Heb me net aangemeld voor de WhatsApp update van de vogelbeschermingquote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:32 schreef Tjoent het volgende:
Mevrouw Bosuil heeft sowieso al één ei zag ik zojuist![]()
Staat nog niks over op de site.
Leuk! Meest recente filmpje laat nog geen ei zien dus ze heeft 'm net gelegd denk ikquote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:45 schreef Blues het volgende:
[..]
Heb me net aangemeld voor de WhatsApp update van de vogelbescherming
Is nog warm! 🥚😉quote:Op dinsdag 3 maart 2026 14:45 schreef Tjoent het volgende:
Leuk! Meest recente filmpje laat nog geen ei zien dus ze heeft 'm net gelegd denk ik
Heel leuk plaatje die holle boom met Nijlgansquote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:27 schreef Blues het volgende:
Vanmiddag tijdens mijn wandelrondje de camera meegenomen want ik had vorige week het koppeltje futen weer gezien!
Vandaag maar 1tje.
En met teruglopen zag ik ineens een koppie uit de bovenkant wilg![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja leuk gelukt zo! Zag haar eerst vanaf de andere kant waarbij ik zo dicht mogelijk naderde, zonder haar angst aan te jagen, en de camera zo hoog mogelijk te houden.quote:Op dinsdag 3 maart 2026 21:46 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Heel leuk plaatje die holle boom met Nijlgans
Ja mooi!!!quote:Op zondag 15 maart 2026 20:38 schreef Clayton1 het volgende:
Hier ben ik blij mee.
Vuurgoudhaan
[ afbeelding ]
even de veertjes goed schudden.
[ afbeelding ]
Als je ze hoort en kunt pin pointen waar ze zitten moet je een poos blijven wachten, ze komen vanzelf een keer te voorschijnquote:Op zondag 15 maart 2026 21:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja mooi!!!
Ik hoor ze wel geregeld maar zie ze nooit.
quote:Op zondag 15 maart 2026 21:41 schreef Clayton1 het volgende:
Als je ze hoort en kunt pin pointen waar ze zitten moet je een poos blijven wachten, ze komen vanzelf een keer te voorschijn
Bosuil of Kerkuil ivm het hartvormige gezicht denk ik. Velduiltje kan ook, maar ik kan de pluimpjes niet zien.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:45 schreef Quyxz_ het volgende:
Vanavond voor het eerst een uil in het wild gespot!Het was langs het Amsterdam Rijnkanaal bij Heemstede (Nieuwegein). Ik ben benieuwd wat voor uil het is. Kerkuil of bosuil misschien? Iemand die dat uit deze kwaliteitsfoto kan bepalen?
[ afbeelding ]
Ik denk ook Kerkuil, gezien het gezichtquote:Op woensdag 18 maart 2026 11:28 schreef Blues het volgende:
[..]
Bosuil of Kerkuil ivm het hartvormige gezicht denk ik. Velduiltje kan ook, maar ik kan de pluimpjes niet zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |