SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Haha ja, het is een wat riskante naam.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Blijft een wat ongelukkige naam voor een vliegtuigfabrikant qua assosiaties met crashen. Niet zo erg als Boeing, maar toch.
Als je geen haast hebt gewoon wachten tot iemand wel bied wat je wilquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Oke heb dat gezegd. Maar lager ga ik echt niet.
Ooooooooooooooooooooooooh, lolquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:18 schreef Ama het volgende:
@:crack Het is niet alleen de kooi he.
[ link | afbeelding ]
Ja als hij nu weer zegt nee dan zet ik hem in mn computerkamer ofzo.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je geen haast hebt gewoon wachten tot iemand wel bied wat je wil
Voor Solo als ie stout isquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja als hij nu weer zegt nee dan zet ik hem in mn computerkamer ofzo.
Nee gen alfa en beta is based AF.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaan die straks ook allemaal deugkinderen maken
Ik bied 25 euroquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:18 schreef Ama het volgende:
@:crack Het is niet alleen de kooi he.
[ link | afbeelding ]
Wat staat hier allemaal.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee gen alfa en beta is based AF.
Nee het is een bijna compleet pakket om te kunnen beginnen. Zonder voer. Ik heb ook nog twee zakken met bijna volle bodembedekking.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooooooooh, loloke dat is echt een prima prijs
Ja ook wel weer zo. Naja nu al gezegd maar als hij weer nee zegt blijf ik wel bij mn ¤180. Eigenlijk wou ik nog meer want dat is het ook gewoon waard alleen het neemt gewoon te veel ruimte in vooral als ik weer een kat heb.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:20 schreef Nizno het volgende:
daarvoor zou ik niet eens naar de 150 gaan...
kan die kerel met zn 120 lekker de boom in
dan heb ik hier nog wel een cv hok waar je het mag parkeren tot je het voor 180 minimaal verkocht hebquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ook wel weer zo. Naja nu al gezegd maar als hij weer nee zegt blijf ik wel bij mn ¤180. Eigenlijk wou ik nog meer want dat is het ook gewoon waard alleen het neemt gewoon te veel ruimte in vooral als ik weer een kat heb.
Ja leuk maar je woont niet in de buurt en ik heb geen auto. Kan ik nog beter een goede vriend vragen hier in de wijk, die heeft een zolder.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan heb ik hier nog wel een cv hok waar je het mag parkeren tot je het voor 180 minimaal verkocht heb
JA VAN MAYO KRIJGT HIJ NOG EEN KANKERquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb dit ooit gehad bij de ikea want de mayo kost 50 cent ofzoiets en dat wilde die vrouw niet betalen voor der kind met kanker maar HOE KON IK NIET GRATIS DIE MAYO GEVEN, DAT KIND HEEFT KANKER!!!!
Had echt medelijden met dat kind
Ook wel logisch dat je zo'n grote kooi hebt inderdaadquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee het is een bijna compleet pakket om te kunnen beginnen. Zonder voer. Ik heb ook nog twee zakken met bijna volle bodembedekking.
Haha nee ratten moeten best wel een grote kooi hebben.
Het is sowieso echt bloedirritant als mensen een discussie aangaan met een winkelslaaf, je denkt dat ik die regels bepaal ofzo?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JA VAN MAYO KRIJGT HIJ NOG EEN KANKER
Zet het te koop als vissenkom, dat mag nog welquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat ik de hamsterkooi tzt ook op MP zet. Die beestjes zijn nu toch verboden
Zou nog wel kunnen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zet het te koop als vissenkom, dat mag nog wel
Hoe oud is die nu?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk dat ik de hamsterkooi tzt ook op MP zet. Die beestjes zijn nu toch verboden
Moeten wel meer ruimte hebben dan een dwerghamster eigenlijk moet een Syrische hamster bijna formaat maatje rattenkooi hebben.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
of neem een goudhamster![]()
![]()
![]()
![]()
die mogen nog wel toch?!
Ja, maar die vind ik te groot om in een kooi te doenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
of neem een goudhamster![]()
![]()
![]()
![]()
die mogen nog wel toch?!
Mijn aanname van je rattenkooi kwam daar vandaanquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Moeten wel meer ruimte hebben dan een dwerghamster eigenlijk moet een Syrische hamster bijna formaat maatje rattenkooi hebben.
hele grote kooi kopenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar die vind ik te groot om in een kooi te doen
Ik vraag me wel af of de XB-1 naam komt van de Tsjechoslowaakse sci-fi klassieker Ikarie XB-1quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha ja, het is een wat riskante naam.
Volgens mij is dit voor een dwerghamster wel goed net aan maar voor een Syrische hamster is dit te klein.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:30 schreef CherryLips het volgende:
Hij zit nu in zo'n kooi:
https://www.marktplaats.n(...)dierenkooi-karat-100
Maar hij hangt nog steeds non-stop in de tralies. Vind ik zo zielig
Wat een mooie kooiquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:30 schreef CherryLips het volgende:
Hij zit nu in zo'n kooi:
damnquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet precies, hij is tweedehands. Ik denk dat hij nu ruim twee is.
Cobra's zijn gelukkig prima. Neem je die toch.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:27 schreef CherryLips het volgende:
Daar heb ik geen plek voorquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn aanname van je rattenkooi kwam daar vandaan![]()
ik had vroegah goudhamsters en dat was inderdaad een kooi van 100 cm
die kocht ik voor 50 ekkies ofzo, maar die is alsnog echt veel minder mooi en stuk kleiner dan jouw rattenkooi
[..]
hele grote kooi kopen
Groter worden ze niet gemaakt, maar dan zou ik toch voor een aquarium gaan. M'n zus heeft haar goudhamster in deze kooi zitten en die breekt niet de boel af.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij is dit voor een dwerghamster wel goed net aan maar voor een Syrische hamster is dit te klein.
deden die van mij ook altijd. inden ze leukquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:30 schreef CherryLips het volgende:
Hij zit nu in zo'n kooi:
Nee, is gefrustreerd gedrag van stress.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
deden die van mij ook altijd. inden ze leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:33 schreef Ama het volgende:
Na de kat heeft een hartje op haar pootje.Zie ik nu.
hahaha lol, ama die die foto kapot heeft gestalktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Baby darling doll face honey
Syrië is gewoon weer veiligquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij is dit voor een dwerghamster wel goed net aan maar voor een Syrische hamster is dit te klein.
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:33 schreef Ama het volgende:
Na de kat heeft een hartje op haar pootje.Zie ik nu.
Ik zie het niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Na ik weet het sinds gisteravondquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha lol, ama die die foto kapot heeft gestalkt![]()
Ja lastig want ik ben eigenlijk wel voorstander van de minimale eisen aanhouden. Niet dat ik nu zeg dat ze er slecht voor is hoor, zeker niet. Maar zelf hou ik die maten altijd wel aan bij knaagdieren*.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Groter worden ze niet gemaakt, maar dan zou ik toch voor een aquarium gaan. M'n zus heeft haar goudhamster in deze kooi zitten en die breekt niet de boel af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dat lijkt me niet heel waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af of de XB-1 naam komt van de Tsjechoslowaakse sci-fi klassieker Ikarie XB-1
[ afbeelding ]
Nee donderdagquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja lastig want ik ben eigenlijk wel voorstander van de minimale eisen aanhouden. Niet dat ik nu zeg dat ze er slecht voor is hoor, zeker niet. Maar zelf hou ik die maten altijd wel aan bij knaagdieren*.100x50 is de minimale eis voor goudhamsters.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Oh echt? Dacht altijd 120. Verkeerd onthouden.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
100x50 is de minimale eis voor goudhamsters.
Verandert ook voortdurend hoor, want eerst kon kleiner ook. Maar ik vind het zelf te klein, daarom heb ik ze ook niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh echt? Dacht altijd 120. Verkeerd onthouden.
Leuk tochquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Na ik weet het sinds gisteravonden ik vind haar een knapperd (niet de reden dat ik haar neem want ik kies een kat niet op uiterlijk). Dus ja ik zit af en toe even te kijken naar de foto.
Als je gordijnen er aan zijn, zeker??quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:50 schreef Ama het volgende:
Sorry jongens als ik deze week soms wat te enthousiast post over de kat.Is volgende week wel weer een stuk minder.
Nee joh, ze passen prima in een toiletrolletje.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
100x50 is de minimale eis voor goudhamsters.
Ik had dus na mijn vorige kat ook even overwogen om een Syrisch hamster te nemen maar tegelijkertijd vond ik ratten ook leuk omdat ik ze al gehad had en toen dacht ik ja qua ruimte kan ik dan net zo goed ratten nemen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verandert ook voortdurend hoor, want eerst kon kleiner ook. Maar ik vind het zelf te klein, daarom heb ik ze ook niet.
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet heel waarschijnlijk.
komt er ook nog een excuses voor al je verantwoordingen, want die zijn niet nodigquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:50 schreef Ama het volgende:
Sorry jongens als ik deze week soms wat te enthousiast post over de kat.Is volgende week wel weer een stuk minder.
Ja dit. Tijd voor gerechtigheid.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
komt er ook nog een excuses voor al je verantwoordingen, want die zijn niet nodig
zit daar eten bij?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja dit. Tijd voor gerechtigheid.
ook niet zo gek als het veel drukker was toch?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben wel blij dat ik het vandaag veel drukker had dan gisteren, maar ben toch best moe enzo...
Daar wil ik nog niet teveel over nadenken maar gelukkig heb ik hele goedkope gordijnen dus in het ergste geval koop ik ooit een keertje nieuwe voor een paar tientjes.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als je gordijnen er aan zijn, zeker??
Ja ik heb soms het idee dat ik dat even moet zeggen omdat ik het idee heb dat sommige mensen gek van me worden als ik dan weer iets zeg over de kat en ik wil niemand tot last zijn.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
komt er ook nog een excuses voor al je verantwoordingen, want die zijn niet nodig
Ik vind dat enthousiasme heel leuk, want is enkel positiviteitquote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik heb soms het idee dat ik dat even moet zeggen omdat ik het idee heb dat sommige mensen gek van me worden als ik dan weer iets zeg over de kat en ik wil niemand tot last zijn.
Maar ben gewoon enthousiast.
Hmmm...quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee donderdagheb nu nog twee dagen om te brainstormen voor een goede orginele naam haha.
Het voelt zo lullig om te zeggen dat ik er zin in heb aangezien ik echt net een paar dagen geleden afscheid heb genomen van mijn ratten maar ja ik heb niet in vier dagen besloten dat ik een kat wil.
De bedoeling was alleen niet zo snel maar ja er kwam nou eenmaal de perfecte kandidaat ineens op mn pad haha.
Ja dat lijkt me echt een super leuke naam om minstens 12 jaar lang nog te roepen ofzo.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmmm...
PAMA is een leuke naam
wat voor pasta met broccoli?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmmm. Geen slecht idee. Maar voor vanavond staat er al pasta met broccoli op het menu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me echt een super leuke naam om minstens 12 jaar lang nog te roepen ofzo.
Nee. ik was gisteren 2 uur eerder terug dan vandaag. Gisteren was ook best wel extreem. Al heb ik wel eens minder post gehad, maar dan moest ik verder weg, bijvoorbeeld naar Geldrop. Gisteren was het een wijk in Veldhoven wat tegen Eindhoven(Meerhoven) aan ligt. Vandaag ook weer Veldhoven, maar dan 2 wijken die wat dieper Veldhoven in liggen. Onder meer de straat Sondervick, die zegt jou misschien wel iets...quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zit daar eten bij?
[..]
ook niet zo gek als het veel drukker was toch?
Had je vrij?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:00 schreef IJsdraakje het volgende:
![]()
Dagje vrij goed besteed. Beetje jammer van m'n idiotie bij het gemeentekantoor, maar goed. Over een paar dagen in de herhaling. Paspoort niet meenemen als je een nieuwe ID-kaart wil is niet handig.
Totaal andere werkdagen dus vandaag en gisterenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. ik was gisteren 2 uur eerder terug dan vandaag. Gisteren was ook best wel extreem. Al heb ik wel eens minder post gehad, maar dan moest ik verder weg, bijvoorbeeld naar Geldrop. Gisteren was het een wijk in Veldhoven wat tegen Eindhoven(Meerhoven) aan ligt. Vandaag ook weer Veldhoven, maar dan 2 wijken die wat dieper Veldhoven in liggen. Onder meer de straat Sondervick, die zegt jou misschien wel iets...
FOKkiequote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee donderdagheb nu nog twee dagen om te brainstormen voor een goede orginele naam haha.
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Had je vrij?![]()
En wel grappige idioterie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Orecchiette. Met naast de broccoli voornamelijk knoflook, worst, chilivlokken. en parmezaanse kaas. Mijn moeder heeft het ooit van het internet geplukt, en het is vrij eenvoudig dus ze maakt het graag.quote:
quote:Ik ben nog aan het werk want vind het een moeilijk opdracht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Die bestaat nog we ja. De school zelf ligt aan een andere straat (Knegselseweg) en andere (postwijk), dus ben ik daar niet geweest.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Totaal andere werkdagen dus vandaag en gisteren![]()
Bij het Sondervick College?Bestaat dat nog?
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]Mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Orecchiette. Met naast de broccoli voornamelijk knoflook, worst, chilivlokken. en parmezaanse kaas. Mijn moeder heeft het ooit van het internet geplukt, en het is vrij eenvoudig dus ze maakt het graag.
[..]Volgens mij heb ik ongeveer zo een zelfde recept, zit iig ook kaas en chili bij. Goede combinatie met broccoli welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het vooral typisch dat het meteen bezwaar is en geen vraag. Waarop is dat bezwaar gebaseerd, behalve op 'we vonden het moeilijk', ja leuk maar hoeveel mensen iets moeilijk vinden bepaald echt niet het niveau van je opleiding
Zo ga ik hem ook insteken, vragen 'heyyy jongens, op basis waarvan wordt die uitspraak gedaan?'. Met de hoop dat ze zelf in gaan zien dat ze alles mogen vragen maar oordelen zonder onderbouwing is niet zo handig en werkt frustrerendwant alles ligt aan de docent
Baby darling doll face honey
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
ohquote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die bestaat nog we ja. De school zelf ligt aan een andere straat (Knegselseweg) en andere (postwijk), dus ben ik daar niet geweest.
Wel eens moeten bezorgen, maar de laatste keer is al best lang geleden.
Dat van de Knegselseweg wel ja. Want dan moet je echt het buitengebied in. Bijvoorbeeld ook de Turfweg, waar Klimrijk zit en camping Witvenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohwel mooi stukje om post te bezorgen lijkt me
Omdat we nogal vergrijzenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:29 schreef Lospedrosa het volgende:
We hebben 850.000 arbeidsongeschikten in Nl op een beroepsbevolking van 9milj mensen.
Vind ik hoog.
En hoezo is de beroepsbevolking maar 9 milj op een totaal van 18+ miljoen.
Oh ook camping witven, dat is écht buitengebied. Al.. nu met ASML is daar volgens mij echt alles aangepastquote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat van de Knegselseweg wel ja. Want dan moet je echt het buitengebied in. Bijvoorbeeld ook de Turfweg, waar Klimrijk zit en camping Witven
Vond ik best leuk om te doen. Deed ik meestal op de vrijdag, want de collega die dat toendertijd op de andere dagen deed, werkt op vrijdag maar halve dagen en deed dan alleen maar Oers, wat hij met dat buitengebied combineerde..
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vlinder staat weer dronken voor de deur!! Ze heeft een Pruisische helm op.
Ja, toen ik er voor het laatst was, werd de laatste hand gelegd aan die parkeergarage. Ik denk dat er veel anders is, dan toen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh ook camping witven, dat is écht buitengebied. Al.. nu met ASML is daar volgens mij echt alles aangepast
krijg jou welquote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ze staat nu dus topless “Heil dir im Siegerkranz” te lallen
Als wij van Bier-dorpje naar Veldhoven gingen dan reden we altijd langs Witven en waar nu ASML zit. Ben er voor het laatst 5 jaar geleden geweest want daarna zijn mn ouders verhuisd. Ik herkende het niet meerquote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, toen ik er voor het laatst was, werd de laatste hand gelegd aan die parkeergarage. Ik denk dat er veel anders is, dan toen.
Zou Etto bijpassend pakje hebben??quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ze staat nu dus topless “Heil dir im Siegerkranz” te lallen
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:47 schreef Ama het volgende:
Sorry maar dit moet even. Had gevraagd of ze meer foto's heeft en toevallig was er iemand bij oma die even foto's kon maken voor me.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
daar kan je toch geen weerstand aan biedenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:47 schreef Ama het volgende:
Sorry maar dit moet even. Had gevraagd of ze meer foto's heeft en toevallig was er iemand bij oma die even foto's kon maken voor me.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik denk dat ik het ook niet meer herken als ik er weer heen gestuurd wordt. Die kans is niet groot hoor en als het wel zo is, ga ik wel aangegeven dat het lang geleden en ik niet kan beloven alles te kunnen vindenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als wij van Bier-dorpje naar Veldhoven gingen dan reden we altijd langs Witven en waar nu ASML zit. Ben er voor het laatst 5 jaar geleden geweest want daarna zijn mn ouders verhuisd. Ik herkende het niet meer. Moest ook echt heeeelemaal omrijden
Echt he.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
daar kan je toch geen weerstand aan bieden![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nawwwwquote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:47 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Que?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:42 schreef Ama het volgende:
Misschien weet @:datismijnmening nog weer iets goeds.
Dat lijkt me wel. Met een imposante kaiser schnurrbartquote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou Etto bijpassend pakje hebben??
Ze heeft toch al een naamquote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Je had Draco zijn naam toen bedacht toch.
Ik vind dat geen leuke naam en ze is nog maar 1 jaar, denk dat ze er nog niet zo gehecht aan is tbh.quote:
Kunai!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:00 schreef Ama het volgende:
Oprecht leuke Engelse naam suggesties zijn welkom hoor. Mag ook Japans ofzo zijn want is Kuroi ook.
Trumpquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:00 schreef Ama het volgende:
Oprecht leuke Engelse naam suggesties zijn welkom hoor.
Taylorquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dat geen leuke naam en ze is nog maar 1 jaar, denk dat ze er nog niet zo gehecht aan is tbh.
Gideon, Teferi, Vraska, Liliana.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:00 schreef Ama het volgende:
Oprecht leuke Engelse naam suggesties zijn welkom hoor. Mag ook Japans ofzo zijn want is Kuroi ook.
Mochi.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:00 schreef Ama het volgende:
Fluffyquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:00 schreef Ama het volgende:
das een eckte Ollie!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:47 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Aantal mensen in de Wajong 244.600quote:Op dinsdag 28 januari 2025 18:29 schreef Lospedrosa het volgende:
We hebben 850.000 arbeidsongeschikten in Nl op een beroepsbevolking van 9milj mensen.
Vind ik hoog.
En hoezo is de beroepsbevolking maar 9 milj op een totaal van 18+ miljoen.
Geen bonbonbloc?quote:
Niet?quote:
Vertel mij alles!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:34 schreef Crack_ het volgende:
Heb nog wel die lekkere tompoucejes in de vriezer. Het wordt dat, met boerenkoolsoep
Kan het me niet meer herinneren, zo langquote:
Stuur maar op naar balliequote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:38 schreef kwiwi het volgende:
Veel te veel besteld, maar wel lekker![]()
[ afbeelding ]
Congolezen die vragen om een handje te helpenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:37 schreef Koen66 het volgende:
Betogers willen in Congo dat buitenlanders meehelpen tegen rebellen. Daarom vallen ze ambassades aan
Lekker dippen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:34 schreef Crack_ het volgende:
Heb nog wel die lekkere tompoucejes in de vriezer. Het wordt dat, met boerenkoolsoep
Neequote:
'vragen'quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Congolezen die vragen om een handje te helpen
Iets zegt me dat dit niet gaat werken.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:37 schreef Koen66 het volgende:
Betogers willen in Congo dat buitenlanders meehelpen tegen rebellen. Daarom vallen ze ambassades aan
Nietquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dit niet gaat werken.
Ik wou laatst hulp van de politie.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dit niet gaat werken.
Wat is hetquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:42 schreef Lospedrosa het volgende:
Bakkei staat niet in het woordenboek? Raar.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Geen idee waarom maar ik moest aan Swedish Chef denkenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:
Ik had Zweedse balletjes, was lang geleden
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Is er wel eens een jaar zonder drama in het leven van die kabouter?![]()
https://www.ad.nl/show/na(...)aumatisch~abd9257c6/
En dan een patholoog op de kop geven als die gewoon zijn opdracht uitvoert.
Tja, een paard krijg je moeilijk in zijn geheel op de barbecue natuurlijk...quote:Vlak voor de crematie van het dier kwam hij erachter dat zijn ‘beste vriend’ in stukken was gesneden voor pathologisch onderzoek.
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen idee waarom maar ik moest aan Swedish Chef denken
Ja prima combi waarom nietquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:34 schreef Crack_ het volgende:
Zeiktepel dat mannetje.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Is er wel eens een jaar zonder drama in het leven van die kabouter?![]()
https://www.ad.nl/show/na(...)aumatisch~abd9257c6/
En dan een patholoog op de kop geven als die gewoon zijn opdracht uitvoert.
leuk, ga je ze ook bekijken tussendoor?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo![]()
Even mijn hele digitale foto- en filmpjes archief sinds juni 2002 naar de nieuwe schijf pompen.
Neuh. Af en toe doe ik dat wel eens maar het enige wat me telkens weer opvalt (behalve resolutie en beeldkwaliteit die beter wordt met modernere apparatuur, en hobbies die komen en gaan) is dat er behalve de verhuizing van Utrecht naar Deventer de afgelopen 25 jaar eigenlijk bar weinig veranderd is in mijn levenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
leuk, ga je ze ook bekijken tussendoor?
Ik kwam een opname tegen van een super jong crackie die een anamnese ging afnemen tijdens mn studie. Daar had ik echt een hekel aan![]()
maar het is zoooo snoezig haha
En wil je daar nu wat aan gaan veranderen?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh. Af en toe doe ik dat wel eens maar het enige wat me telkens weer opvalt (behalve resolutie en beeldkwaliteit die beter wordt met modernere apparatuur, en hobbies die komen en gaan) is dat er behalve de verhuizing van Utrecht naar Deventer de afgelopen 25 jaar eigenlijk bar weinig veranderd is in mijn leven
Oh, niet een 'ohjaaaquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh. Af en toe doe ik dat wel eens maar het enige wat me telkens weer opvalt (behalve resolutie en beeldkwaliteit die beter wordt met modernere apparatuur, en hobbies die komen en gaan) is dat er behalve de verhuizing van Utrecht naar Deventer de afgelopen 25 jaar eigenlijk bar weinig veranderd is in mijn leven
Neuhquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:59 schreef kwiwi het volgende:
En wil je daar nu wat aan gaan veranderen?
Nou ja wel als ik specifieke reisjes terug kijk natuurlijkquote:
Weinig variatiequote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:38 schreef kwiwi het volgende:
Veel te veel besteld, maar wel lekker![]()
[ afbeelding ]
@:bitterbal
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Congolezen die vragen om een handje te helpen
Poesquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gideon, Teferi, Vraska, Liliana.
Is het trouwens een kater of een poes?
Die is eigenlijk nog best grappig. -zet op lijstje met eventuele namen-quote:
Oh, dan is het vast ook niet jammer?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja wel als ik specifieke reisjes terug kijk natuurlijk![]()
Niet als ik kijk wat er vorig jaar op 28 januari gebeurde. Of het jaar daarvoor. Of het jaar daarvoor. Of het jaar daarvoor.
ohquote:
dat is geen olliequote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hondjes en jongens die Olivier heten
Macho held Oliver Reed die zich doordronk in de Ollie's Last Stand Pub op Malta terwijl hij probeerde de gehele bemanning van de HMS Cumberland onder tafel te drinken.quote:
Flipquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Met mijn rat was je iets beter in een naam bedenken.
Kijken ze me ook raar aan bij de dierenarts maar dan om een andere reden denk ik.quote:
je hoofd? xDquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Kijken ze me ook raar aan bij de dierenarts maar dan om een andere reden denk ik.
Dat is jouw uitspraakquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wil geen Nederlands naam.
[..]
Ik vind het meer Nederlands klinken tbh.
c rekquote:
Ook zo'n scheiding in het middenquote:
Ollie is natuurlijk een koosnaampje dan.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dan is het vast ook niet jammer?
[..]
oh
[..]
dat is geen ollie
Olivier is vervelend om uit te spreken. Olievier of olievjee
Oh, ik heb niet echt een rollende rquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ollie is natuurlijk een koosnaampje dan.
En Olivier altijd met rollende rrrrrr
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:17 schreef LTVDK het volgende:
Noem hem anders gewoon Modie, komt in de buurt van de originele naam
Geeneens een Haagse r? Oftewel, ggggggquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik heb niet echt een rollende r
meer een slap aftreksel
Nee, lelijkquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geeneens een Haagse r? Oftewel, gggggg
Ok Cgack_quote:
Dat is toch geen leuke naam voor een dame.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:17 schreef LTVDK het volgende:
Clack_quote:
Deze is zwart met wit... Yinyangquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:16 schreef Ama het volgende:
Bij Kuroi dacht ik ineens oh wat is het woord voor zwart in het Japans want zwarte kat en toen had ik ineens een naam.
AigwiNquote:
Dominoquote:
pardonquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
AigwiNIk ben Ama haar poes niet met je aaien.
Niks Noppesquote:
Leugens, in KSC gaat het altijd over eten.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het ging niet over eten deze keer
[ afbeelding ]
die kat is toch geen hedwigquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:26 schreef Ama het volgende:
Hedwig vond ik ook wel een leuke suggestie want ja Harry Potter. Ook even opgeschreven.
Shelob.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:26 schreef Ama het volgende:
Hedwig vond ik ook wel een leuke suggestie want ja Harry Potter. Ook even opgeschreven.
Hedwig klinkt meer als zo'n stugge Duitse kampbewaarderquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:26 schreef Ama het volgende:
Dan die eerste twee niet.quote:
Zo gigantisch was die uil ook weer niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die kat is toch geen hedwighedwig is voor reuzen of voor hele woelige beesten met immens veel haar
Lilianaquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan die eerste twee niet.
Chandra zou ook nog kunnen.
ohquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo gigantisch was die uil ook weer niet.
Hoiquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:26 schreef Crack_ het volgende:
hele woelige beesten met immens veel haar
Dat is toch een Suzuki?quote:
en spierwitquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die kat is toch geen hedwighedwig is voor reuzen of voor hele woelige beesten met immens veel haar
Komen er allemaal ralle gifjes langs ineens.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:17 schreef LTVDK het volgende:
Nah, mattie van Nissa.quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Suzuki_Lianaquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, mattie van Nissa.
(Niet haten, ik ben niet thuis in de lore)
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga maar verder aan een spotify-playlist samenstellen. Het is wel een hele klus want hij heet 1 song per Artist
Ik ging er bewust niet op in.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Suzuki_Liana
Met veel moeite bij sommige artiesten. Maar ik heb natuurlijk sws al My Favoroutes. Daar staan er wel meerdere per artiest in..quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]wat doe je jezelf aan
lukt het je om één nummer per artiest uit te kiezen?!
Amarillo (Spaans voor geel, als je kat die kleur heeft)quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:31 schreef Crack_ het volgende:
Hier is de prompt, zoals het hoort![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier zijn enkele leuke en creatieve kattennamen die goed bij "Ama" passen of eraan gerelateerd zijn:
Korte en schattige namen:
Amie
Ami
Mia
Luna
Nala
Momo
Namen geïnspireerd door "Ama":
Amara
Amarillo (Spaans voor geel, als je kat die kleur heeft)
Amethyst (voor een sierlijke of paarse kat)
Amiko (Japans voor "vriend")
Amaia (Baskisch, betekent "einde" of "perfectie")
Unieke en speelse namen:
Pippa
Sora
Kiki
Zazu
Coco
Laat me weten wat voor soort naam je zoekt (schattig, uniek, betekenisvol), dan kan ik meer suggesties geven!
You said:
kattennaam met harry potter inspiratie
ChatGPT said:
ChatGPT
Hier zijn enkele kattennamen geïnspireerd door Harry Potter:
Voor vrouwelijke katten:
Hermione (dapper en slim, perfect voor een slimme kat)
Luna (naar Luna Lovegood, mysterieus en dromerig)
Bellatrix (voor een kat met een beetje pit)
Ginny (vriendelijk en moedig)
Fleur (charmant en elegant)
Minerva (naar Professor McGonagall, ook een kattenliefhebber!)
Nymphadora (speels, afgekort als Dora of Tonks)
Voor mannelijke katten:
Dobby (loyaal en schattig)
Sirius (naar Sirius Black, ook een animagus!)
Albus (wijs en majestueus)
Hagrid (voor een grote, zachte kat)
Neville (voor een dappere underdog)
Draco (voor een kat met een beetje attitude)
Andere leuke ideeën:
Crookshanks (Hermione's slimme kat in de boeken)
Hedwig (voor een witte of gracieuze kat, geïnspireerd door Harry's uil)
Nimbus (zoals de bezem Nimbus 2000, snel en elegant)
Winky (schattig en een beetje ondeugend)
Pixie (naar de pixies in The Chamber of Secrets)
Welke spreekt je aan? 😊
Ahh ok, lijkt me alsnog een uitdagingquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Met veel moeite bij sommige artiesten. Maar ik heb natuurlijk sws al My Favoroutes. Daar staan er wel meerdere per artiest in..
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Amarillo (Spaans voor geel, als je kat die kleur heeft)
Amethyst (voor een sierlijke of paarse kat)
Bellatrix en Sirius zijn sterren trouwens. Daar kun je ook nog naar kijken. Mizar, Alcor, Betelgeuze, Rigel, Procyon, Aldebaran, Deneb, Wega, Altaïr.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:31 schreef Crack_ het volgende:
Hier is de prompt, zoals het hoort![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welke spreekt je aan? 😊
Is niet echtquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh ok, lijkt me alsnog een uitdaging
[..]alice in wonderland nooit gezien
drolliequote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:34 schreef sacha het volgende:
bollie
collie
dollie
follie
gollie
hollie
jollie
kollie
lollie
nollie
pollie
qollie
rollie
sollie
tollie
vollie
wollie
xollie
zollie
alles is een naamquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bellatrix en Sirius zijn sterren trouwens. Daar kun je ook nog naar kijken. Mizar, Alcor, Betelgeuze, Rigel, Procyon, Aldebaran, Deneb, Wega, Altaïr.
Voor chatgpt welquote:
Stuiver is eigenlijk best een prima kattennaam vind ik zelfquote:
Is best een leuke dierennaam jaquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stuiver is eigenlijk best een prima kattennaam vind ik zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |