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja voor de kat die hier donderdag komt wonen.
oh lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zei net Pablo maar dit is geen Pablo.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
[..]
doris was mijn eerste poesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik was maandag weer aan die kant van de A12
[..]
Spottie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Of Scott(y)quote:
[..]
je neemt een kat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat leuk
![]()
Het is ook een poes.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh lief!
Ik zei net Pablo maar dit is geen Pablo.
Ja sneller dan ik op de planning had maar deze kwam op mijn pad en is precies wat ik zoek eigenlijk.quote:
Oh Nissa zou ook prima kunnen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, mattie van Nissa.
(Niet haten, ik ben niet thuis in de lore)
Van B*Witched is het leukst.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik heb een zwak voor nummers die "C'est la vie" heten.
Er staan er nu 3 in de prime playlist
Owja da's alweer erg lang geledenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van B*Witched is het leukst.
Of die van Bob Segerquote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Qua muziek leef ik ook echt in de sixties/seventies/eighties en vroege ninetiesquote:
Voor de rest ook?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Qua muziek leef ik ook echt in de sixties/seventies/eighties en vroege nineties
2e helft 90s in ieder gevalquote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil het niet opzoeken.
Dat vind ik niet vreemd eigenlijk, wel jammerquote:
Nee, dan ben ik wel blij dat ik nu leef,quote:
Neh. Wel één van de drie.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Ik ben al bijna aan het afsluiten.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Over tien minuten naar bed, ben je er klaar voor?!
wowquote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Ik ben al bijna aan het afsluiten.
Ik hoorde laatst nog Still the same in een playlistquote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vind Bob Seger erg prettig om naar te luisteren. Alleen niet heel bekend in NL heb ik het idee
c) nattekatquote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben helemaal verrot omdat a) heel druk weekend en b) heel slecht geslapen in weekend (deels eigen schuld). Normaal komen die weekenden juist net op tijd om weer lekker op te laden
Sinds het nieuwe jaar gaat het eigenlijk angstaanjagend goed met mij. Geen idee wat ik aan m'n levensstijl heb veranderd, maar het werkt goed.quote:
Heet je poesje echt zo?quote:
Lekker nummer. Like a Rock vind ik persoonlijk zijn beste. Al ben ik alleen bekend met zijn greatest hits album. Moet me nog een keer gaan verdiepen in zijn albumtracks..quote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst nog Still the same in een playlist
Komt door de kwark uit de bosjesquote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sinds het nieuwe jaar gaat het eigenlijk angstaanjagend goed met mij. Geen idee wat ik aan m'n levensstijl heb veranderd, maar het werkt goed.
Ja, hier ben ik ook wel benieuwd naar. We hebben allemaal hele mooie namen ingediend.quote:
Anders moeten we d'r straks maar gewoon Truus noemenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, hier ben ik ook wel benieuwd naar. We hebben allemaal hele mooie namen ingediend.
Ja het universum en tijd/ruimte continuüm werken op manieren die wij ons niet kunnen voorstellenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus door de kwark op 27 januari gaat het die hele maand al goed?
sex kinderen maken mooie auto en een mooi huis lekker eten en op vakantiequote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het universum en tijd/ruimte continuüm werken op manieren die wij ons niet kunnen voorstellen
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:13 schreef Karzai het volgende:
ik ga hier echt goed op
Bekijk deze YouTube-video
Werken ze tegenwoordig met seconden ipv minuten? Beetje zoals aftellen maar dan op het einde opeens tijd gaan rekken '3, 2, 1,5, 1,3 1,2, 1,1, 1,01, 1,001, 1,00001"quote:Door alle ellende in de wereld hebben wetenschappers hun Doomsday Clock (Doemdagklok) dichter bij middernacht gezet dan ooit tevoren. Ze wijzen op de Russische nucleaire dreigingen na de invasie van Oekraīne, spanningen in andere brandhaarden op de wereld, militaire toepassingen van kunstmatige intelligentie en klimaatverandering als risico’s voor een wereldwijde catastrofe.
De symbolische klok van atoomwetenschappers van het Bulletin of the atomic scientists staat nu op 89 seconden voor middernacht, dat geldt als het theoretische punt van vernietiging. Het is 1 seconde dichterbij dan in de afgelopen twee jaar.
ook lekkerquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik op dit nummer
@:UitStraling vindt dit misschien ook wel lekker klinken
Omdat de dreiging alsmaar toe neemt en nooit afneemt, kunnen ze de klok niet terug zetten, maar middernacht wordt het nooit, dus ze moeten dan iets.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Werken ze tegenwoordig met seconden ipv minuten? Beetje zoals aftellen maar dan op het einde opeens tijd gaan rekken '3, 2, 1,5, 1,3 1,2, 1,1, 1,01, 1,001, 1,00001"
Ja verliest zo wel een beetje zijn kracht natuurlijk, zo komen we nooit op het einde van de wereldquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat de dreiging alsmaar toe neemt en nooit afneemt, kunnen ze de klok niet terug zetten, maar middernacht wordt het nooit, dus ze moeten dan iets.
je kan moeilijk de tijd terug gaan draaienquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Werken ze tegenwoordig met seconden ipv minuten? Beetje zoals aftellen maar dan op het einde opeens tijd gaan rekken '3, 2, 1,5, 1,3 1,2, 1,1, 1,01, 1,001, 1,00001"
Met die Doomsday Clock kan dat dus welquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:29 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan moeilijk de tijd terug gaan draaien
Heel erg lekker Bosquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik op dit nummer
@:UitStraling vindt dit misschien ook wel lekker klinken
Ik lig al ruim half uur in bed.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:29 schreef LTVDK het volgende:
Maar eehm, over klokken gesproken, zou jij niet voor 22.00 uur naar bed toe gaan @:Luctor.et.Emergo
Ik denk de wereld de mens wel gaat overleven trouwens.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja verliest zo wel een beetje zijn kracht natuurlijk, zo komen we nooit op het einde van de wereld
en je gaat slapen om 3:00 ?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik lig al ruim half uur in bed.
hoe laat is datquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:40 schreef mschol het volgende:
ik moet het niet te laat maken want morgen moet ik openen op de zaak
wat lekker zegquote:Op dinsdag 28 januari 2025 21:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sinds het nieuwe jaar gaat het eigenlijk angstaanjagend goed met mij. Geen idee wat ik aan m'n levensstijl heb veranderd, maar het werkt goed.
Picsquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb vierkante ogen gekregen, zo irritant
Dat is niet de bedoeling.quote:
oh, valt meequote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
9 uur staan de collega's op de stoep, dus daarvoor moet ik er zijn
quote:
byeeeequote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling.
Ik ga nu mijn telefoon wegleggen en slapen.![]()
kan je ook een keer normaal doen uitstraling ik weet wel dat een iq van 150 hebt maar voorlopig trek je nog aan je eigen pikkiequote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:46 schreef UitStraling het volgende:
Die reclame van dat meisje dat bij haar mislukte broertje tomatensoep (behanglijm) komt eten met dezelfde lepel maakt me een beetje misselijk.
zeer mooiquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:52 schreef UitStraling het volgende:
Dit Talking Heads deuntje hadden ze bij de VPRO ooit onder een documentaire gezet waarin te zien was hoe ontelbare vrolijke kuikentje hupsten op een lopende band een shredder in.
x 10000
WAT..quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:52 schreef UitStraling het volgende:
Dit Talking Heads deuntje hadden ze bij de VPRO ooit onder een documentaire gezet waarin te zien was hoe ontelbare vrolijke kuikentje hupsten op een lopende band een shredder in.
x 10000
Het frisse jonge onbedorven deuntje van een nieuw leven dat er heel veel zin in heeft.quote:
Sowieso zijn veel reclames om te janken tegenwoordig.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:46 schreef UitStraling het volgende:
Die reclame van dat meisje dat bij haar mislukte broertje tomatensoep (behanglijm) komt eten met dezelfde lepel maakt me een beetje misselijk.
dit vind ik dan weer raarquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het frisse jonge onbedorven deuntje van een nieuw leven dat er heel veel zin in heeft.
Vandaar dat hij zo zeer deed met die beelden van kuikentjespuree
Ja vooral die met Leo Alkemade en zijn nog irritantere IRL dochter Liselotte. Ik vond Leo al vreselijk en dat is door die reclame niet beter gewordenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Sowieso zijn veel reclames om te janken tegenwoordig.
Kijk precies hier om weinig lineare TV meer. Als ik het kijk en er is reclame ga ik ff op m'n telefoon scrollen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja vooral die met Leo Alkemade en zijn nog irritantere IRL dochter Liselotte. Ik vond Leo al vreselijk en dat is door die reclame niet beter geworden
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:03 schreef Grotetijd het volgende:
Freddie Mercury trouwens +1
Ik was 11 maanden toen 'ie overleed dus wat dat betreft voel ik je pijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Mijn liefde voor Queen is pas ontstaan na zijn overlijden. Ja okee. ik heb wel een excuus. Ik was 10 in november 1991
De oude INXS is lekker, lekker met je blauwe punkhaar op een tropisch strand de wereld verbeteren.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:02 schreef Karzai het volgende:
ik vind dit wel een leuk groepje met alle verschillende meningen enzo
Die staat zeker hoog, ook soms op 1. Maar over het algemeen vind ik White Queen het mooist, Maar ook March of the Black Queen, Liar, Prophet's Song en het latere Was it Al Worth it staan eigenlijk wel altijd in mijn top10quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik was 11 maanden toen 'ie overleed dus wat dat betreft voel ik je pijn.
Wat is je favoriete nummer? Dat van mij verschilt met enige regelmaat maar nu is dat toch wel My Fairy King
Ik wilde zeggen dat ik niet zoveel heb met queen, maar al deze nummers ken ik nietquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die staat zeker hoog, ook soms op 1. Maar over het algemeen vind ik White Queen het mooist, Maar ook March of the Black Queen, Liar, Prophet's Song en het latere Was it Al Worth it staan eigenlijk wel altijd in mijn top10
PRAAGquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:02 schreef Karzai het volgende:
ik vind dit wel een leuk groepje met alle verschillende meningen enzo
Queen is echt zo'n band waarvan de fans de onbekende nummers het beste vinden...quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat ik niet zoveel heb met queen, maar al deze nummers ken ik nietmisschien heb ik het beste overgeslagen
is met veel hitjes zo tochquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Queen is echt zo'n band waarvan de fans de onbekende nummers het beste vinden...
Niet dat ze de hits niks vinden, maar die hebben gewoon niet dat wat hun onbekende en vooral vroegere werk wel hebben
Ja, dat klopt ook welquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is met veel hitjes zo tochdat zijn meestal niet de allerbeste nummers, wat opzich wel gek is eigenlijk
Ik ga ook zo slapen, morgen geen werk, maar kunstdagbesteding en verder met die playlist waar ik het eerder vandaag over had..quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:17 schreef Crack_ het volgende:
Oke, ik ga iig pauze inlassen. Ben in afrondende fase maar het lukt me niet om die klotekuthoeren mail te schrijven![]()
White Queen is mooi jaquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die staat zeker hoog, ook soms op 1. Maar over het algemeen vind ik White Queen het mooist, Maar ook March of the Black Queen, Liar, Prophet's Song en het latere Was it Al Worth it staan eigenlijk wel altijd in mijn top10
Jeff Lynne heeft natuurlijk met George Harisson in de Traveling Willbury;'s gezetenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als de Beatles nog bij elkaar waren geweest was het uiteindelijk ELO geworden.
Het beste overgeslagen denk ik wel. Maar daar bij moet ook wel gezegd worden dat de niet-hits ook meteen niet super toegankelijk zijn vaak voor de standaard greatest hits kenner, vind ikquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat ik niet zoveel heb met queen, maar al deze nummers ken ik nietmisschien heb ik het beste overgeslagen
Dat is waar ook ja, die uitspraak die ik deed kwam van Paul McCartney zelf trouwens en eigenlijk snapte ik hem daarna wel.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jeff Lynne heeft natuurlijk met George Harisson in de Traveling Willbury;'s gezeten
Van de 5 Willbury's zijn er nog meer 2 in leven..... Lynne en Dylan... Van Lynne zou ik het overlijden veel erger vinden dan van Dylan overigens.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is waar ook ja, die uitspraak die ik deed kwam van Paul McCartney zelf trouwens en eigenlijk snapte ik hem daarna wel.
Bij Tom Petty had ik echt zoiets van "huh dat is nog maar zo'n jongensachtig net ouder wordend mannetje"quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Van de 5 Willbury's zijn er nog meer 2 in leven..... Lynne en Dylan... Van Lynne zou ik het overlijden veel erger vinden dan van Dylan overigens.
Bij Orbison was ik nog te jong om zijn invloed in de muziek te beseffen. Bij Harisson was ik al wat ouder, maar vond the Beatles nog niet veel. Dat is pas de laatste 10-15 jaar gegroeid. Bij Petty was ik wel even flink verdrietig...
Bij sommige artiesten denk je inderdaad "die is toch maar net zest..... Oh"quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij Tom Petty had ik echt zoiets van "huh dat is nog maar zo'n jongensachtig net ouder wordend mannetje"
voor eeuwig porno kijken en een kilo steak eten zie ik ook geen toekomst inquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De oude INXS is lekker, lekker met je blauwe punkhaar op een tropisch strand de wereld verbeteren.
George Kooymans vrees ik dit jaar nog voorquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:29 schreef Grotetijd het volgende:
Zou ze allebei heftig vinden wel..
Al vraag ik mij sowieso af in de komende 5 jaar in welke volgorde we de overlijdens gaan zien.
Smokey, Ringo, Paul, Keith, Mick, Ronnie, Willie, Brian, Brian, Roger, Pete, Roger, Bobby .... Meh
Ik ookquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
George Kooymans vrees ik dit jaar nog voor
Jaquote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik ookKlote ziekte..
Bekijk deze YouTube-video Ze waren nog zo gruwelijk goed![]()
Nee op een gegeven moment gaat vadertjetijd toch tikken.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja
Slechts 1 keer live gezien en dat was om eerlijk te zijn een minder optreden, maar ja ze kunnen er niet altijd staan zeg maar...
Ik hoor live niet altijd hoe slecht een muzikant is door mn enthousiasmequote:Op dinsdag 28 januari 2025 23:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee op een gegeven moment gaat vadertjetijd toch tikken.
En eerlijk gezegd is de stem van Barry al langer niet zo bestZo dun en nasaal als 'ie de "hoogte" in gaat
Ja dat wel, maar niet lang meer denk ikquote:
Geen probleem. Het nachtgezelschap is gearriveerdquote:Op woensdag 29 januari 2025 00:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar niet lang meer denk ik
wtfquote:Op woensdag 29 januari 2025 01:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://youtube.com/shorts/7afc9eRUlbU?si=o7mjVzKvQhIf-5kW
dankjequote:Op woensdag 29 januari 2025 01:24 schreef liesje1979 het volgende:
Yo Ball (surftaal) Veel plezier en succes met je kitesurfles vandaag, wordt vast tof.
Hmmm. Misschien even wachten tot ik ook een bos heb danquote:Op woensdag 29 januari 2025 01:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gelijk doen want als ze groter zijn zijn ze denk ik wat lastiger in huis
wat dacht je van dezequote:Op woensdag 29 januari 2025 01:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hmmm. Misschien even wachten tot ik ook een bos heb dan
Dat scheelt!quote:Op woensdag 29 januari 2025 01:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dankjeHeb gelukkig mooi weer. vannacht regende het mar zie nu blauwe lucht
Die past wel op de bankquote:Op woensdag 29 januari 2025 01:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat dacht je van deze
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Dat buffetquote:Op woensdag 29 januari 2025 01:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat scheelt!
Ik vlieg donderdagachterlijk vroeg naar mallorca, toen ik vorige week boekte zei het weerbericht 17 graden. Nu rond de 15 ofzo met wat dagen regen. Maar ach. warmer dan hier en ik hoef die dagen helemaal niets.Beetje ingressen, beetje slenteren en als het regent netflixen op mijn kamer ofzo. En het ontbijt is onbeperkt, buffet en tot 13:30.
Naja zin in. Soms ben ik wel eens jaloers op je, alle dagen chillen daar.
Heeft ZC ook een vriendjequote:Op woensdag 29 januari 2025 01:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is denk ik een wat handzamer formaat voor in huis
Halverwegetje jaquote:Op woensdag 29 januari 2025 02:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kwiwies![]()
Vroegertje? Latertje? Halverwegetje?
Ja. Hopelijk ziet de nieuwe ZC niet als een snackquote:Op woensdag 29 januari 2025 01:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heeft ZC ook een vriendje
Zoë lust ‘m rauwquote:Op woensdag 29 januari 2025 02:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. Hopelijk ziet de nieuwe ZC niet als een snack
Trustequote:Op woensdag 29 januari 2025 02:12 schreef datismijnmening het volgende:
Zo ook maar eens richting mijn mandje
Hallo zonnestraaltjequote:
quote:Op woensdag 29 januari 2025 03:47 schreef bitterbal het volgende:
Oké. Heeft de verkeerde datum op geschreven en er is geen wind. Toen viel de verbinding weg
Nou goed.
Europese vakantiegangers die verwachten dat in het buitenland ook alles stipt op tijd gaat.quote:Op woensdag 29 januari 2025 03:29 schreef bitterbal het volgende:
Okay. Die gast is er niet. Is hier een thai. Die zegt ja waarschijnlijk slaapt die nog
hij is helemaal niet gekomen hequote:Op woensdag 29 januari 2025 06:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Europese vakantiegangers die verwachten dat in het buitenland ook alles stipt op tijd gaat.
Ik heb bal nog nooit zien klagen over dat iemand 10 minuten te laat is. Iedereen zou het irritant vinden als iemand helemaal niet komt lijkt mequote:Op woensdag 29 januari 2025 06:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Europese vakantiegangers die verwachten dat in het buitenland ook alles stipt op tijd gaat.
L.e.E.quote:
Ik zou hem eens goed de waarheid vertellen!quote:Op woensdag 29 januari 2025 03:47 schreef bitterbal het volgende:
Oké. Heeft de verkeerde datum op geschreven en er is geen wind. Toen viel de verbinding weg
Nou goed.
Flasherquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2025 07:20 schreef Dr_Flash het volgende:
het kopiëren is op 67 % inmiddels. Zal vanmiddag rond een uur of twee wel klaar zijn.
ja zit iets traags tussen denk ik. 25-29 MB/s maxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |