Enjoy man. Deel je het eindresultaat nog ff na 3 uur character editor?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:47 schreef Ang3l het volgende:
Een pakketje van DHL is net op mijn deurmat geland en brandde er een woke gat in de vloer met hellevuur. Kreeg ook meteen mail van Elon Musk of ik in ieder geval geen top surgery scars wilde kiezen voor mijn character, en Trump baalde dat hij NET te laat was met z'n tarieven op dit soort pulp spellen.
Maar:
DRAGON AGE HAS ARRIVED!
Daar doe ik echt altijd max 5 mim overquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
Enjoy man. Deel je het eindresultaat nog ff na 3 uur character editor?
Ik heb daar ook het geduld en de interesse niet voorquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Daar doe ik echt altijd max 5 mim over
Hoeveel kost de game?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:47 schreef Ang3l het volgende:
Een pakketje van DHL is net op mijn deurmat geland en brandde er een woke gat in de vloer met hellevuur. Kreeg ook meteen mail van Elon Musk of ik in ieder geval geen top surgery scars wilde kiezen voor mijn character, en Trump baalde dat hij NET te laat was met z'n tarieven op dit soort pulp spellen.
Maar:
DRAGON AGE HAS ARRIVED!
dragon age?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gaan jullie het pas kopen als de hele studio ontslagen is?
Lol
hele chille game welquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:19 schreef Friday12 het volgende:
Sniper Elite Resistance.. die 2e map heeft zoveel enemies
die 2/3 verkopen van hier gaan niet uitmaken denk ikquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gaan jullie het pas kopen als de hele studio ontslagen is?
Lol
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
Enjoy man. Deel je het eindresultaat nog ff na 3 uur character editor?
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
O daar kan ik in Baldur's Gate idd best lang in zittenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb daar ook het geduld en de interesse niet voor
Hoezo welke Mh was slecht danquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:34 schreef Friday12 het volgende:
MH wilds nog maar een paar weekjes! Eindelijk weer een goede MH
Nou, die ene, weet je wel.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
quote:
De keuze voor een Class duurt bij mij al langer dan datquote:Op woensdag 5 februari 2025 12:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]![]()
Er als een volslagen debiel bij lopen doe ik in het leven al
Het enige wat ik altijd doe bij een character creation is een tof kapsel, coole baard en gifgroene ogen.
Wil altijd zo snel mogelijk aan de game zelf beginnen.
Dit ja. Meestal pak ik gewoon het standaard karakter en ga ik rustig lezen wat de classes doen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De keuze voor een Class duurt bij mij al langer dan dat
Business Class natuurlijkquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De keuze voor een Class duurt bij mij al langer dan dat
Player name: Jort Kelderquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Business Class natuurlijk
Gr Harry Mens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |