Whehequote:Op maandag 27 januari 2025 00:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, Dickie moet morgen weer aan de bak in Den Haag .....
nog steeds niet echt knap,maar dat is voor iedereen anders. maar niets natuurlijkquote:Op maandag 27 januari 2025 00:40 schreef ben34567 het volgende:
Jolien 13de plaats Miss Earth : helemaal onherkenbaar op foto
https://www.hln.be/showbi(...)en-klimaat~aac619f7/
Geen idee waar het over gaat???quote:Op maandag 27 januari 2025 00:43 schreef ben34567 het volgende:
X gaat over hun dak over een 'racistische uitspraak' van Milena. Niet kunnen zien maar ik neem aan dat het niets voorstelde ?
Miss kringspierquote:Op maandag 27 januari 2025 00:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar gelukkig kan Jolien na BB gewoon weer bij omaatje langs voor een kopje thee .... mocht ze willen
Miss kringspier blijft heel lang op internet .....![]()
Misschien het schelden in het Russisch eerder vanavond ?quote:Op maandag 27 januari 2025 00:43 schreef ben34567 het volgende:
X gaat over hun dak over een 'racistische uitspraak' van Milena. Niet kunnen zien maar ik neem aan dat het niets voorstelde ?
Jep, hoop dat hij een betere nacht heeftquote:Op maandag 27 januari 2025 00:44 schreef Willewa het volgende:
[..]
Maar beter ook, die heeft vannacht maar kort geslapen volgens mij. En gekotst las ik.
Heb niet alles kunnen verstaan, maar ging over exen van Jolien en de huidskleur. Maar Milena lag op haar zender en fluisterde, dus niet woordelijk verstaan. Jolien wilde er iets niet over vertellenquote:
Oei en dat mag niet?quote:
Volgens mij is ‘zwart’ juist de wenselijke benaming.quote:Op maandag 27 januari 2025 00:47 schreef Krambo het volgende:
[..]
Nee maar ja mag niet meer op vandaag he
Ze had een jongen uit Congo, schijnt ze gezegd te hebben, gij bent zot.quote:Op maandag 27 januari 2025 00:43 schreef ben34567 het volgende:
Die ligt al even in bedquote:Op maandag 27 januari 2025 00:48 schreef Krambo het volgende:
[..]
Waar is die eigenlijk, ik heb hem nog niet op de streams gezien sinds een uur of 11
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |