Mika Robbenquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Henderson ineens geen aanvoerder meer, die zal dus wel vertrekken.
Godts geblesseerd, weer de hamstring
Denk dat we ons daarmee een slechte dienst bewijzen, Henderson is de leider van dit zooitje. Dat kan zomaar plek 2 kosten als je die weg laat gaan.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:10 schreef TheVulture het volgende:
wat een aannames weerquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Die geruchten over Monaco zijn er (via een over het algemeen zeer betrouwbare Romano die een halve "here we go" lanceert) en ineens is ie geen aanvoerder meer terwijl ie wel speelt. Dat is best opvallend tochquote:
Neig hier ook naar. Het hele verhaal is gewoon raar. Paar weken geleden nog een huis gekocht voor een miljoen of 5. Dat is ook niet echt een random vastgoed investering.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denk dat we ons daarmee een slechte dienst bewijzen, Henderson is de leider van dit zooitje. Dat kan zomaar plek 2 kosten als je die weg laat gaan.
geen idee, ik volg dat niet allemaalquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die geruchten over Monaco zijn er en ineens is ie geen aanvoerder meer terwijl ie wel speelt. Dat is best opvallend toch
Dat is prima, maar dan moet je ook maar niet lukraak over aannames roepen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
geen idee, ik volg dat niet allemaal
wat een negatieve sfeer hier zegquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denk dat we ons daarmee een slechte dienst bewijzen, Henderson is de leider van dit zooitje. Dat kan zomaar plek 2 kosten als je die weg laat gaan.
zijn maar geruchten naar mijn idee nog niets concreetsquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is prima, maar dan moet je ook maar niet lukraak over aannames roepen.
Henderson beweerde dat die naar Saudi-Arabië vertrok omdat die de homorechten kon veranderen daar.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:30 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Neig hier ook naar. Het hele verhaal is gewoon raar. Paar weken geleden nog een huis gekocht voor een miljoen of 5. Dat is ook niet echt een random vastgoed investering.
Hahaha echt?!?quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Henderson beweerde dat die naar Saudi-Arabië vertrok omdat die de homorechten kon veranderen daar.
We spelen best aardig tot goed jaquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:34 schreef Karzai het volgende:
ik vind het tot nu toe een leuke wedstrijd en brobby doet zijn stinkende best
ik blijf hier voortaan weg hoor lijkt wel een mongolen topicquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Henderson beweerde dat die naar Saudi-Arabië vertrok omdat die de homorechten kon veranderen daar.
Voor 2 miljoen (bijgeleverd vanuit onze kant) mag je hem hebben!quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ga vloeken in de kerk maar Zerrouki zou die rol ook wel kunnen zoals Henderson 'm heeft.
Ik zou blind tekenen hiervoor als ik Alex was.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Voor 2 miljoen (bijgeleverd vanuit onze kant) mag je hem hebben!
Dat zou echt een nachtmerrie zijn. Zie nog liever mijn grote vriend Banel dan rosario.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees net dat als Henderson zou gaan dat Rosario dan zijn vervanger moet worden, dat klinkt me op zich niet eens onlogisch in de oren aangezien Farioli al langer Rosario terug wil. Scheelt je in ieder geval een bak salaris.
Omdat Hendo poen wilt scheppen, maar dan belastingvrij in Monaco.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:56 schreef Black-Death het volgende:
Misschien als genoemd, maar waarom is Opa captain?
WeggeGooid geld.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:59 schreef XDo het volgende:
Henderson heeft net 2 weken terug een huis gekocht in het Gooi toch?
Rosario…? Wtf.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees net dat als Henderson zou gaan dat Rosario dan zijn vervanger moet worden, dat klinkt me op zich niet eens onlogisch in de oren aangezien Farioli al langer Rosario terug wil. Scheelt je in ieder geval een bak salaris.
Hendo heeft de handdoek aanvoerdersband in de ring gegooidquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:59 schreef XDo het volgende:
Henderson heeft net 2 weken terug een huis gekocht in het Gooi toch?
Tja er zal toch een vervanger moeten komen, of we moeten daar met Branco gaan spelen. Regeer lijkt me niet voor die positie gehaaldquote:
Maar Rosario kan helemaal niet voetballen?quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja er zal toch een vervanger moeten komen, of we moeten daar met Branco gaan spelen. Regeer lijkt me niet voor die positie gehaald
Ik heb die de laatste jaren niet meer zien spelen, maar in Farioli we trustquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar Rosario kan helemaal niet voetballen?
wat een geklaag hier zegquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:19 schreef TheVulture het volgende:
Lijkt er trouwens meer op dat Traore buikklachten heeft dan dat ie iets aan de spieren mankeert, dan hadden ze hem toch hopelijk al gewisseld
ik durf er nog geen geld op te zetten maar het is zeer weaarschijnlijkquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:21 schreef DobbyDobby het volgende:
Feyenoord gaat gesloopt worden zondag als je dit kan tegen GS.
Deze pot draait nergens meer om. Het gaat om zondag.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:22 schreef Karzai het volgende:
stelletje ouwe zeik wijven hier, genieten jullie nog wel een beetje van het voetbal of zitten jullie je alleen maar te ergeren
ow f-side hooligan je wil toch gewoon een leuke wedtrijd zien van ajaxquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Deze pot draait nergens meer om. Het gaat om zondag.
nee hoor ik ben geen klaas, maar karzaiquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:26 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Wat is nu weer voor een trol. Klaas met een nieuw account?
Wtf is ditquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:27 schreef cosmosis het volgende:
Ajax zijn wel echt Goden zeg.....Zelfs in het slechtste seizoen ever staan we 2e plek en Neuken we de Turkse moeders alsof het niets is.....Wat brandhout verkopen en we zijn weer terug in de top16 van europa volgend seizoen....
Ga lekker voor Feyenoord juichen, toch een doelpunt gemaakt joh zie het zonnig inquote:
Mokio kan ook op 6 toch?quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
Haalt ie nou 2 middenvelders eraf voor 2 verdedigers?![]()
Ja dat lijkt me nu wel duidelijk jaquote:
18 miljoen dus nee helaas.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:33 schreef Wotte het volgende:
Is die nummer 53 van hun niet betaalbaar
Denk dat we hem gaan missen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja bracht ook weinig voor zijn geld
Jammer constant gevaarlijk. Zulke gasten moet je op de flanken hebben.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:39 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
18 miljoen dus nee helaas.
100% ja en nog erger van den Boomenquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:39 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Denk dat we hem gaan missen.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:39 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Denk dat we hem gaan missen.
Ik vind hem defensief matig vandaag. Daarom lijkt die linksvoor zo goed.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Gaaei is toch echt wel goed bezig de laatste wekenGeeft ook altijd meer dan 100%
Dat kan niet meer volgens mij.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:55 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Als we AZ krijgen kun je het net zo goed schriftelijk afdoen
PAOK of Union lees ikquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:57 schreef Black-Death het volgende:
We speelden matig.
Wie kunnen we loten?
Frankfurt is wel sterk dit seizoen. Paar keer zien spelen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Lyon of Frankfurt mocht de tussenronde overleefd worden.
Jij kent het hele verhaal dat scheelt wel weer.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:11 schreef De_Pel het volgende:
Wat een intens sneu mietje is die Hendo overigens, dat ie nu z’n band weggeeft om maar geen moeilijke vragen te hoeven beantwoorden over z’n transferwens. Al zou die z’n 1,5 jaar uitdienen, zou hem nooit meer die band aan laten raken.
Dit ook, aanvoerder onwaardigquote:Op donderdag 30 januari 2025 23:11 schreef De_Pel het volgende:
Wat een intens sneu mietje is die Hendo overigens, dat ie nu z’n band weggeeft om maar geen moeilijke vragen te hoeven beantwoorden over z’n transferwens. Al zou die z’n 1,5 jaar uitdienen, zou hem nooit meer die band aan laten raken.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij kent het hele verhaal dat scheelt wel weer.
Is dat de reden ja?quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:11 schreef De_Pel het volgende:
Extra recettes moest waarschijnlijk van de boekhouding.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:09 schreef TornadoDK het volgende:
Als die lamzakken vorige week even normaal hadden gedaan had je nu niet die tussenronde gehad.
Aanvoerder moet de pers te woord staan hèquote:
Overdrijven is ook een vakquote:Op donderdag 30 januari 2025 23:19 schreef GGMM het volgende:
Oei, @:de_pel dacht met een lollig trolletje het topic te ontsporen maar krijgt de deksel op zijn neus
Wat lul jij nou weer pannenkoek. Is toch gênant man. Aanvoerder onwaardig. Als jij er anders over denkt prima, maar ik zou zo’n droeftoeter liever nooit meer in ons shirt zien, laat staan als aanvoerder. Niets trollend aan. Maargoed, dat jij geen principes noch eergevoel hebt is bekend.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:19 schreef GGMM het volgende:
Oei, @:de_pel dacht met een lollig trolletje het topic te ontsporen maar krijgt de deksel op zijn neus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |