Dat zou echt een nachtmerrie zijn. Zie nog liever mijn grote vriend Banel dan rosario.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees net dat als Henderson zou gaan dat Rosario dan zijn vervanger moet worden, dat klinkt me op zich niet eens onlogisch in de oren aangezien Farioli al langer Rosario terug wil. Scheelt je in ieder geval een bak salaris.
Omdat Hendo poen wilt scheppen, maar dan belastingvrij in Monaco.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:56 schreef Black-Death het volgende:
Misschien als genoemd, maar waarom is Opa captain?
WeggeGooid geld.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:59 schreef XDo het volgende:
Henderson heeft net 2 weken terug een huis gekocht in het Gooi toch?
Rosario…? Wtf.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik lees net dat als Henderson zou gaan dat Rosario dan zijn vervanger moet worden, dat klinkt me op zich niet eens onlogisch in de oren aangezien Farioli al langer Rosario terug wil. Scheelt je in ieder geval een bak salaris.
Hendo heeft de handdoek aanvoerdersband in de ring gegooidquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:59 schreef XDo het volgende:
Henderson heeft net 2 weken terug een huis gekocht in het Gooi toch?
Tja er zal toch een vervanger moeten komen, of we moeten daar met Branco gaan spelen. Regeer lijkt me niet voor die positie gehaaldquote:
Maar Rosario kan helemaal niet voetballen?quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja er zal toch een vervanger moeten komen, of we moeten daar met Branco gaan spelen. Regeer lijkt me niet voor die positie gehaald
Ik heb die de laatste jaren niet meer zien spelen, maar in Farioli we trustquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar Rosario kan helemaal niet voetballen?
wat een geklaag hier zegquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:19 schreef TheVulture het volgende:
Lijkt er trouwens meer op dat Traore buikklachten heeft dan dat ie iets aan de spieren mankeert, dan hadden ze hem toch hopelijk al gewisseld
ik durf er nog geen geld op te zetten maar het is zeer weaarschijnlijkquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:21 schreef DobbyDobby het volgende:
Feyenoord gaat gesloopt worden zondag als je dit kan tegen GS.
Deze pot draait nergens meer om. Het gaat om zondag.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:22 schreef Karzai het volgende:
stelletje ouwe zeik wijven hier, genieten jullie nog wel een beetje van het voetbal of zitten jullie je alleen maar te ergeren
ow f-side hooligan je wil toch gewoon een leuke wedtrijd zien van ajaxquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Deze pot draait nergens meer om. Het gaat om zondag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |