Bruine bolletjes en zalm van de visboer.quote:
Ik heb even gewacht of misschien een ander............Zal ik hem straks maken ?quote:
@maxi-mus was jij toevallig al met een bezig?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb even gewacht of misschien een ander............Zal ik hem straks maken ?
Nee laat tong maar, ik ben lang niet fit.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:03 schreef Coco het volgende:
[..]
@:maxi-mus was jij toevallig al met een bezig?
Beterschap.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee laat tong maar, ik ben lang niet fit.
Gefeliciteerd met je moeder maatquote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee laat tong maar, ik ben lang niet fit.
Ik eet ook zalmquote:Op vrijdag 31 januari 2025 12:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bruine bolletjes en zalm van de visboer.
Gedaan. Ik heb kunststof kozijnen laten plaatsen en spouwmuurisolatie. Ik ben gewoon een watjequote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd op 18 makker
Isoleer je huis eens
Ik kan een leuke grap altijd waarderen, dus ik ga gelijk kijken!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:34 schreef KingRoland het volgende:
Een leuke grap gepost in het ajaxtopic
Beterschap.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:48 schreef onlogisch het volgende:
Ruim 21 graden hier, ik heb het nog steeds koud.
GODVERDOMME(Sorry @:Kingroland zal zondag biechten)
Er zijn vermoedelijk 'officieel' geen fans welkom toch?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 13:52 schreef Caland het volgende:
Zo, Milaan geboekt
Lekker met de auto. Gernot.
Zonde dat dat groot onrecht altijd Feyenoord-supporters aangedaan wordtquote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zijn vermoedelijk 'officieel' geen fans welkom toch?
Altijd pech.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonde dat dat groot onrecht altijd Feyenoord-supporters aangedaan wordt
San Siro is een groot stadionquote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zijn vermoedelijk 'officieel' geen fans welkom toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |