Viel mij ook al op. Aangeleerd kreuntje (vocal fry noemen ze dat) mensen denken dat dat interessant overkomt.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:08 schreef mazaru het volgende:
Wat een irritante manier van praten heeft die Eva. Met dat kreunende geluid erbij en dan die wazige blik
Weer wat geleerdquote:Op maandag 27 januari 2025 13:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Viel mij ook al op. Aangeleerd kreuntje (vocal fry noemen ze dat) mensen denken dat dat interessant overkomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Nee Vocal Fry is een ding onder de meiden tegenwoordig..afschuwelijk. Allemaal dezelfde intonatiequote:Op maandag 27 januari 2025 13:13 schreef freaky40 het volgende:
Al haar studentikoze vrindjes praten natuurlijk zo dus dat heeft ze aangeleerd.
Ik moest gelijk hieraan denkenquote:Op maandag 27 januari 2025 13:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Viel mij ook al op. Aangeleerd kreuntje (vocal fry noemen ze dat) mensen denken dat dat interessant overkomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spuit 11
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
haha dat dusquote:
Great minds think alikequote:Op maandag 27 januari 2025 13:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik moest gelijk hieraan denken![]()
Bekijk deze YouTube-video
In US praten vele dames ook zo, super irritantquote:Op maandag 27 januari 2025 13:12 schreef Soury het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |