Het is wel een beetje vreemd dat het allemaal kan... maar verder heb ik er niet zoveel problemen mee...quote:Op dinsdag 28 januari 2025 22:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind er geen zak aan dat mensen die er al in hebben gezeten weer terugkomen.
Slaap lekker allemaal. Tot morgen!!
Goedemorgen Frummelquote:Op woensdag 29 januari 2025 05:03 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen BB-ertjes..![]()
Tijd voor thee en de laatste afleveringen van Winter Vol Liefde..
Ik vind Judith en Bart zo leuk saampjes...![]()
Hellooo goedemorgen Kissy..quote:Op woensdag 29 januari 2025 05:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen Frummel![]()
![]()
Zit in midden aflevering 17.
Hoop dat Judith en Bartaardige mensen.
Die moeder van Mike!!!![]()
![]()
![]()
En jan die opeens wat gel in zn haartjes doet en zelfs vriendelijk kan zijn![]()
leuk programma
quote:Op woensdag 29 januari 2025 06:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hellooo goedemorgen Kissy..![]()
![]()
Ja lief ook Bart en Judith..![]()
Ja die moeder, vreselijk hé... het zou je schoonmoeder maar worden...![]()
Ja schitterend die Jan ook.. ik weet natuurlijk al hoe of wat maar my lips are
Ik vind het wel heerlijk om naar te kijken hoor... die typetjes ook inderdaad...quote:Op woensdag 29 januari 2025 06:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Jaa ik vind Judith een aardige, beschaafde, zachtaardige vrouw. Bart een leuke lieve aantrekkelijke man hoop dat het wat wordt en blijft.
jaaa die janwel om moeten smilen vaker.
Schoonma van Mike, is echt een schoonma from hell.
Jantine past niet in het gezin, pakt haar kind af, te veel met andere kerels volgens ma. oordelen oordelen.
Ik vind het wel heerlijk om naar te kijken hoor... die typetjes ook inderdaad...quote:Op woensdag 29 januari 2025 06:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Jaa ik vind Judith een aardige, beschaafde, zachtaardige vrouw. Bart een leuke lieve aantrekkelijke man hoop dat het wat wordt en blijft.
jaaa die janwel om moeten smilen vaker.
Schoonma van Mike, is echt een schoonma from hell.
Jantine past niet in het gezin, pakt haar kind af, te veel met andere kerels volgens ma. oordelen oordelen.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 06:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het wel heerlijk om naar te kijken hoor... die typetjes ook inderdaad...
Ik was gewoon chagrijnig toen de laatste aflevering afgelopen was..![]()
Ik zeg verder niet veel, ben zo bang dat ik iets verraad...![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2025 06:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het wel heerlijk om naar te kijken hoor... die typetjes ook inderdaad...
Ik was gewoon chagrijnig toen de laatste aflevering afgelopen was..![]()
Ja echt hé... ik heb er eigenlijk nooit naar gekeken omdat ik het allemaal flauwekul vind.. maar ik heb nu toch al 2 afleveringen bekeken.. ja die Michelle is net onkruid..quote:Op woensdag 29 januari 2025 06:15 schreef spapaars het volgende:
Echte Meisjes in de Jungle.
Niet voor serieus te nemen, meer om te lachen.
Een groep eendenbekken in de Colombiaanse jungle.
En zij is er elke keer bij
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is humor, en vermoedelijk is dat ook de bedoeling, niet voor serieus te nemen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 06:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja echt hé... ik heb er eigenlijk nooit naar gekeken omdat ik het allemaal flauwekul vind.. maar ik heb nu toch al 2 afleveringen bekeken.. ja die Michelle is net onkruid..
Ja klopt, wordt nog wel vervolgd..quote:Op woensdag 29 januari 2025 06:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ja is ook niet leuk.. ik heb nog maar 3 afleveringen.
![]()
Komt geloof ik wel een reunie ook!
Vind dit leuker dan boer zoekt vrouw.
Ja dat viel mij ook enorm tegen!!quote:Op woensdag 29 januari 2025 06:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt, wordt nog wel vervolgd..![]()
Nou ik vond het laatste seizoen vreselijk van boer zoekt vrouw.. geen hol aan..
Klopt... af en toe ga je stuk..quote:Op woensdag 29 januari 2025 06:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is humor, en vermoedelijk is dat ook de bedoeling, niet voor serieus te nemen.
Vraag: Hoe snel kan een nijlpaard rennen? 1 van de antwoorden, 160km per uur.quote:Op woensdag 29 januari 2025 06:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Klopt... af en toe ga je stuk..
quote:Op woensdag 29 januari 2025 06:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vraag: Hoe snel kan een nijlpaard rennen? 1 van de antwoorden, 160km per uur.
Oooh jij hebt heerlijk kunnen bingen..quote:Op woensdag 29 januari 2025 06:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook enorm tegen!!
en laatst pas winter vol liefde ontdekt.. achter elkaar door seizoen 1 en 2 aan het kijken.
Mooi, leuk programma.
Jaa was echt fijn om alles achter elkaar door te kijkenquote:Op woensdag 29 januari 2025 06:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh jij hebt heerlijk kunnen bingen..![]()
Ik kan er weken achter elkaar maar kijken...![]()
Je hebt ook de Belgische van bb vol liefde of winter vol liefde..
Jaaaaaaaa die inderdaad, nou dan kan je mij opvegen...quote:Op woensdag 29 januari 2025 06:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vraag: Hoe snel kan een nijlpaard rennen? 1 van de antwoorden, 160km per uur.
Jep op Videoland...quote:Op woensdag 29 januari 2025 06:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaa was echt fijn om alles achter elkaar door te kijken
OHhhh kun je die ook ergens terug kijken???
Jaaaaaaaaaaaa hi...quote:Op woensdag 29 januari 2025 06:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ow![]()
![]()
![]()
Maar dat is wel![]()
![]()
![]()
Kan ik hierna doorgaan met de Belgische versie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |