En dat ziet ze ook goed.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:38 schreef engine het volgende:
Jane: "ik ben van mening als een paar schapen hier uit het huis verdwijnen dan veranderd de hele dynamiek.."
SL
Nee heel jammer.. Aan de andere kant ook wel weer fijn, ik ‘moet’ vrijdagavond uit etenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:38 schreef mazaru het volgende:
Een verloren week dus. Geen enkele spanning wie er genomineerd wordt of wie er naar huis gaat.
Schakelsquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:38 schreef engine het volgende:
Jane: "ik ben van mening als een paar schapen hier uit het huis verdwijnen dan veranderd de hele dynamiek.."
SL
ja ga hem even opnemen en versneld filmpje van makenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:38 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat doet hij nu al 30 minuten of zo
Ja kan dat ik dat verkeerd verstaan heb.quote:
Het is een groot verschilquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ja kan dat ik dat verkeerd verstaan heb.
Jane moet nog leren wat een week in BB inhoudquote:Op dinsdag 28 januari 2025 20:45 schreef BigBreg83 het volgende:
Jane denkt dat er nog spellen komen deze week en dat ze die gaan winnen als teamhet is denk ik alleen nog maar nomineren morgen en dan is het weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |