Ik volg gewoon sport op X...quote:Op zondag 11 mei 2025 10:53 schreef Rnie het volgende:
[..]
Begrijp het nou, volgens het merendeel van de pessimistische users binnen dit topic maakt het niet uit wie je volgt op X, je krijgt altijd rabiate extreem rechtse content te zien.
Hoe kom je hier nou weer bij Wantie.quote:
G'woon, sportnieuwsquote:Op zondag 11 mei 2025 11:41 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Hoe kom je hier nou weer bij Wantie.
quote:NS stopt vanaf 1 juni met X. Het socialemediaplatform wordt steeds minder gebruikt en de verharde toon is volgens het vervoerbedrijf onaangenaam voor de klantenservice. Reizigers kunnen voor reisinformatie en vragen al langer terecht op de website van NS.
NS reageert vanaf juni niet meer op vragen die reizigers stellen via X. De chatfunctie op de site is hiervoor geschikter, stelt het vervoerbedrijf.
Ook is het werk op X voor medewerkers van de klantenservice "veel minder aangenaam geworden doordat de toon op het platform verhard is"
Het is hier geen treinstation, je hoeft niet aan te kondigen wanneer je vertrekt. (In jullie geval vaak met vertraging.)quote:Op maandag 19 mei 2025 14:15 schreef Ulx het volgende:
NS stopt met X vanwege verharde toon en kleiner bereik
[..]
Veel vertraging wordt vooral altijd geroepen door mensen die nauwelijks van het OV gebruik maken, daarnaast ontstaat 90% van de vertragingen door externe factoren.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:22 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Het is hier geen treinstation, je hoeft niet aan te kondigen wanneer je vertrekt. (In jullie geval vaak met vertraging.)
Dat vertragingen vaak door externe factoren ontstaan boeit niet. Er is nog steeds vertraging.quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Veel vertraging wordt vooral altijd geroepen door mensen die nauwelijks van het OV gebruik maken, daarnaast ontstaat 90% van de vertragingen door externe factoren.
Het aantal vertragingen valt erg mee, daarnaast wat maakt mij een beetje vertraging nou uit, heb je haast ofzo?quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:29 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Dat vertragingen vaak door externe factoren ontstaan boeit niet. Er is nog steeds vertraging.
Treinen in Nederland zijn sowieso een gefaald concept, een van de weinige zaken die Nederland slecht op orde heeft. Het beste is om alle spoorwegen om te bouwen naar snelwegen.quote:Op maandag 19 mei 2025 14:15 schreef Ulx het volgende:
NS stopt met X vanwege verharde toon en kleiner bereik
[..]
Je redeneert hersenloos.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:40 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Treinen in Nederland zijn sowieso een gefaald concept, een van de weinige zaken die Nederland slecht op orde heeft. Het beste is om alle spoorwegen om te bouwen naar snelwegen.
Kijk, ze zijn vast boos op "X" omdat het van Elon is die auto's zonder stuur kan laten rijden op de openbare wegen, terwijl de NS nog niet eens autonoom een trein van A naar B krijgt.
De frustratie over Bluesky is in ieder geval nog niet weg bij Maga merk ik.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:51 schreef Chivaz het volgende:
En is BlueSky X al voorbij geschoten?
Ik zie steeds meer links progressieven terugkeren op X.
Blijkbaar vinden ze het toch niet zo gezellig op BlueSky ondanks het feit dat eXtReEm ReChTs!!11!! daar niet welkom is.
Ik kon vooral heel hard lachen om het commentaar van sommigen dat er geen ruimte was voor debat op BlueCry.
Iemand opperde op X dat ze was teruggekeerd vanwege naar X vanwege het ongebreidelde antisemitisme op BlueCry waar dus blijkbaar totaal niet op gemodereerd word.
Pro Israël maakt je op BlueCry blijkbaar een massamoordenaar die geen plek verdient op zo’n net platform als BlueCry.
Bizar dat mensen er voor kiezen om in een parallelle wereld te leven zodat hun gevoelens niet gekwetst kunnen worden.
Mentaal zwakke mensen zijn het, meer kan ik er niet van maken.
Ja, die denkt dat elke NS reiziger in een Tesla gaat rijden zodra die autonoom kunnen rijdenquote:Op woensdag 21 mei 2025 09:54 schreef Basp1 het volgende:
Ha ha de frustratie druipt eraf bij onze baardmans dat meer bedrijven het zinkende x verlaten vanwege het gebrek moderatie.
Hij zou eens in de vs met de trein moeten gaan dan komt hij er achter dat de trein in Nederland een van de betere geregelde is op wereldschaal. Alleen treinen in Japan en Zwitserland en misschien zelfs nu China zijn nog beter.
Meid wat goed!!!quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
De frustratie over Bluesky is in ieder geval nog niet weg bij Maga merk ik.
Bluesky stijgt nog steeds, heeft nu 36 miljoen gebruikers.
Dat verzin jij erbij.quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:59 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Meid wat goed!!!
36 miljoen gelijkgestemden waar een ieder het blijkbaar met elkaar eens is.
Ook leuk verzonnen.quote:Geen wonder dat de progressieven langzaam maar zeker terugkeren naar X. Lol
So? Wat heeft dat met X te maken?quote:Op woensdag 21 mei 2025 08:29 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Dat vertragingen vaak door externe factoren ontstaan boeit niet. Er is nog steeds vertraging.
Niets aan verzonnen hoor, het is een progressieve echoput waar pedoseksuelen meer respect genieten dan iemand die aan de rechterflank van het politieke spectrum zit.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat verzin jij erbij.
[..]
Ook leuk verzonnen.
Maar het zit je kennelijk nogal hoog, dat er naast X meer sociale media platformen bestaan.
Best wel bijzonder.
Mij zou dat geen ruk kunnen schelen.
Ja, Bluesky houdt fans van X nogal bezig.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:15 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Niets aan verzonnen hoor, het is een progressieve echoput waar pedoseksuelen meer respect genieten dan iemand die aan de rechterflank van het politieke spectrum zit.
De enige reden dat ik hier over post nu is omdat ik toevallig dit topic in mijn feed zag staan.
Nogmaals ik zie de progressieven langzaam terugkeren naar X en volgens Mark Mitchell van Rasmussen daalt de activiteit op BlueSky.
[ x ]
Het is het begin van het einde en meteen ook het bewijs dat een echoput een verdomd saaie plek is om je mening te ventileren.
Je moet mentaal wel erg zwak zijn om daar voldoening uit te halen.
Bullyproof windows, trollsafe doors, in mah safespaaaceeeeeeeeeeee...quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:51 schreef Chivaz het volgende:
En is BlueSky X al voorbij geschoten?
Ik zie steeds meer links progressieven terugkeren op X.
Blijkbaar vinden ze het toch niet zo gezellig op BlueSky ondanks het feit dat eXtReEm ReChTs!!11!! daar niet welkom is.
Ik kon vooral heel hard lachen om het commentaar van sommigen dat er geen ruimte was voor debat op BlueCry.
Iemand opperde op X dat ze was teruggekeerd vanwege naar X vanwege het ongebreidelde antisemitisme op BlueCry waar dus blijkbaar totaal niet op gemodereerd word.
Pro Israël maakt je op BlueCry blijkbaar een massamoordenaar die geen plek verdient op zo’n net platform als BlueCry.
Bizar dat mensen er voor kiezen om in een parallelle wereld te leven zodat hun gevoelens niet gekwetst kunnen worden.
Mentaal zwakke mensen zijn het, meer kan ik er niet van maken.
En maar gillen dat BlueSky een echokamer is terwijl 50% van de berichten op X van Elon Musk en twee/drie andere figuren uit de fascistische hoek komen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:37 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, Bluesky houdt fans van X nogal bezig.
Beetje raar als Bluesky een inferieur platform is, vind je niet?
Elon stelt zich weer eens aan.quote:Op donderdag 22 mei 2025 11:06 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Elon stelt weer eens de juiste vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |