Hoe triest weerquote:Slimste mens-kandidaat Lisa Loeb doet aangifte van doodsbedreiging
Cabaretière en presentatrice Lisa Loeb heeft aangifte gedaan van een doodsbedreiging die zij ontving na haar deelname aan het tv-programma De slimste mens. Dat heeft haar management bevestigd. Loeb laat aan persbureau ANP weten geen toelichting op de aangifte te willen geven.
Loeb kondigde afgelopen week in het AD al aan dat ze aangifte zou gaan doen. "Het is heel cool om te zeggen: het raakt me niet. Maar het raakt me wél. Het is een leuk programma en je wil leuke televisie maken. Het is jammer dat je dan veel shit over je heen krijgt", vertelt Loeb. Ze kreeg veel haatreacties over haar uiterlijk.
Loeb heeft gewacht voor ze aangifte ging doen. "Het is voor mij de eerste keer, dus ik heb de politie eerst om advies gevraagd. Maar zij raadden me aan dit te doen, ook zodat het geregistreerd wordt."
Loeb staat bovenaan in het klassement van De slimste mens. Dat betekent dat ze in de finaleweek terugkeert op televisie.
KRO-NCRV liet deze week weten "geschrokken" te zijn van de doodsbedreiging. De omroep vindt het "diep- en dieptriest" en hoopt dat de politie serieus werk maakt van de aangifte.
Wat is de reden dat ze wordt bedreigd?quote:Op zondag 26 januari 2025 21:58 schreef Mikeytt het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-van-doodsbedreiging
[..]
Hoe triest weeromdat je je gezicht laat zien in de Slimste Mens...
Ik ken haar verder niet, maar wat is er met haar uiterlijk?quote:Ze kreeg veel haatreacties over haar uiterlijk.
gebit volgens mij niet helemaal recht ofzo.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ken haar verder niet, maar wat is er met haar uiterlijk?Op die foto in de OP ziet ze er gewoon normaal uit.
Mijn god zeg, stel je voor.. geen perfect gebit hebben. Dat kan echt niet nee.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:27 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
gebit volgens mij niet helemaal recht ofzo.
Niet dat dat zou moeten boeien. Kennelijk zijn er mensen teveel geimponeerd ofzo en denken dat een bedreiging normaal is
Niet heel duidelijk nog, maar op social media zit het vol met haatreacties vanwege "scheve tanden"quote:Op zondag 26 januari 2025 22:16 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Wat is de reden dat ze wordt bedreigd?
quote:Op zondag 26 januari 2025 22:33 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Niet heel duidelijk nog, maar op social media zit het vol met haatreacties vanwege "scheve tanden"
Je kunnen verplaatsen in een doorsnee socialmedia-hooligan is een gave die maar weinig gegeven is.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:36 schreef kwiwi het volgende:
Ik snap trouwens niet hoe je van scheve tanden naar een doodsbedreiging komt. "Als je geen beugel neemt maak ik je af?"
Goed dat dit nu aan de kaak gesteld wordt. Hopelijk laat de politie geen gaatje vallen en voelen ze de dader even goed aan de tand.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:32 schreef JopieKlaassen het volgende:
Kansloos om iemand te bedreigen omdat haar hoofd je niet aanstaat. Hopelijk zet de politie stevig de tanden in deze zaak.
We hebben niet allemaal glowinthedark showbizztandjesquote:Op zondag 26 januari 2025 22:27 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
gebit volgens mij niet helemaal recht ofzo.
Niet dat dat zou moeten boeien. Kennelijk zijn er mensen teveel geimponeerd ofzo en denken dat een bedreiging normaal is
Dit is echt niet kies.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:44 schreef damsco het volgende:
[..]
Goed dat dit nu aan de kaak gesteld wordt. Hopelijk laat de politie geen gaatje vallen en voelen ze de dader even goed aan de tand.
Vieze relnichtquote:Op zondag 26 januari 2025 23:06 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
https://www.mediacourant.(...)ig-hou-toch-je-mond/
Albert Verlinde vindt er ook weer wat van.
Albert Verlinde moet zn gore bek eens houden.quote:Op zondag 26 januari 2025 23:06 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
https://www.mediacourant.(...)ig-hou-toch-je-mond/
Albert Verlinde vindt er ook weer wat van.
Zuur? Lisa is 99% van de tijd niks anders dan positief.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:57 schreef bijdehand het volgende:
Verongelijkte zure vrouw maar doodsbedreigingen... De tering
quote:
quote:Op zondag 26 januari 2025 23:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Albert Verlinde moet zn gore bek eens houden.
Ik bedoel de echt Loeb hé, niet die van Wish.quote:Op zondag 26 januari 2025 23:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zuur? Lisa is 99% van de tijd niks anders dan positief.
Dit ja. Voor zover iemand al zoiets geuit zou hebben, kan ik me niet voorstellen dat er nu daadwerkelijk een bedreigende situatie bestaat voor haar.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:36 schreef kwiwi het volgende:
Ik snap trouwens niet hoe je van scheve tanden naar een doodsbedreiging komt. "Als je geen beugel neemt maak ik je af?"
Omdat één of andere achterlijke lapzwans niet weet dat ie de tv ook uit kan zetten of van zender kan verwisselen.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:14 schreef Starhopper het volgende:
Triest! Hopelijk pakken ze de dader op!
Maar waarom krijgt ze bedreigingen?
#prioriteitenquote:Maar zij raadden me aan dit te doen, ook zodat het geregistreerd wordt."
Is tegenwoordig normaal blijkbaar.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:14 schreef Starhopper het volgende:
Triest! Hopelijk pakken ze de dader op!
Maar waarom krijgt ze bedreigingen?
Het 'puntige knieën'-effect.quote:Op maandag 27 januari 2025 09:50 schreef Document1 het volgende:
Ik vind haar echt heel irritant maar dan zet ik die tv uit en dan ben ik echt wel weer vergeten. Waarom wordt ze bedreigd? Toch niet echt vanwege haar tanden?
Het is ook heel makkelijk vanaf je smartphone. Alsof je het niet over echte mensen hebt, maar een soort tekenfilmfiguren die niets voelen en niet echt bestaan. Gewoon even bedreigen of compleet de grond in boren op social media zodat je jezelf iets beter voelt, zonder het besef dat je het tegen iemand van vlees en bloed hebt.quote:Op maandag 27 januari 2025 08:50 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Is tegenwoordig normaal blijkbaar.
Mensen vinden het heerlijk om lekker negatief op internet mensen aan te vallen, vooral BN-ers.
Zie je ook bij bijvoorbeeld Big Brother, dat mensen dan bedreigingen etc. gaan sturen.
Soort van het pesten van nu, alleen dan als volwassene zijnde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |