Je merkt het ook aan het aantal berichten in BB die zijn veel minder dan andere jarenquote:Op woensdag 29 januari 2025 07:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die vele sl's zijn er altijd wel. Maar vind idd ook de groep niet interessant..
Gematigd groepje qua persoonlijkheden, vind ik dan.
Gelukkig zijn er een aantal die het nog steeds leuk vinden en veel verslaan van wat ze horen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 07:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Klopt... erg jammer de sjeu is er wat dat betreft helemaal af... ze dekken zich helemaal in voor het geval dat..
Maar ook de jongelui vallen me zo tegen.. neej het is het niet maar wie weet..
Daar heeft het grotendeels mee te makenquote:Op woensdag 29 januari 2025 07:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die vele sl's zijn er altijd wel. Maar vind idd ook de groep niet interessant..
Gematigd groepje qua persoonlijkheden, vind ik dan.
Oh dat ziet er ook leuk uit.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Binnen kort komt B&B weer en nog iets wat mij wel leuk lijkt
RLS / The Summit #1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh dat ziet er ook leuk uit.
Alleen vind ik Beau niets.O ik mag hem wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We krijgen ook nog Only Joling
RLS / [RTL4] Only JolingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja leuk, heb ik ook zin in...the- summit weet ik nog niet zo... ik vind dat Alone of hoe het ook heten mag helemaal niks... dat soort programma's worden ook ineens uit de grond gestampt..quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Binnen kort komt B&B weer en nog iets wat mij wel leuk lijkt
RLS / The Summit #1
Dat is ook zo, het is net GTST hiquote:Op woensdag 29 januari 2025 08:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er een aantal die het nog steeds leuk vinden en veel verslaan van wat ze horen.
Mocht ik het dan wel weer leuk vinden haak ik zo weer aan met streams.
Genoeg in het verschiet, das wel leukquote:Op woensdag 29 januari 2025 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik mag hem wel.
We krijgen ook nog Only Joling
RLS / [RTL4] Only Joling
Ja idd, ook dat volg ik dikwijls en dat al al die jaren.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is ook zo, het is net GTST hi
Ja zo begon het ook met de RLS op streams en de spelletjes rlssen zoals Bondgenoten en The Muscle en Brainsquote:Op woensdag 29 januari 2025 08:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja leuk, heb ik ook zin in...the- summit weet ik nog niet zo... ik vind dat Alone of hoe het ook heten mag helemaal niks... dat soort programma's worden ook ineens uit de grond gestampt..
Ja dat is ook wel apart om te zien en best irritantquote:Op woensdag 29 januari 2025 08:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Daar heeft het grotendeels mee te maken![]()
Maar ook dat BB zo soepel is geworden.
Fluisteren mag, met de vinger schrijven mag. Grote mond tegen BB mag.
Ik zie toch liever dat BB strenger zou zijn, gewoon omdat ze het nodig hebben. Ze vragen erom wat mij betreft
Ik kijk er nooit meer naar... vroeger moest ik het volgen... hiquote:Op woensdag 29 januari 2025 08:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja idd, ook dat volg ik dikwijls en dat al al die jaren.
FF tijdje niet, hoppa je zit er zo weer in.
Yessica komt ook weer terug.
Ja sommige niet veel hoor.quote:Op woensdag 29 januari 2025 08:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik kijk er nooit meer naar... vroeger moest ik het volgen... hi
Ooh echt worden de ouwetjes weer van stal gehaald..
Goedemorgenquote:Op woensdag 29 januari 2025 09:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
Vandaag een retourtje limboland op het programma
Morguh Kodiakquote:Op woensdag 29 januari 2025 09:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
Goedemorgenquote:Op woensdag 29 januari 2025 09:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb een afspraak daar over een verbouwing aan vakantiehuisje wat ik daar samen met mijn vader heb.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Ga je wat leuks doen of voor het werk?
Werk kan natuurlijk ook leuk zijn
Jeetje hejj... wel leuk aan de ene kant.. misschien ga ik wel weet kijken.... neej geintje...quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja sommige niet veel hoor.
Sam zit er nu weer in en Linda (al een tijdje)
Mogguh...quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
Oh wat leuk. Wel een klus voor de boeg. Mat heerlijk daar een vakantiehuisje !quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik heb een afspraak daar over een verbouwing aan vakantiehuisje wat ik daar samen met mijn vader heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |