SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
-XOXO-
Amaiquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:41 schreef bitterbal het volgende:
Beginner course is 340 euro. Wel duur
Hare Koninklijke Hoogheid Mollympia, heerser van Foqueville de 1equote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:36 schreef Ama het volgende: Moet nog wel even snel een goede orginele naam bedenken.
https://nos.nl/artikel/25(...)-uitwassen-aanpakkenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 12:10 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat verbod gaat er komen. Nog even een debat voor de bühne.
Zou dan gewoon voor Pia gaanquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hare Koninklijke Hoogheid Mollympia, heerser van Foqueville de 1e
Elke keer als ie een tosti ham/kaas eet wordt ie eraan herinnerd.quote:
Nee das niet die discovery course die ik ga doen morgen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Amai![]()
Nouja ik heb geen idee wat het allemaal kost tegenwoordig, maar dat lijkt me voor een introductieles wat fors. Ik was 14 jaar geleden iets meer dan 200 kwijt
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]x
Ga mijn kind later Toulouse-Frederique noemen
Nu heb ik zin in een tostiquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Elke keer als ie een tosti ham/kaas eet wordt ie eraan herinnerd.
Hongerquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Elke keer als ie een tosti ham/kaas eet wordt ie eraan herinnerd.
Waarom zou ze dat doen?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Gelukkig kan ze later haar naam toch veranderen.
Tosti ingrediënten erop gezet?quote:
Omdat ze zich misschien geen Toulouse-Frederique meer voelt. Of een gekke bijnaam er aan over gehouden heeft waar ze vanaf wil.quote:
Onzinquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Omdat ze zich misschien geen Toulouse-Frederique meer voelt. Of een gekke bijnaam er aan over gehouden heeft waar ze vanaf wil.
Toufredquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Omdat ze zich misschien geen Toulouse-Frederique meer voelt. Of een gekke bijnaam er aan over gehouden heeft waar ze vanaf wil.
Oh dat kan. Normaal krijg je eerst een klein matrasvliegertje om de basis van het vliegen te leren. Maar met de wind van morgen zit er weinig risico aan een 'echte'.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee das niet die discovery course die ik ga doen morgen.
Dit is de beginner course
https://kiteflip.com/full-beginner-course/
Ik lees ook dat ik niet met een kleine beginner kite begin maar met een 'gewone '
quote:
quote:
Wij hadden vroeger een Mevrouw Jansen als hond.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt als een dorpsnaam.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |