Weet ik niet ik zit er niet op, lees en hoor het wel veel ja. Alleen als links iemand moet je altijd iemand te haten hebben. Dus ze vinden altijd wel tijd om ook op elkaar te haten, er is altijd iemand niet extreem genoeg.quote:Op maandag 26 mei 2025 12:41 schreef Ulx het volgende:
[..]
Bluesky is toch een echokamer vol gelijkgestemden?
Mja, als je nog nooit een website gemaakt heb snap ik wel datje zo enthousiast bentquote:Op maandag 26 mei 2025 20:31 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Dat grokAI gaat nog eens heel groot worden.
Het gaat er niet om wat gepresenteerd wordt, maar wat het mogelijk kan in de toekomst. Je kan ai de digitale boeken laten lezen over bijvoorbeeld jouw skills, en hij kan alles binnen luttele seconden maken.quote:Op maandag 26 mei 2025 21:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Mja, als je nog nooit een website gemaakt heb snap ik wel datje zo enthousiast bent
Maar wat hier gedemonstreerd wordt kon in de jaren negentig al met Microsoft Frontpage, Netscape Composer, etc.
Tegenwoordig zijn websites een stuk complexer qua opbouw en kom je er niet met een WYSIWYG van dat kaliber.
Niemand deed daar moeilijk over totdat mensen schreven dat Danny dat dan maar moest gaan doen. Toen werden werden de Musk-fans helemaal gek. Want dat was nou net niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 10:00 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat gepresenteerd wordt, maar wat het mogelijk kan in de toekomst. Je kan ai de digitale boeken laten lezen over bijvoorbeeld jouw skills, en hij kan alles binnen luttele seconden maken.
Ik meen mij te herinneren dat het FB BlueSky topic erg emotioneel werd toen Danny zei van dat hij ook TruthSocial dan wilde implementeren, of dat BlueSky maar een OneDayFly is en niet de uren waard is om te embedden.
Met behulp van Elon's ai zou Danny FOK in te toekomst kunnen uitbreiden met bijvoorbeeld het alom gewilde BlueSky embedding, als het dan al niet dood is tho die website.
Nu al zie je dat programmeurs ChatGPT gebruiken voor programmeerwerk.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 10:00 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat gepresenteerd wordt, maar wat het mogelijk kan in de toekomst. Je kan ai de digitale boeken laten lezen over bijvoorbeeld jouw skills, en hij kan alles binnen luttele seconden maken.
Ik meen mij te herinneren dat het FB BlueSky topic erg emotioneel werd toen Danny zei van dat hij ook TruthSocial dan wilde implementeren, of dat BlueSky maar een OneDayFly is en niet de uren waard is om te embedden.
Met behulp van Elon's ai zou Danny FOK in te toekomst kunnen uitbreiden met bijvoorbeeld het alom gewilde BlueSky embedding, als het dan al niet dood is tho die website.
Dat is het verschil tussen een sociaal platform en een nieuwsplatform.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:58 schreef epicbeardman het volgende:
[ [url= https://twitter.com/teslaownersSV/status/1926449126390009972 ]x[/url] ]
Het is op dit moment wel de enige nieuwsoutlet waar mensen direct beelden laten zien van wat er plaatsvindt, ongecensureerd. Denk aan gisteren bij het liverpool incident of destijds bij de kerstmarkt aanslagen.
Of van de oorlogen.
Zie je allemaal niet op NOS of RTL.
Volgens mij is dit trouwens ook gewoon 1 van Elon's alts![]()
![]()
En dat is dus ook iets wat steeds meer aan het uitsterven is, nieuwsplatforms en mensen die lineaire tv kijken.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen een sociaal platform en een nieuwsplatform.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 17:33 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
En dat is dus ook iets wat steeds meer aan het uitsterven is, nieuwsplatforms en mensen die lineaire tv kijken.
Hulde daarvoor, het beste is ongefilterd nieuws zonder dat iemand jouw mening alvast invult.
Helemaal van de kaart.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:12 schreef Wantie het volgende:
https://x.com/HereLiesBlueDog/status/1928527782033695027
Glitch op X.
[ x ]
Minder bewijs dan voor de gesteldheid van Biden de afgelopen jaren maar dit is wel 100% waar aldus hetzelfde links.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Helemaal van de kaart.![]()
![]()
Bijzonder dat de conservatieve anti-druggies in de VS er zo stil over zijn. Zal vast niks met hypocrisie te maoen hebben.
Zelfs met drugs op is hij normaler dan de gemiddelde democraat, daarnaast werd er niet cocaine gevonden ten tijde van Biden's termijn? was het zijn zwaar verslaafde crackzoon? of toch van iemand anders.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Helemaal van de kaart.![]()
![]()
Bijzonder dat de conservatieve anti-druggies in de VS er zo stil over zijn. Zal vast niks met hypocrisie te maoen hebben.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:28 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zelfs met drugs op is hij normaler dan de gemiddelde democraat, daarnaast werd er niet cocaine gevonden ten tijde van Biden's termijn? was het zijn zwaar verslaafde crackzoon? of toch van iemand anders.
Nee, Elon is gewoon iemand op het spectrum, onze lieve autist die de wereld redt van censuur en ons naar andere planeten brengt.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
[ x ]
Een normaal persoon...
Tja, hij gaat jou niet naar andere planeten brengen.
Wees gerust.
En hij steunt een overheid die flink de bezem door allerlei websites heeft gehaald om verboden onderwerpen te verwijderen.
En leuk hoe je als echte Maga laat zien nog steeds niet over Biden heen te zijn.
Die president blijft je tot het graf achtervolgen
Ja, als een stoned puber de pers pesten.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 12:41 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ x ]
Hier hebben ze de grootste lol anders.![]()
"Nee joh, Musk is wat autistisch, en die g dragen zich nu eenmaal zo"quote:Musk 'nam ketamine, ecstasy en paddo's' tijdens adviseurschap Trump
Door RTL Nieuws
Elon Musk ging zich de laatste maanden te buiten aan buitensporige hoeveelheden drugs terwijl hij optrad als een van de belangrijkste adviseurs van de Amerikaanse president Donald Trump. Hij zou onder meer ketamine, ecstasy en paddo's hebben gebruikt.
Denk je echt dat een vader van 14, visionair, volgens jullie te veel met Amerika bemoeit en tijd investeert in DOGE, daarnaast meerdere succesvolle bedrijven runt, de grootste memer is, 500 tweets per dag, speeches, top PoE 2 speler zijn, vechten met Lil X ook nog eens tijd heeft om deze drugs te gebruiken.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 13:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, als een stoned puber de pers pesten.
[..]
"Nee joh, Musk is wat autistisch, en die g dragen zich nu eenmaal zo"![]()
Ik lees geen enkel tegenargument.quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:22 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Denk je echt dat een vader van 14, visionair, volgens jullie te veel met Amerika bemoeit en tijd investeert in DOGE, daarnaast meerdere succesvolle bedrijven runt, de grootste memer is, 500 tweets per dag, speeches, top PoE 2 speler zijn, vechten met Lil X ook nog eens tijd heeft om deze drugs te gebruiken.
Het domste is dat er ook maar gewoon wat drugs worden geroepen door de kuch journalisten activisten die nog het laatste beetje USAID geld opmaken voor propaganda.
Als hij aan de drugs zit dan is het adderal voor ADHD, of cocaine.
Ecstasypaddo's
hoe verzinnen ze het. Laat mij raden, volgende week gaat het verkrachting en aanranding zijn of mensensmokkel.
Terwijl hij alle vrouwen in de wereld kan krijgen.
En nog erger de mensen die het geloven zoals jij. Wie gelooft er nou in conspiracy's.
Het gaat er niet eens om dat hij drugs gebruikt, ookal is het totaal ongeloofwaardig, zou hij het doen dan is het alsnog beter dan wat de democraten kunnen bieden. In 2019 rookte hij al jonko bij Joe Rogan. Moet ik je die beelden geven?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 14:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik lees geen enkel tegenargument.
Je weet wat dat betekent volgens BNW.
Als Gates zo stond te flippen had je het meteen aangenomen.
Maar niet bij Musk.
Om jouw Big Mike tactiek te gebruiken: laat eens beeldmateriaal van 5 jaar geleden zien waarop Musk zich zo gedraagt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |