Plaknagel issues.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het gaat toch nergens over.
Ik zit daarom maar op 1
Kunnen de dames op elsa na elkaar de hand schuddenquote:Op maandag 27 januari 2025 12:45 schreef Lillfex het volgende:
Ik vind die Eve maar nix Die is zich zo bewust van de camera's en ze komt zo over van Ik ben het Kijk mij eens
Hopelijk mogen we haar nog ruilen...quote:Op maandag 27 januari 2025 12:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Paar zinnen gehoord van Eva, wat een zeurstem heeft zij en ook een verwend nest. Not my cup of thee
Al die meiden zijn nietszeggende dertien in een dozijn figuren.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Paar zinnen gehoord van Eva, wat een zeurstem heeft zij en ook een verwend nest. Not my cup of thee
Die papegaai konden we ook niet meer ruilen. Dus we zullen het ermee moeten doen.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hopelijk mogen we haar nog ruilen...
Zet die papegaai lekker in de telefooncel. Slot erop en in de vijver ermeequote:Op maandag 27 januari 2025 13:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die papegaai konden we ook niet meer ruilen. Dus we zullen het ermee moeten doen.
De kontenkruipers blijven overquote:Op maandag 27 januari 2025 13:02 schreef Ebinas het volgende:
Nee, ik vind het echt geen leuke groep.
Degene waarvan ik wat verwacht zijn zwaar in de minderheid en zullen dus zo weggetikt worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |