Ja we kunnen er maar beter optijd bij zijn:Dquote:
Ja dank je, ik nu ook nadat ik het opgezocht heb grrrr.quote:Op zondag 23 maart 2025 11:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja we kunnen er maar beter optijd bij zijn:D
Nu zin in turrón.
Is het nog een bepaald ras?quote:Op zondag 30 maart 2025 21:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Onze jamón is er
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dit is Astur Celta! Éen van deze drie is van ons. Er staat ook een grotere astur Celta bij, en drie stuks Belgisch wit (industrievarken). Ik wilde zelf graag een astur Celta; lokaal, bijna verdwenen geweest, kleiner en minder vet dan belgisch wit.quote:
Een echt Asturisch ras dus.quote:Op zondag 30 maart 2025 23:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik wilde zelf graag een astur Celta; lokaal, bijna verdwenen geweest, kleiner en minder vet dan belgisch wit.
https://es.m.wikipedia.org/wiki/Gochu_asturcelta
Ja hoor, er zijn eiken genoeg in dit bos, en dan zouden we een Iberico-varken moeten kopen.quote:Op maandag 31 maart 2025 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Een echt Asturisch ras dus.
Iberico is zeker geen mogelijkheid bij jullie bij gebrek aan eikeltjes?
In dat geval zou ik jullie vlees daarvan willen afnemen.quote:Op maandag 31 maart 2025 00:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ja hoor, er zijn eiken genoeg in dit bos, en dan zouden we een Iberico-varken moeten kopen.
ik wil sowieso twee benen van ons varken naar een secadora, een hamdrogerij, brengen.quote:Op maandag 31 maart 2025 00:19 schreef golfer het volgende:
[..]
In dat geval zou ik jullie vlees daarvan willen afnemen.
Dat zou dan in 1 zending naar Nederland vervoerd kunnen worden, pata negraquote:Op maandag 31 maart 2025 00:19 schreef golfer het volgende:
[..]
In dat geval zou ik jullie vlees daarvan willen afnemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |