SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
Nimbus2000quote:
Ja dat mag niet want dan gaat dimmy gelijk weer aan drugs denken.quote:
Er is niet gevraagd naar een rijmende naam.quote:
Op zn engels uitsprekenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
Noem d'r Vlinder !!!![]()
@:ettovanbelgie
"Klojo" werkte best goed om de aandacht te krijgen.quote:
botervliegquote:
OEH, Animal Crossing namen.quote:
nee, dat klopt, doe er mee wat je wiltquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er is niet gevraagd naar een rijmende naam.
Lexiequote:
Ik doe er niks mee, niet mijn kat he.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:42 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, dat klopt, doe er mee wat je wilt
bij sommige namen moet je even bedenken dat je ook aan anderen moet vertellen hoe je huisdier heet... bijvoorbeeld de dierenartsquote:
Jetfuel Cantmeltsteelbeamsquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:44 schreef Crack_ het volgende:
Een naam met een geheime boodschap erin verwerkt
Natasjaquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:44 schreef Crack_ het volgende:
Bij mij zeggen de assistentes altijd wat een leuke naamquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij sommige namen moet je even bedenken dat je ook aan anderen moet vertellen hoe je huisdier heet... bijvoorbeeld de dierenarts
UitStraling ofzo?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:44 schreef Crack_ het volgende:
Verwacht eigenlijk niet dat die nog gek op kijkt van aparte namenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij sommige namen moet je even bedenken dat je ook aan anderen moet vertellen hoe je huisdier heet... bijvoorbeeld de dierenarts
Afgekort; BIEMquote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bij mij zeggen de assistentes altijd wat een leuke naam
dat zeggen ze altijd doos!quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
op zn engelsquote:
krijgen ze voor betaaldquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
op zn engels
[..]
krijgen ze voor betaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |