Kees B. god. Kees Verkerk. Kees Plat. Kees Prins.quote:Op woensdag 29 januari 2025 14:42 schreef Caland het volgende:
Ik moet morgen een case presenteren
Voor de beginslide heb ik al Kees van der Spek, Kees van der Staaij, Kees Jansma, Kees van Wonderen, Kees Tol, Kees en Kees uit Flodder en Kees de autist. Wie vult aan?
Een situatieschets. @Zipportalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Een situatieschets. @:zipportalHier gaat iets misSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Een situatieschets. @:zipportalDit is geilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
avgquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe Spaanse kapucijnerschotel.
Een soepje en wat stokbrood.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Beterschap mietje makkerquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een soepje en wat stokbrood.
Ik heb een stevig griepje te pakken.
Dat klinkt lekker.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kwam een jaar of wat geleden bij dit filmpje terecht en volg het recept gewoon, al doe ik er ook nog prei en mais bij (omdat het kan):quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat klinkt lekker.Wat gaat daar allemaal in?
Erwtensoep van de Hema.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ook maat, er hangt hier echt een hele nare sfeer momenteel.quote:Op woensdag 29 januari 2025 20:27 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm ik ga met een gemixt gevoel de champs league avond in na het nieuws van diewertje blok
quote:Op woensdag 29 januari 2025 21:52 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/di(...)te-genezen~a381ab28/
Einde tijdperk.
Pauzeknop geprobeerd?quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Intussen zit ik lekker aan te pielen met m'n nieuwe tv en blurayspeler, wel een beetje jammer dat de gemiddelde blurayspeler geen mogelijkheid geeft om later verder te gaan met kijken waar je gebleven was, maar weer gewoon helemaal vanaf de start begint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |