Ik weet echt niet alles hoor.quote:Op maandag 27 januari 2025 08:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja ik wil alles weten Dotje... en jij weet alles dus...![]()
Oooh dat is waarschijnlijk dan wel een blijvertje..
Ja, meen je dat.quote:Op maandag 27 januari 2025 09:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zie Axel en Jane wel in de finale staan
Is ook gewoon een gevoel hoor, Mattheus zie ik er ook nog wel bijquote:Op maandag 27 januari 2025 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, meen je dat.
Ik heb echt nog geen idee wie of wat.
We gaan het zien. Niels bv is wel een echte fanatieke en Jordy ook.quote:Op maandag 27 januari 2025 09:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Is ook gewoon een gevoel hoor, Mattheus zie ik er ook nog wel bij
De rest is slappe hap in mijn ogen
Ik vind die Niels een verschrikking alleen al omdat ik hem niet versta hahaquote:Op maandag 27 januari 2025 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het zien. Niels bv is wel een echte fanatieke en Jordy ook.
We gaan het inderdaad zien.quote:Op maandag 27 januari 2025 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het zien. Niels bv is wel een echte fanatieke en Jordy ook.
quote:Op maandag 27 januari 2025 09:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind die Niels een verschrikking alleen al omdat ik hem niet versta haha
O, echt niet?quote:Op maandag 27 januari 2025 09:13 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
We gaan het inderdaad zien.
Probleem met Niels en Jordy is dat ze niet lekker liggen bij de kijker.
Link doet het gewoon toch?quote:Op maandag 27 januari 2025 09:23 schreef Droopie het volgende:
https://www.instagram.com/share/reel/_8puLipTP
Kan iemand deze link even repareren.
Voor mij, is een intervieuw met de vriendin van Matt (voor dit weekend opgenomen)
Maar die hoort toch mooi met tekst te kunnen, als ik het insta icoontje aan klikt pakt ie hem niet.quote:
quote:Op maandag 27 januari 2025 09:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maar die hoort toch mooi met tekst te kunnen, als ik het insta icoontje aan klikt pakt ie hem niet.
Geen ramp, zag er wat mooier uitm
Had ik ook geprobeerd, ilijkt niet een instagramlink te zijn zegt hetquote:Op maandag 27 januari 2025 09:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maar die hoort toch mooi met tekst te kunnen, als ik het insta icoontje aan klikt pakt ie hem niet.
Geen ramp, zag er wat mooier uitm
Bedankt iigquote:Op maandag 27 januari 2025 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Had ik ook geprobeerd, ilijkt niet een instagramlink te zijn zegt het
Succes,quote:Op maandag 27 januari 2025 10:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik ben naar de fysio
Tijd voor een uurtje beweging
O was het zo zwaarquote:
quote:
O hemel, dat klinkt niet best zeg. Gelukkig is het goed gegaanquote:Op maandag 27 januari 2025 13:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]het had niet veel gescheeld of ik had een zo'n gele bus met aan de zijkant ambulance nodig gehad.\
Maar nu alles weer oke. Geen stagiaire fysio meer voor mij
Ja gaat vast wel een lange SL worden.quote:Op maandag 27 januari 2025 15:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, tijd om iets anders te gaan doen en hier af en toe mee te lezen
Druk met andere dingen geweest?quote:Op maandag 27 januari 2025 16:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Zo kan nu eindelijk eens even BB kijken vandaag
Ja moest naar fysio, Erwtensoep gekookt, met de Hond naar de Dierenartsquote:Op maandag 27 januari 2025 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Druk met andere dingen geweest?
Er is al een spel geweest nominatie zijn uitgedeeld. Denk niet dat er nog veel gaat gebeuren vandaag
O lekker snertquote:Op maandag 27 januari 2025 16:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja moest naar fysio, Erwtensoep gekookt, met de Hond naar de Dierenarts
Nee controle omdat ze aan het afvallen isquote:Op maandag 27 januari 2025 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker snertHopelijk is je hond niet ernstig ziek
O oke Ze was te dik?quote:Op maandag 27 januari 2025 16:32 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nee controle omdat ze aan het afvallen is
Tot morgen Joyce. Slaap lekker voor straksquote:Op maandag 27 januari 2025 22:02 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik ga afsluiten na hele dag BB aan gehad te hebben tijd voor wat anders tot morgen![]()
![]()
Ja een klein beetje wel na de sterilisatie was ze wat aangekomen.quote:
Het lukt hier niet om de slaap te pakken ik hoest me ongans.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 00:08 schreef Kodiak100 het volgende:
Zo dat was BB weer voor vandaag
Vindt op Jane na de nieuwe niks toevoegen en beide Davids mag je wel een vertaler voor meenemen.
Ik zeg volgend jaar gewoon een Nederlandse en Belgische versie![]()
![]()
Goedemorgen Frummelquote:Op dinsdag 28 januari 2025 05:26 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen luitjes...
Tijd voor thee en Love Island..![]()
quote:Op dinsdag 28 januari 2025 06:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj goedemorgen Kissy..![]()
Jij bent ook lekker vroeg...
Oooh jeetje... das niet best..quote:Op dinsdag 28 januari 2025 07:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Ja voor mijn doen vroeg hier.
Ja kan niet meer slapen..geprobeerd maar lukt niet.. hoofd staat weer vol aan en draait overuren.
Goedemorgen Kodiak...quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
Nieuwe dag nieuwe ronde nieuwe kansen
Morguh,quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen![]()
Nieuwe dag nieuwe ronde nieuwe kansen
Goedemorgenquote:
O dat is lekker, ben jaloersquote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Ik mag niet klagen, heb 7,5 uur slaap gepakt
En het hoesten al wat beter ?
Slapen en hoesten gaan vaak niet zo goed samen
Morguh Frumquote:
Dat klinkt niet fijn, beterschap 💐quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is lekker, ben jaloers
Hier hopeloos vannacht, ik vond het gewoon eng
Ik hab vanaf een uurtje of 23 uur tot 2.30 uur liggen hoesten, zo diep hoesten dat mij hoofd uitelkaar knalde van de koppijn. Was de hele avond al aan het hoesten een keer zo erg dat ik dacht te stikken.
Hoesten, hoesten, hoesten en nog eens hoesten, allemaal slijm. En dan ook nog kriebelhoest er bij
Ik heb op het punt gestaan een dokter te bellen zo eng vond ik het.
Maar ik heb toch nog even een uurtje of 3 geslapen en ben nu uitgeput
Geloof het of niet , maar in mijn studietijd heb ik dat een paar keer gedaan.quote:Op dinsdag 28 januari 2025 08:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ouwe pollkoning![]()
Sta jij op zaterdagmiddag ook in de winkelstraat met je enquetes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |