Dit is IGN en die kraken zowat alles afquote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Eternal Strands: Clunky controls, eentonige combat, bizar weersysteem.
Skippen dus.
Deze game vergelijken met SotC omdat je toevallig in een vijand kan klimmen is alsof je Ali Express Game Station 5 vergelijkt met de PS5 Pro
Ign kraakt nooit iets af en geeft vaak kut games zelfs een goed cijferquote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit is IGN en die kraken zowat alles af
Ik weet niet echt wat ik van de graphics moet vinden.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:10 schreef StateOfMind het volgende:
Eternal Strand review:
Bekijk deze YouTube-video
Kort gezegd, als je van games als Shadow of the Colossus, Zelda Breath of the Wild en Immortals Fenix Rising houdt, dan vind je deze ook leuk.
By all means, koop deze game.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit is IGN en die kraken zowat alles af
Oh nee, het is niet iets wat ik zou spelen denk ikquote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
By all means, koop deze game.
Hij komt ook meteen naar Game Pass, dus ik ga hem sowieso vanavond eens spelen.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet echt wat ik van de graphics moet vinden.
Het probeert een bepaalde stijl, maar t voelt er een goedkope kopie van of zo?
Ik bn niet helemaal overtuigd.
Gaan jullie maar ff play testen voor me.
Die camera is idd pure aids jaquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:37 schreef Peejtur het volgende:
Wat is Ninja Gaiden Black een kutspel zeg qua camerawerk. Bv het tegen muren lopen is zo kut op deze manier. Zonde van het geld.
Twijfel om Star Wars Outlaws aan te schaffen. Is dit een ja of nee voor jullie?
Erg mee vermaakt ik zeg doenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:37 schreef Peejtur het volgende:
Wat is Ninja Gaiden Black een kutspel zeg qua camerawerk. Bv het tegen muren lopen is zo kut op deze manier. Zonde van het geld.
Je kan ten alle tijde de camera achter je plaatsen volgens mij. Ik heb echt weinig problemen gehad met de platforming.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 13:37 schreef Peejtur het volgende:
Hij is cool tot nu toe. Net pas het echte begin gehadquote:Op dinsdag 28 januari 2025 14:27 schreef Peejtur het volgende:
Ik heb hem net verwijderdnook al zat ik chapter 3. Outlaws is net klaar met installeren op jullie aanraden en review op YouTube. Start nu op. Ben benieuwd.
Het is ook net zo uitdagendquote:Op dinsdag 28 januari 2025 15:27 schreef StateOfMind het volgende:
Dat kasteel in het begin van chapter 6 doet sterk aan Anor Londo denken
Heb me aan het eind van chapter 6 rot lopen zoeken om eruit te komenquote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is ook net zo uitdagend
Als je de R-bumper ingedrukt houdt kan je de juiste richting vinden.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb me aan het eind van chapter 6 rot lopen zoeken om eruit te komen
Weet ik, maar hij wees richting het midden van het water, en daar was niks.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 19:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je de R-bumper ingedrukt houdt kan je de juiste richting vinden.
Ik heb alle wapens nu. Twin katana's zijn geweldigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |