Die dociele bewondering die uit dat neppe 'holy shit' blijkt, spreekt boekdelen. Als het een hondje was zou hij zijn nekje hebben aangeboden om in te laten bijten.quote:
Free in beta, for a limited time..quote:Op donderdag 22 mei 2025 14:48 schreef epicbeardman het volgende:
[ [url= https://twitter.com/elonmusk/status/1925249925874364433 ]x[/url] ]
Grok is echt toppertje, kan ook gewoon lekker gratis gebruiken.
Alle beta versies lopen natuurlijk door richting https://grok.com/ en https://x.com/i/grok natuurlijkquote:Op donderdag 22 mei 2025 17:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Free in beta, for a limited time..
Gratis testversie dus.
De link die je gaf betreft de API.quote:Op donderdag 22 mei 2025 17:33 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Alle beta versies lopen natuurlijk door richting https://grok.com/ en https://x.com/i/grok natuurlijk
Een api die geïmplementeerd zal worden in Grok AI ja. Allemachies.quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
De link die je gaf betreft de API.
Niet de website.
Dat is ook een manier om te zeggen dat je het niet begrijpt.quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:15 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Een api die geïmplementeerd zal worden in Grok AI ja. Allemachies.
Net zoals DeepSearch dat was.
Wat heeft het nut om je zo dom voor te doen op fok? of is het toch niet voordoen? je bent net een klein kind af en toe.quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is ook een manier om te zeggen dat je het niet begrijpt.
Omdat BlueSky een gefaald concept is en zal blijven. Zo simpel is het.quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:20 schreef Rnie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aangezien de usersaantallen op bluesky heel langzaam stijgen en de activiteit op het platform daalt, is dit een zorgwekkende trend voor Bluesky.
Wat zal daar de reden van zijn?
Grok stelt zijn API tijdens de beta periode gratis aan, daarna kun je die regio betaling gebruiken.quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:20 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wat heeft het nut om je zo dom voor te doen op fok? of is het toch niet voordoen? je bent net een klein kind af en toe.![]()
En als je compleet uitgelult bent ga je zulke opmerkingen maken
Ondertussen blijft het aantal gebruikers stijgen...quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:21 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Omdat BlueSky een gefaald concept is en zal blijven. Zo simpel is het.
Elon kan Bluesky Social, PBC kopen voor een schamele 700 miljoen, ongeveer 0.16% van zijn vermogen en door het toilet spoelen en niemand zal er wakker om liggen denk ik.quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ondertussen blijft het aantal gebruikers stijgen...
En daar kunnen fans van X slecht tegen...
Waar zou de activiteit dan wel groeien? Misschien wel nergens. Misschien is sociale media over z'n piek heen.quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:20 schreef Rnie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aangezien de usersaantallen op bluesky heel langzaam stijgen en de activiteit op het platform daalt, is dit een zorgwekkende trend voor Bluesky.
Wat zal daar de reden van zijn?![]()
Ja, fans roepen continu dat soort zaken, maar toch raken ze niet uitgepraat over Bluesky.quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:25 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Elon kan Bluesky Social, PBC kopen voor een schamele 700 miljoen, ongeveer 0.16% van zijn vermogen en door het toilet spoelen en niemand zal er wakker om liggen denk ik.
Definieer social media?quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waar zou de activiteit dan wel groeien? Misschien wel nergens. Misschien is sociale media over z'n piek heen.
Facebook is nog steeds met kop en schouders groter dan X bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 22 mei 2025 18:58 schreef Rnie het volgende:
[..]
Definieer social media?Videobased social media, in combinatie met commentsecties, maken volgens mij nog steeds significante stappen.
Komt door insta he, plus de diensten van facebook zijn ook vast veel doden bij waarvan familie het account niet meer kan verwijderen. Plus veel bots voor de like-farms en follower farms. Spam/reclame.quote:Op donderdag 22 mei 2025 19:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Facebook is nog steeds met kop en schouders groter dan X bijvoorbeeld.
Ik zei toch al dat BNW verderop is.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 18:55 schreef epicbeardman het volgende:
Lol is mijn post nu echt verwijderd over dat Biden's administratie de youtube dislike knop disabled had omdat je bij de democraten alleen maar zoals in Noord Korea of China de grote leider mag liken?
Wie heeft mij gerapporteerd of welke modje was op zijn/haar/het/them teentjes getrapt.
Insta is geen Facebook.quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:52 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Komt door insta he, plus de diensten van facebook zijn ook vast veel doden bij waarvan familie het account niet meer kan verwijderen. Plus veel bots voor de like-farms en follower farms. Spam/reclame.
We hebben ook wel te maken met een dead internet theory, waar mensen die veel op internet zitten zich inbeelden dat andere mensen ook veel op internet zitten. Terwijl er genoeg zijn die helemaal geen nieuws volgen en ik snap heel goed waarom.
Net zoals op Reddit manipulatie bots werden ingezet, om meningen te laten vormen via diverse propaganda kanalen.
De Twitter ban van Trump, Twitter files censuur, dat is een van de redenen dat Elon nu Dark Maga is. Natuurlijk is het nog niet te bewijzen dat de youtube dislike knop removal uit het Witte Huis kwam, maar het ligt wel in het straatje en retoriek die ze toepaste destijds, gelukkig heeft Elon dan ook Twitter gekocht. Anders was er nog maar 1 geluid.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat BNW verderop is.
Op dit forumonderdeel is het niet de bedoeling om leugens te verspreiden.
Ok heb zelf geen feesboek dus weet dat allemaal niet zo goed. Maar ik dacht dat je automatisch een insta profiel kreeg als je facebook had of iets, zal wel wettelijk zijn verboden gelukkig.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:30 schreef Wantie het volgende:
[..]
Insta is geen Facebook.
Insta heeft zijn eigen statistieken.
Wel fijn om te horen dat X gebruikers onsterfelijk zijn.
Het past wel in de post truth politiek van Maga.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:44 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
De Twitter ban van Trump, Twitter files censuur, dat is een van de redenen dat Elon nu Dark Maga is. Natuurlijk is het nog niet te bewijzen dat de youtube dislike knop removal uit het Witte Huis kwam, maar het ligt wel in het straatje en retoriek die ze toepaste destijds, gelukkig heeft Elon dan ook Twitter gekocht. Anders was er nog maar 1 geluid.
Kortom, je kletste uit je nek.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 20:48 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ok heb zelf geen feesboek dus weet dat allemaal niet zo goed. Maar ik dacht dat je automatisch een insta profiel kreeg als je facebook had of iets, zal wel wettelijk zijn verboden gelukkig.
Wat gij wil Wantie. Ondertussen stijgt Elon's followercount sneller dan BlueSky's nieuwe users.quote:
Ik voel je pijnquote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:03 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wat gij wil Wantie. Ondertussen stijgt Elon's followercount sneller dan BlueSky's nieuwe users.
Wederom een strategie die wij kennen vanuit de anti-Trump kliek, projectie.quote:
Yup, de frustratie blijft er vanaf druipen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:15 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wederom een strategie die wij kennen vanuit de anti-Trump kliek, projectie.
Er is helemaal niets maar dan ook niets waarom een pro-Trump en Elon boy op dit moment pijn zou moeten voelen. Het is elke dag genieten geblazen. 2016 tot aan 2020 was al gruwelijk, maar dit overtreft echt alles en dan zijn we nog net 5 maandjes verder, nog minstens 7.7 jaar meer van dit genot.
X is booming. Daarom zijn die mensen die allemaal X verlieten toch weer teruggekomen, denk aan die huilebalk van Stephan King. https://x.com/StephenKing Elke post gaat weer over Trump.gestoord.
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Yup, de frustratie blijft er vanaf druipen.
Ik voel je pijn
Ja, het is allemaal pijnlijk voor jequote:
Ik dacht dat je niet lager kon zinken, maar de enige die pijn heeft zit om 4:00 snachts in POL te huilen om Trump. Deze pijn act laat alleen je eigen gevoelens naar boven komen. En dat is inderdaad vrij pijnlijk. Kom dan iig met de reguliere standpunten van Hilter, facist dat soort dingetjes over Elon. De pijn retoriek die je nu gebruikt is aardig voorspelbaar aan het worden als je niet meer weet wat je moet zeggen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, het is allemaal pijnlijk voor je
Je hoeft je niet te verschuilen.
Ik kijk met belangstelling uit naar je reacties in Pol.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 00:56 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet lager kon zinken, maar de enige die pijn heeft zit om 4:00 snachts in POL te huilen om Trump. Deze pijn act laat alleen je eigen gevoelens naar boven komen. En dat is inderdaad vrij pijnlijk. Kom dan iig met de reguliere standpunten van Hilter, facist dat soort dingetjes over Elon. De pijn retoriek die je nu gebruikt is aardig voorspelbaar aan het worden als je niet meer weet wat je moet zeggen.
De laatste keer dat ik pijn had was namelijk in de kaken van het lachen om de afgang van Kamala in November.
Sluit anders een keer af van het nieuws en FOK forum. Kijk een Elon documentaire, dan zie je wat voor goddelijke man het is.
Nou.. dan kan je lang wachten want ik ben politiek gevangene. Code #57 volgens het juridische FOK rechtssysteem.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 01:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik kijk met belangstelling uit naar je reacties in Pol.
Kiek, daar is die frustratie over Bluesky weer.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 01:08 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nou.. dan kan je lang wachten want ik ben politiek gevangene. Code #57 volgens het juridische FOK rechtssysteem.vind het prima hoor want maak toch te veel mensen boos met mijn mening
, ik gun mensen best hen safespace, ben eigenlijk best wel lief hoor.
Maarja als iedereen zoals op BlueSky hihi dezelfde mening heeft wordt het toch ook saai? (inkoppertje dit)
Nee het is een laughing stock, ik type dit allemaal met de grootste glimlach op mijn gezicht. Maar het blijft het Microblogs topic dus daarom haalde ik het naar boven ja.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 01:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kiek, daar is die frustratie over Bluesky weer.
Iedereen weet wat achter die glimlach schuil gaat.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 01:12 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nee het is een laughing stock, ik type dit allemaal met de grootste glimlach op mijn gezicht. Maar het blijft het Microblogs topic dus daarom haalde ik het naar boven ja.
Even Elon's goddelijke Grok laten beoordelen wie het meeste pijn lijdt op dit moment:quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Iedereen weet wat achter die glimlach schuil gaat.
Niet gelezen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:26 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Even Elon's goddelijke Grok laten beoordelen wie het meeste pijn lijdt op dit moment:
Jawel hoor, waarom ben je trouwens gestopt met het posten van de BlueSky users aantallen? was je aardig gedreven in afgelopen maanden. Hoe moet ik nu weten dat ze Elon's platform aan het kapot maken zijn?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Niet gelezen.
Jij bent heus niet zo belangrijk dat Grok jouw pijn gaat duiden.
Dat laatste is inderdaad de kern van je frustratie.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:38 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Jawel hoor, waarom ben je trouwens gestopt met het posten van de BlueSky users aantallen? was je aardig gedreven in afgelopen maanden. Hoe moet ik nu weten dat ze Elon's platform aan het kapot maken zijn?
Dat kan Musk prima zelf. Daar is geen Bluesky voor nodig.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:38 schreef epicbeardman het volgende:
Hoe moet ik nu weten dat ze Elon's platform aan het kapot maken zijn?
Even een samenvatting van hoe het ging:quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat kan Musk prima zelf. Daar is geen Bluesky voor nodig.
Zoekt en gij zult vindenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:38 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Jawel hoor, waarom ben je trouwens gestopt met het posten van de BlueSky users aantallen? was je aardig gedreven in afgelopen maanden. Hoe moet ik nu weten dat ze Elon's platform aan het kapot maken zijn?
Het is een opsomming die perfect past in Trump zijn post truth ideologie.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 13:16 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Even een samenvatting van hoe het ging:
- Twitter heeft een directe lijn met Biden's administratie die continue vraagt om users te verbannen en censureren (zie twitter files wiki)
- Haha Twitter is een private company het mag Trump verbannen en censuur toepassen, mensen verbannen als ze dat willen, heb je daar wat tegen? koop het dan.
- Haha Elon wil twitter kopen, een dood platform!!
- Elon is een klootzak omdat hij vrijheid van meningsuiting heeft toegepast op social media
- Wij maken wel onze eigen safespace! BlueSky en maken een hype eromheen zodat er misschien enkele luttele miljoenen bots op komen
- Trump wint
- Elon is een klootzak en heeft Trump president gemaakt met zijn enorme machtige platform (EU brussel praatjes)
- Elon moet luisteren naar het dictatoriale EU.
- X moet verbannen worden want Elon luistert niet naar de EU.
- Elon sloopt X zelf wel hoef je niets voor te doen hopium.
![]()
Het probleem is dat ze elkaar op BlueSky ook niet kunnen uitstaan, je ziet het ook terug bij de democraten en linkse partijen op dit moment. Deze partijen splitsten op in meerdere manieren.quote:
Bluesky is toch een echokamer vol gelijkgestemden?quote:Op maandag 26 mei 2025 09:18 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het probleem is dat ze elkaar op BlueSky ook niet kunnen uitstaan,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |