quote:Trump beëdigd als president
Donald Trump is voor de tweede keer beëdigd als president van de Verenigde Staten. Hij werd direct daarna gefeliciteerd door nu oud-president Biden. Buiten het Capitol klonken saluutschoten om de machtswisseling te markeren.
Trump gebruikte twee bijbels voor de ceremonie: het exemplaar dat zijn voorganger Lincoln in 1861 bij zich had voor zijn inhuldiging en een die hij van zijn moeder cadeau had gekregen.
Het is pas de tweede keer dat een oud-president weet terug te keren naar het Witte Huis: de eerste keer dat dat gebeurde was in 1893 toen Grover Cleveland terugkeerde in het ambt.
Samenvatting van de decreten: Meer info vind je hierquote:Wereldleiders reageren op inauguratie Trump
De eerste wereldleiders hebben gereageerd op de beëdiging van Trump.
"Het vrede-door-kracht-beleid dat Trump heeft aangekondigd biedt een kans om het Amerikaanse leiderschap te versterken en een rechtvaardige vrede op de langere termijn te bereiken", schrijft de Oekraïense president Zelensky op X.
De Duitse bondskanselier Scholz feliciteert Trump met zijn tweede ambtstermijn en benadrukt dat de VS een onmisbare bondgenoot is voor Duitsland. "Zoals altijd streven we naar een goede trans-Atlantische relatie. De Europese Unie is met 27 lidstaten en ruim 400 miljoen inwoners een sterke Unie", aldus Scholz.
De Israëlische premier Netanyahu zegt naar de samenwerking met Trump uit te kijken. "Zodat we de resterende gijzelaars terug naar huis kunnen brengen en de militaire capaciteiten van Hamas vernietigen. Dan kan Gaza nooit meer een bedreiging voor Israël vormen", zegt Netanyahu.
Ook NAVO-baas Rutte heeft van zich laten horen. "Veel succes, president Trump. De NAVO kijkt ernaar uit om nauw met u samen te werken en de mondiale aandachtspunten aan te pakken
Ja lieve schat, Trump deelt de lakens nu eenmaal uit, en Petrotje heeft nu ondervonden wat het betekent als hij daar tegenin gaat. Dan kost het hem zijn eigen vliegtuig, of de helft van zijn economie. Zo werkt de wereld nu eenmaal.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:29 schreef June. het volgende:
[..]
Helemaal niet. Trump is net een klein kind die z'n zin niet krijgt.
Onder Buden en Obama werden er ook al illegalen teruggestuurd en dat kon ook gewoon fatsoenlijk.
Ik weet niet hoor, maar die tarieven gaan de Amerikanen betalen.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja lieve schat, Trump deelt de lakens nu eenmaal uit, en Petrotje heeft nu ondervonden wat het betekent als hij daar tegenin gaat. Dan kost het hem zijn eigen vliegtuig, of de helft van zijn economie. Zo werkt de wereld nu eenmaal.
Dat denk ik niet gezien de snelheid waarmee Petro bukte. Het was binnen het uur dat het presidentieel vliegtuig werd klaargestoomd, een absoluut wereldrecordquote:Op zondag 26 januari 2025 22:33 schreef June. het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar die tarieven gaan de Amerikanen betalen.
En dat is een niet bestaand probleem.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:30 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Eerste is al bovenstaand over de Colombianen
Ze nemen al vluchtelingen op? Hij wil alleen dat ze in een normaal vliegtuig vervoerd worden, that's all. Staat er ook gewoon in.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat denk ik niet gezien de snelheid waarmee Petro bukte. Het was binnen het uur dat het presidentieel vliegtuig werd klaargestoomd, een absoluut wereldrecordPetrotje heeft gewoon verloren tegen iemand met grotere ballen, en die betaalt nu de terugvlucht van al die immigranten. Win/win voor Trump. Colombia gaat nu de aankomende 4 jaar al die vluchten uit eigen zak betalen, let maar op.
Net als Mexico de muur betaaltquote:Op zondag 26 januari 2025 22:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat denk ik niet gezien de snelheid waarmee Petro bukte. Het was binnen het uur dat het presidentieel vliegtuig werd klaargestoomd, een absoluut wereldrecordPetrotje heeft gewoon verloren tegen iemand met grotere ballen, en die betaalt nu de terugvlucht van al die immigranten. Win/win voor Trump. Colombia gaat nu de aankomende 4 jaar al die vluchten uit eigen zak betalen, let maar op.
Ze gaan zelf hun illegalen ophalen.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
En dat is een niet bestaand probleem.
Die vluchten vonden plaats onder Trump1, Obama, Biden en gaan gewoon door.
Alleen door de retoriek van Trump gaan Brazilië, Mexico en Colombia op hun achterste benen staan.
En jij juicht die retoriek toe.
Zoveel mogelijk landen then je in het harnas jagen.
De lijst met landen wordt steeds langer. En het zijn voornamelijk landen waarmee de VS goede relaties heeft.
Wat wint Amerika hier precies mee?
Dat inderdaad.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:41 schreef June. het volgende:
[..]
Ze nemen al vluchtelingen op? Hij wil alleen dat ze in een normaal vliegtuig vervoerd worden, that's all. Staat er ook gewoon in.
Dit soort mannen met kleine piemels en te groot ego helpen de wereld naar de klote.
Je lult uit je nek zoals gewoonlijkquote:Op zondag 26 januari 2025 22:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
maar eerlijk dat geldt andersom toch net zo? Je druk maken of het een militair vliegtuig is of een normaal passagiersvliegtuig is.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:41 schreef June. het volgende:
[..]
Ze nemen al vluchtelingen op? Hij wil alleen dat ze in een normaal vliegtuig vervoerd worden, that's all. Staat er ook gewoon in.
Dit soort mannen met kleine piemels en te groot ego helpen de wereld naar de klote.
Nee het gaat er om dat hun landgenoten humaan behandeld worden en het is juist heel goed lijkt me dat een president daar een punt van maakt ipv ze als vee terug te sturen.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:44 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
maar eerlijk dat geldt andersom toch net zo? Je druk maken of het een militair vliegtuig is of een normaal passagiersvliegtuig is.
Verder totaal geen trump fan trouwens, maar dit voelt als zeiken om het zeiken
Ja eens hoor, maar actie = reactie. Iets minder testosteron zal al helpen.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:44 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
maar eerlijk dat geldt andersom toch net zo? Je druk maken of het een militair vliegtuig is of een normaal passagiersvliegtuig is.
Ja, dan word je boos en ga je schoppen.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je werkelijk niets te zeggen meer hebt ga je het maar op de man spelen, zoals gewoonlijk. Roep anders nog een NPC-woordje als "fascist" of "nazi", staat vast wel ergens in je draaiboek vermeld.
quote:Op zondag 26 januari 2025 22:47 schreef June. het volgende:
[..]
Ja eens hoor, maar actie = reactie. Iets minder testosteron zal al helpen.
wat is er niet humaan aan? Ken de vliegtuigen zelf niet maar als ik snel google komt het niet over alsof ze worden opgestapeld en nauwelijks kunnen ademenquote:Op zondag 26 januari 2025 22:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee het gaat er om dat hun landgenoten humaan behandeld worden en het is juist heel goed lijkt me dat een president daar een punt van maakt ipv ze als vee terug te sturen.
Al jaren gaat het gewoon goed via de gebruikelijke manier.
Prima om het niet te pikken dat Trump het nu ineens op deze manier wil doen.
ow dat zeker, daar ben ik het mee eensquote:Op zondag 26 januari 2025 22:47 schreef June. het volgende:
[..]
Ja eens hoor, maar actie = reactie. Iets minder testosteron zal al helpen.
quote:Op zondag 26 januari 2025 22:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je lult uit je nek zoals gewoonlijk
[ x ]
https://apnews.com/articl(...)5d8791d22ec6767049fdquote:The government of Petro, a former leftist guerrilla, in a statement later announced that the South American country’s presidential aircraft had been made available to facilitate the return of migrants who were to arrive hours earlier on the U.S. military airplanes and guarantee them “dignified conditions.”
Nou nee, dan is je meltdown weer eens compleet en ga je zometeen weer stampvoetend en boos je bed in, zoals elke avond tegenwoordig.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, dan word je boos en ga je schoppen.
Of misschien moet je de tweets van de president van Colombia zelf lezen die er in vermeld staanquote:Op zondag 26 januari 2025 22:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
https://apnews.com/articl(...)5d8791d22ec6767049fdje moet misschien met iets anders komen dan een Florida verslaggevertje skysherrif
Het gaat gewoon om geld. Colombia wil zelf niet betalen, Trump wilde geld besparen door ze met militaire vliegtuigen af te droppen, heen en weer getrek, piemels op tafel, Trump heeft een grotere dan Petrotje, Petrotje bukt, Petrotje roept voor de buhne wat en gaat vanaf nu gewoon de rekening betalen.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:50 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
wat is er niet humaan aan? Ken de vliegtuigen zelf niet maar als ik snel google komt het niet over alsof ze worden opgestapeld en nauwelijks kunnen ademen
Ik zie screenshots van vermeende teksten van de president van een Florida verslaggever, maar het staat je vrij de daadwerkelijke tweets hier te plaatsen. En nee, een screenshot van wat iemand gezegd zou hebben op twitter is geen link.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Of misschien moet je de tweets van de president van Colombia zelf lezen die er in vermeld staan
![]()
Ja ze komen binnen onder de meest inhumane omstandigheden maar terug moeten ze in luxequote:Op zondag 26 januari 2025 22:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit een heel rare uitgangspositie ja?
https://x.com/petrogustav(...)TjC-FQD4Ju2m75kFn4kQquote:Op zondag 26 januari 2025 22:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zie screenshots van vermeende teksten van de president van een Florida verslaggever, maar het staat je vrij de daadwerkelijke tweets hier te plaatsen. En nee, een screenshot van wat iemand gezegd zou hebben op twitter is geen link.
Het lijkt me vrij normaal dat je als land je bekommert over de wijze waarop staatsburgers worden behandeld.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:44 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Heel goed, nu komen we ergens.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
https://x.com/petrogustav(...)TjC-FQD4Ju2m75kFn4kQ
Wat ik al zei, piemels op tafel, Trump heeft een grotere, Petrotje roept wat voor de buhne, morgen is het allemaal bekokstooft en gaat Petrotje gewoon betalen aan de terugvlucht van zijn medelandgenoten.quote:Trump, ik hou niet zo van reizen naar de VS, het is een beetje saai, maar ik moet bekennen dat er dingen zijn die de moeite waard zijn, ik ga graag naar de zwarte wijken van Washington, daar heb ik in de Amerikaanse hoofdstad een heel gevecht gezien tussen zwarten en Latino's met barricades, wat mij stom leek, omdat ze zich moesten verenigen.
Ik moet bekennen dat ik Walt Withman en Paul Simon en Noam Chomsky en Miller leuk vind
Ik moet bekennen dat Sacco en Vanzetti, die mijn bloed hebben, in de geschiedenis van de Verenigde Staten gedenkwaardig zijn en ik volg hen. Ze werden vermoord door arbeidersleiders met de elektrische stoel, de fascisten die zich zowel in de VS als in mijn land bevinden
Ik houd niet van jouw olie, Trump, het gaat de menselijke soort vernietigen vanwege hebzucht. Misschien kunnen we op een dag, onder het genot van een slok whisky, wat ik ondanks mijn gastritis accepteer, hier openhartig over praten, maar het is moeilijk omdat jullie mij als een inferieur ras beschouwen en dat ben ik niet, en geen enkele Colombiaan.
Dus als je iemand kent die koppig is, dan ben ik het wel, punt uit. Met zijn economische kracht en arrogantie kan het land proberen een staatsgreep uit te voeren, zoals ze dat met Allende hebben gedaan. Maar ik sterf in mijn wet, ik verzette me tegen marteling en ik verzet me tegen jou. Ik wil geen slavenhandelaren naast Colombia, we hadden er al veel en we hebben onszelf bevrijd. Wat ik naast Colombia wil zijn liefhebbers van vrijheid. Als je me niet kunt vergezellen, ga ik ergens anders heen. Colombia is het hart van de wereld en je hebt het niet begrepen, dit is het land van de gele vlinders, van de schoonheid van Remedios, maar ook van de kolonels Aurelianos Buendía, waarvan ik een van hen ben, misschien wel de laatste
Je zult mij vermoorden, maar ik zal overleven in mijn stad vóór de jouwe, in Amerika. Wij zijn mensen van de wind, de bergen, de Caribische Zee en vrijheid
Je houdt niet van onze vrijheid, oké. Ik schud geen hand met blanke slavenhandelaars. Ik schud de handen van de blanke libertaire erfgenamen van Lincoln en de zwart-witte boerenjongens van de Verenigde Staten, bij wier graven ik huilde en bad op een slagveld, waar ik aankwam, na door de bergen van het Italiaanse Toscane te hebben gewandeld en na het redden van mezelf van covid.
Het zijn de Verenigde Staten en voor hen kniel ik, voor niemand anders.
Maak mij president en Amerika en de mensheid zullen reageren.
Colombia stopt nu met kijken naar het noorden, kijkt naar de wereld, ons bloed komt van het bloed van het kalifaat van Córdoba, de beschaving van die tijd, van de Latijnse Romeinen van de Middellandse Zee, de beschaving van die tijd, die de republiek stichtte, democratie in Athene; Ons bloed heeft ervoor gezorgd dat de resistente zwarten door jullie in slaven zijn veranderd. In Colombia is het eerste vrije gebied in Amerika, vóór Washington, in heel Amerika, daar zoek ik mijn toevlucht in zijn Afrikaanse liederen.
Mijn land bestaat uit goudsmeden die bestonden in de tijd van de Egyptische farao's en van de eerste kunstenaars ter wereld in Chiribiquete.
Je zult ons nooit domineren. De krijger die door ons land reed, vrijheid schreeuwde en wiens naam Bolívar is, verzet zich
Onze mensen zijn enigszins angstig, enigszins timide, ze zijn naïef en vriendelijk, geliefden, maar ze zullen weten hoe ze het Panamakanaal kunnen veroveren, dat jullie ons met geweld hebben afgenomen. Tweehonderd helden uit heel Latijns-Amerika liggen in Bocas del Toro, het huidige Panama, het voormalige Colombia, dat jij hebt vermoord.
Ik hijs een vlag en zoals Gaitán zei: zelfs als ik met rust gelaten word, zal deze gehesen blijven met de Latijns-Amerikaanse waardigheid die de waardigheid van Amerika is, die uw overgrootvader niet kende, en de mijne wel, meneer de president. , een immigrant in de Verenigde Staten,
Zijn blokkering maakt mij niet bang; omdat Colombia niet alleen het land van de schoonheid is, maar ook het hart van de wereld. Ik weet dat je net als ik van schoonheid houdt, respecteer het niet en het zal je zijn zoetheid geven.
COLOMBIA STAAT VANAF VANDAAG OPEN VOOR DE HELE WERELD. MET OPEN ARMEN ZIJN WIJ BOUWERS VAN VRIJHEID, LEVEN EN MENSHEID.
Ze vertellen mij dat u een tarief van 50% instelt op onze vrucht van menselijke arbeid om de VS binnen te komen, en ik doe hetzelfde.
Mogen onze mensen maïs planten die in Colombia is ontdekt en de wereld voeden
Zijn land, zijn maatregel. Dan sturen zelf maar vliegtuigen als ze het zo graag zelf willen regelen.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het lijkt me vrij normaal dat je als land je bekommert over de wijze waarop staatsburgers worden behandeld.
Dat was altijd door ze terug te sturen in passagiersvliegtuigen.
Trump3 kiest voor militaire transportvliegtuigen.
Dat schijnt overigens vele malen duurder te zijn.
Brazilië, Mexico en Colombia geven aan dat onacceptabel te vinden.
Trump pakt de zwakste van de 3 en hangt de pestkop uit door te dreigen met zware sancties als het niet gaat zoals hij dicteert.
Colombia zou meteen hebben ingebonden.
Nou kan ik daarvan geen bewijs vinden.
Maar hetzelfde twitterkanaal komt nu met een statement van Colombia die de harde taal van Trump terug kaatst op dezelfde manier als Mexico dat deed.
Ik vind zelf deze ontwikkeling zorgelijk: Zuid Amerikaanse landen gaan zich nu afkeren van de VS en richten op China.
Panama is daar al mee gestart in 2026, na een aanvaring met Trump in die tijd.
En gaat de banden met China nog verder aanhalen.
De Mexicaanse president heeft naar aanleiding van de dreigementen van Trump een gesprek gehad met Xi.
Brazilië zit met Brics al close bij China.
En Colombia straks wellicht ook.
Ik snap dan het gejuich niet bij de spierballentaal van Trump.
Dit richt ook voor Europa meer schade aan dan het oplevert.
Je kan wel als machtig Amerika de knikkers blijven afpakken van alle kleinere kindjes, maar soms moet je ook bondgenoten zoeken, compromissen sluiten etc. Als van allerlei landen tariffs omhoog gaan wordt het voedsel alleen maar duurder voor John en Daisy.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:57 schreef skysherrif het volgende:
Interessant hoe Amerika nu ook hun weinige laatste echte bondgenoten het harnas in jaagt en straks janken dat ze voor China kiezen.
Dat is PRECIES wat trump wil, die rekening neerleggen bij de landen van herkomst die nu aan het bokken zijn.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:59 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Zijn land, zijn maatregel. Dan sturen zelf maar vliegtuigen als ze het zo graag zelf willen regelen.
Net als Mexico betaalt voor de muurquote:Op zondag 26 januari 2025 22:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heel goed, nu komen we ergens.
[..]
Wat ik al zei, piemels op tafel, Trump heeft een grotere, Petrotje roept wat voor de buhne, morgen is het allemaal bekokstooft en gaat Petrotje gewoon betalen aan de terugvlucht van zijn medelandgenoten.
Waar staat dat?quote:Op zondag 26 januari 2025 23:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is PRECIES wat trump wil, die rekening neerleggen bij de landen van herkomst die nu aan het bokken zijn.
Wat is de volgende stap, volgepakte goederenwagons?quote:Op zondag 26 januari 2025 22:59 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Zijn land, zijn maatregel. Dan sturen zelf maar vliegtuigen als ze het zo graag zelf willen regelen.
Koffie zal wel lekker duur worden in de US.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:53 schreef Momo het volgende:
Lekker met iedereen ruzie zoeken, wij verhogen onze tariffs, wij nog meer!
waarom zou er een volgende stap zijn hierin? Met de trein wordt daar een beetje lastig denk ik ookquote:Op zondag 26 januari 2025 23:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat is de volgende stap, volgepakte goederenwagons?
Ik begrijp wel dat ze een grens trekken.
Waar staat dat?quote:Op zondag 26 januari 2025 22:42 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ze gaan zelf hun illegalen ophalen.
Nou, het doel is kennelijk om landen te bewegen om de transporten te betalen.quote:Op zondag 26 januari 2025 23:06 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
waarom zou er een volgende stap zijn hierin? Met de trein wordt daar een beetje lastig denk ik ook
Ja, voor de spiegel herken jij jezelf het beste.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou nee, dan is je meltdown weer eens compleet en ga je zometeen weer stampvoetend en boos je bed in, zoals elke avond tegenwoordig.
In een tweet in de vorige reeks en hier nog een website.quote:
quote:Colombian leader Gustavo Petro, after refusing to accept the US army aviation with illegal migrants, ordered to use his presidential flight for this purpose.
Die tweet wekte de indruk dat CNN de bron was.quote:Op zondag 26 januari 2025 23:14 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
In een tweet in de vorige reeks en hier nog een website.
https://news-pravda.com/world/2025/01/26/1008113.html
[..]
Colombiaanse krant staat het ook inmiddels.quote:Op zondag 26 januari 2025 23:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die tweet wekte de indruk dat CNN de bron was.
Daar kon ik niets vinden.
Pravda als enige bron vind ik geen bron.
Een herhaling van Trump 1 maar dan nu met niet gedocumenteerde arbeiders?quote:The California Farm Bureau Federation has reported a decline in the citrus harvest in the Central Valley due to the absence of migrant farm workers, who are concerned about deportation following President Trump's immigration policies.
The Monterey County Farm Bureau anticipates that this shortage could affect the upcoming harvest in the Salinas Valley, with potential losses and increased food prices. The bureau estimates that 55,000 migrant workers are essential for the valley's operations, and their absence could lead to unharvested crops.
quote:92 Percent of Trump's China Tariff Proceeds Has Gone to Bail Out Angry Farmers
[...]
That trade war has cost U.S. companies many billions in new import taxes (while undermining their competitiveness and increasing consumer prices), yet it has earned the government far less. As the chart above shows, payouts to farmers battered by Chinese retaliation have eaten up over 92 percent of the trade-war tax proceeds.
[...]
Ja, ik zag deze (hier?) Moest lachen: Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 26 januari 2025 22:33 schreef June. het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar die tarieven gaan de Amerikanen betalen.
Ze accepteren al jaren deportatie vluchten vanuit de VS. Hun probleem is de manier waarom.quote:Op maandag 27 januari 2025 01:25 schreef RotatoR het volgende:
Lol dus de Colombiaanse president stuurt nu zijn eigen vliegtuig om illegalen op te halen![]()
Ik ben geen fan van Trump maar hij laat hier wel even mooi zien hoe je al die nep-vluchtelingen terugstuurt. Gewoon zware sancties opleggen aan de landen die niet meewerken. Kan de EU ook zo doen maar helaas hebben we hier te maken met progressieve deugpolitici.
lol alsof "europa". wat er aan gaat doem die zit al in het begin in de reet bij USAquote:Op maandag 27 januari 2025 02:45 schreef Paganitzu het volgende:
[..]
Ze accepteren al jaren deportatie vluchten vanuit de VS. Hun probleem is de manier waarom.
Europa kan zonder Amerika. Amerika als wereldmacht kan niet zonder Europa. Als ze het prima vinden om Hersey's kots chocolade te eten en Budweiser te drinken en verder lekker alleen willen staan moeten ze hier lekker mee doorgaan.
EU moet maar lekker met China gaan handelen en een gemeenschappelijke nucleaire doctrine opzetten binnen Europa (incl. Groenland). VS gaat anders toch echt een deal sluiten met Rusland (Oekraine) en de China (Taiwan) voor Groenland en Panama kanaal.
Liever onafhankelijk dan de bitch van de VS.
Mag Nederland ook doen met Marokko en Algerije omdat ze hun onderdanen niet terugnemen in plaats van de slapjanus uit te hangen.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:57 schreef Wantie het volgende:
Trump pakt de zwakste van de 3 en hangt de pestkop uit door te dreigen met zware sancties als het niet gaat zoals hij dicteert.
Nergens maar ze zijn al door de knietjes gegaan.quote:
De slappe woorden van een verliezer. Trump n'a pas peur de ça.quote:"Je zult nooit over ons heersen", richtte hij zich tot Trump. "Ik doe geen zaken met witte slavendrijvers."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |