SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 19:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Neen. Dan komt er stoom uit mijn oren en kan je beter vluchten![]()
Ik moet meteen weer denken aan die sketch met "Dag mevrouwtje, is uw man ook thuis?"Van Kooten en De Bie?
![]()
Gelukkig maar, gek op herhalingenquote:Op maandag 27 januari 2025 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
We hebben altijd nog de herhaling
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik kreeg laatst: zijn je ouders ook thuis?quote:Op maandag 27 januari 2025 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ik moet meteen weer denken aan die sketch met "Dag mevrouwtje, is uw man ook thuis?"Kooten en De Bie?
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 19:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst: zijn je ouders ook thuis?!!!
![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 19:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst: zijn je ouders ook thuis?![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Hoe gaat ie??quote:Op maandag 27 januari 2025 19:19 schreef greysbones het volgende: Sowwww Kunnen we weer even focussen op mij
:')![]()
Jeetje zo jong zie je er toch ook weer niet uitquote:Op maandag 27 januari 2025 19:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst: zijn je ouders ook thuis?
Als ze mevrouwtje tegen je zeggen, dan moet je misschien eens een wat minder truttige jurk aan doenquote:Op maandag 27 januari 2025 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook als het vooraf gegaan wordt door: "Ach, mevrouwtje..."?![]()
![]()
Sowwwwquote:Op maandag 27 januari 2025 19:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ze mevrouwtje tegen je zeggen, dan moet je misschien eens een wat minder truttige jurk aan doen
Ik vind dit wel heel erg genderiserend
Het jongste dat ik geschat ben afgelopen jaar was 24. Ik had alleen ook geen makeup op misschien daardoorquote:Op maandag 27 januari 2025 19:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jeetje zo jong zie je er toch ook weer niet uit![]()
Unox uiensoep uit zak. "Vol van smaak".
Lik m'n bilnaad zeg, die is veel voller van smaak, lijkt me zo!![]()
![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 19:25 schreef greysbones het volgende:
S
[..]
owwww
Ik vind dit wel heel erg genderiserend![]()
![]()
Overwegend bewolkt met af en toe een zonnetjequote:
burger ok opzich...
geen patat bij, wel kartonnen doosje met wat groenvoer.. en sausje.
matig. geprobeerd, bestel niet weer.
oja en milkshake waar ik nu nog van zit te genieten.Do what you love, love what you do!![]()
Al is de winter nog zo streng, onkruid blijft echt een ding
Je kunt het toch heel simpel zelf makenquote:Op maandag 27 januari 2025 19:26 schreef ToT het volgende:
Lik m'n bilnaad zeg, die is veel voller van smaak, lijkt me zo!
Ah dat zou kunnen jaquote:Op maandag 27 januari 2025 19:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Het jongste dat ik geschat ben afgelopen jaar was 24. Ik had alleen ook geen makeup op misschien daardoor
Ik denk dat ik toch voor de soep ga danquote:Op maandag 27 januari 2025 19:26 schreef ToT het volgende:
Lik m'n bilnaad zeg, die is veel voller van smaak, lijkt me zo!![]()
![]()
alleen die erwtensoep is ok of die pompoen linzen vind ikquote:Op maandag 27 januari 2025 19:26 schreef ToT het volgende:
Lik m'n bilnaad zeg, die is veel voller van smaak, lijkt me zo!Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 19:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch voor de soep ga dan![]()
Deze vrouwThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die erwtensoep vond ik helemaal niet lekker. De tomaten mascarpone wel en idd de pompoen welquote:Op maandag 27 januari 2025 19:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
alleen die erwtensoep is ok of die pompoen linzen vind ik![]()
Ja ik weet niet een bilnaad likken.. Dan is het maar de vraag of Tot zijn billetjes wel goed afveegt en of er geen residu achter is gebleven.. Misschien als je eerst even gedouched hebt.quote:![]()
die champignon en tomaat vind ik nog wel aardig te eten trouwens. ?quote:Op maandag 27 januari 2025 19:26 schreef ToT het volgende:
Lik m'n bilnaad zeg, die is veel voller van smaak, lijkt me zo!Do what you love, love what you do!![]()
Brrr mannen bilnadenquote:Op maandag 27 januari 2025 19:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ik weet niet een bilnaad likken.. Dan is het maar de vraag of Tot zijn billetjes wel goed afveegt en of er geen residu achter is gebleven.. Misschien als je eerst even gedouched hebt.![]()
Met haar
Enzo
gewoon een zak stront sturen naar unox met de beschrijving: hier heb je pas een zak vol smaakUw ADH vitamine Worst
Ook zonder kookplaat?quote:Op maandag 27 januari 2025 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt het toch heel simpel zelf maken![]()
![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 19:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch voor de soep ga danJoh!
![]()
![]()
Lekker die van je man harsen?quote:Op maandag 27 januari 2025 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Brrr mannen bilnaden![]()
Met haar
EnzoUw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 27 januari 2025 19:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja ik weet niet een bilnaad likken.. Dan is het maar de vraag of Tot zijn billetjes wel goed afveegt en of er geen residu achter is gebleven.. Misschien als je eerst even gedouched hebt.!!!
![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 19:30 schreef hemarookworst het volgende:
gewoon een zak stront sturen naar unox met de beschrijving: hier heb je pas een zak vol smaak![]()
![]()
![]()
![]()
bezorgster meisje was nog wel aardig trouwens... maargoed die zijn van thuisbezorgd weet ik onderhand. niet van Mac zelf.Do what you love, love what you do!![]()
Ja doeiii poepeloeiquote:Op maandag 27 januari 2025 19:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker die van je man harsen?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bbqquote:Op maandag 27 januari 2025 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb een dakterras, dus het is mogelijk!Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: