Na een 6-1 nog trollen, apart volk soms die feyenoordersquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja eigenlijk gaat het gewoon uitstekend.
Zwaarste loting... Lekker jezelf blijven wijsmaken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor, dertien puntjes in de zwaarste loting van heel het CL veld, overwinteren, geweldige tripjes gehad naar Lissabon en Manchester, Bayern op oorlogssterkte met 3-0 verslaan.
Kon een stukje slechter, zoals verliezen van wat amateurs in de Letse bossen, bijvoorbeeld
https://www.elfvoetbal.nl(...)pions-league-ploegenquote:Op donderdag 30 januari 2025 06:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zwaarste loting... Lekker jezelf blijven wijsmaken.
Lekker maatquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor, dertien puntjes in de zwaarste loting van heel het CL veld, overwinteren, geweldige tripjes gehad naar Lissabon en Manchester, Bayern op oorlogssterkte met 3-0 verslaan.
Kon een stukje slechter, zoals verliezen van wat amateurs in de Letse bossen, bijvoorbeeld
Zuchtquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[ x ]
JAAAAAAAAAAA
#vriendje van GAE
#Sikora
#bord op schoot
# Siemerink die de verkeerde Edvardsen gaat inschrijven.
We wachten met smart op de DVD van dit ge-wel-dige seizoen van ons aller Feyenoordquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de speler. Als je met je grote muil in een boekje loopt te lullen dat je de boel wel even rechttrekt. Vervolgens schijnbaar wel budget hebt en pas in de laatste week van de transferwindow aan komt kakken met een speler terwijl je een half jaar de tijd hebt om door te pakken. Getuigd nou niet echt van een directeur die de zaakjes op orde heeft.quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me af wat alle azijnzeikers hier en op een AS dan wel een goede aankoop vinden gezien de omstandigheden? Nu is het weer "een vriendje van Kroes"Je gaat gewoon geen aankopen meer zien van 15-20 miljoen met een megasalaris, in ieder geval niet totdat we weer steady CL halen.
Maar dat is bij iedere club bij ieder transferwindow zo, het is niet (meer) Kroes zijn schuld dat alle clubs en zaakwaarnemers tot de laatste week wachten voordat ze deals willen sluiten.quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de speler. Als je met je grote muil in een boekje loopt te lullen dat je de boel wel even rechttrekt. Vervolgens schijnbaar wel budget hebt en pas in de laatste week van de transferwindow aan komt kakken met een speler terwijl je een half jaar de tijd hebt om door te pakken. Getuigd nou niet echt van een directeur die de zaakjes op orde heeft.
Dat was vooraf, nu het lijstje achteraf op basis van de daadwerkelijke prestaties van alle clubs deze leaguefase.quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:02 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.elfvoetbal.nl(...)pions-league-ploegen
Dat lijkt me niet zo eerlijk gezien alle clubs te maken hebben met een andere poulefase.quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat was vooraf, nu het lijstje achteraf op basis van de daadwerkelijke prestaties van alle clubs deze leaguefase.
Eerlijker dan kijken naar prestaties uit het verleden.quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo eerlijk gezien alle clubs te maken hebben met een andere poulefase.
Niet serieus nemen joh. Dat ventje kan wel een betere club vinden. Al valt hij wel overal door de mand.quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:49 schreef Bugno3 het volgende:
Ansu Fati ook echtdie verdient 7/8 miljoen per jaar.
Zodra hij gaat leveren trek ik mijn woorden in. Het lijkt allemaal veel te laat en veel te reactief. Die transfer van Moro is twee weken terug al geklapt.quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dat is bij iedere club bij ieder transferwindow zo, het is niet (meer) Kroes zijn schuld dat alle clubs en zaakwaarnemers tot de laatste week wachten voordat ze deals willen sluiten.
Jammer voor Go Ahead maar kunnen ze wel mooi cashen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:04 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Prima 'zekerheidje' die er meteen kan staan. Had liever Moro gehad natuurlijk maar goed, dit is wel iemand die meteen Godts kan ontlasten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |