SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Hey Drakinquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dot
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
omdat geen zin om te slapen?quote:Op maandag 27 januari 2025 17:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom blijf je dan hele nachten op als je vrij bent? Dat is toch niet gezond?
Als ik zou kunnen slapen ging ik echt niet de hele nacht op internet zitten of opblijven
Ik klaag er niet over he? ik vind het allemaal prima, jullie zeggen neit goed?
Kijk maar eens naar je zelf denk ik dan en kan er een hoop van jullie betichten van niet goed nachtritme?
boeie moet iedereen zelf weten denk ik iig
Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Ik heb nog komkommer, goed ideeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Komkommer vissalade of komkommer kipsalade?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Allebei lekkerquote:Op maandag 27 januari 2025 17:17 schreef drakin het volgende:
Komkommer vissalade of komkommer kipsalade?![]()
![]()
Van mij mag je hele nachten opzitten hoor, het is jou leven.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:12 schreef kree het volgende:
[..]
omdat geen zin om te slapen?
Ik klaag er niet over he? ik vind het allemaal prima, jullie zeggen neit goed?
Kijk maar eens naar je zelf denk ik dan en kan er een hoop van jullie betichten van niet goed nachtritme?
boeie moet iedereen zelf weten denk ik iig
Was alleen benieuwd waarom je het doetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
jaquote:Op maandag 27 januari 2025 17:17 schreef drakin het volgende:
Komkommer vissalade of komkommer kipsalade?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
omdat ik de hele week met werk bezig ben en hu8shouden nog beetje dan ook in mijn eentje. en wat hobby, dat ik denk in weekend ff nergens aan denken en vind het wel gezellig met jullie kletsen over het algemeen, daarom. als ik niet wat anders heb ttrowuens.quote:Op maandag 27 januari 2025 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag je hele nachten opzitten hoor, het is jou leven.
Was alleen benieuwd waarom je het doetDo what you love, love what you do!![]()
Ik kan maar 1 van de 2 makenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
zeekomkommerquote:Op maandag 27 januari 2025 17:17 schreef drakin het volgende:
Komkommer vissalade of komkommer kipsalade?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op maandag 27 januari 2025 17:21 schreef kree het volgende:
[..]
omdat ik de hele week met werk bezig ben en hu8shouden nog beetje dan ook in mijn eentje. en wat hobby, dat ik denk in weekend ff nergens aan denken en vind het wel gezellig met jullie kletsen over het algemeen, daarom. als ik niet wat anders heb ttrowuens.
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Jussiequote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: