En dat ziet ze ook goed.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:38 schreef engine het volgende:
Jane: "ik ben van mening als een paar schapen hier uit het huis verdwijnen dan veranderd de hele dynamiek.."
SL
Nee heel jammer.. Aan de andere kant ook wel weer fijn, ik ‘moet’ vrijdagavond uit etenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:38 schreef mazaru het volgende:
Een verloren week dus. Geen enkele spanning wie er genomineerd wordt of wie er naar huis gaat.
Schakelsquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:38 schreef engine het volgende:
Jane: "ik ben van mening als een paar schapen hier uit het huis verdwijnen dan veranderd de hele dynamiek.."
SL
ja ga hem even opnemen en versneld filmpje van makenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:38 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat doet hij nu al 30 minuten of zo
Ja kan dat ik dat verkeerd verstaan heb.quote:
Het is een groot verschilquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ja kan dat ik dat verkeerd verstaan heb.
Jane moet nog leren wat een week in BB inhoudquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:45 schreef BigBreg83 het volgende:
Jane denkt dat er nog spellen komen deze week en dat ze die gaan winnen als teamhet is denk ik alleen nog maar nomineren morgen en dan is het weekend
Doe niet zo eng... Wicky mag er niet uitquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:48 schreef -river- het volgende:
Ik denk dat er deze week twee uit gaan.
Wel benieuwd of hij er iets mee doet of gewoon blijft meepraten met t groepje.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:46 schreef Puzzie het volgende:
Wel fijn dat Mattie en Jane het met elkaar hebben uitgesproken.
Die gaat niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:50 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Doe niet zo eng... Wicky mag er niet uit
Ik ben het.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
ik zie iemand Axel stemmen, moeten we die persoon even uitleggen dat dat niet de bedoeling is
Hoop ik ook echt echt nietquote:
Daar ben ik ook benieuwd naarquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:50 schreef cheanny het volgende:
[..]
Wel benieuwd of hij er iets mee doet of gewoon blijft meepraten met t groepje.
Ik ook. Ik ben benieuwd naar wie Jordy toetrekt nadat Niels is vertrokken.quote:
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:53 schreef Hznootje het volgende:
Godver wat voor pipo zit er achter die knoppen? Ik wil de tuin!
Waarom moeten wij naar die Nederlanders kijkenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Waarom moeten wij naar al die Belgen kijken
Ja mooi hé..ze nu eindelijk terug zichzelfquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Tering hoeveel plamuur heeft Jolien op haar gezicht zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |