Nou dan kijk je het nog even aan... hihiquote:Op donderdag 30 januari 2025 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar nu rochel ik niet en hoest niet![]()
Ik ben niet zo harde dokter loper
Ja ik krijg vaak te horenquote:Op donderdag 30 januari 2025 07:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dan kijk je het nog even aan... hihi
Ik ook niet... als het niet te harden is dan ga ik maar dan nog met moeite..
Ja dan ga je ook voor de kat z'n viool...quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik krijg vaak te horen
Wat rot voor je, maar ik kan er niets aan doen.
Dan denk ik weer waar ben ik voor gegaan
Ja dat heb ik ook wel eens gezegd. Wat kom ik hier doen, jullie kunnen toch nooit wat of weten niet wat.quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dan ga je ook voor de kat z'n viool...
Ja daar heb je wat aan... duf hé... ja dan snap ik ook wel dat je niet gaat... heeft toch geen zin dan..quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel eens gezegd. Wat kom ik hier doen, jullie kunnen toch nooit wat of weten niet wat.
EN dan kijken ze je zo meelijwekkend aan
Maar goed, over tot de orde van de dag.quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja daar heb je wat aan... duf hé... ja dan snap ik ook wel dat je niet gaat... heeft toch geen zin dan..
Jordyquote:Op donderdag 30 januari 2025 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar goed, over tot de orde van de dag.
WIe o wie gaat er genomineerd worden denk je.
Ik heb geen idee
Ja denk je, geen dame?quote:
Ik denk Jordy en ik denk dat Axel er ook wel een paar krijgt... en Niels misschien... maar ja die gaat sowieso toch?quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar goed, over tot de orde van de dag.
WIe o wie gaat er genomineerd worden denk je.
Ik heb geen idee
Ik heb echt geen idee, van mij mag iedereen gaan of iedereen blijvenquote:Op donderdag 30 januari 2025 07:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik denk Jordy en ik denk dat Axel er ook wel een paar krijgt... en Niels misschien... maar ja die gaat sowieso toch?
Van mij mogen die griezels Jeffrey weg en Keanu...quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee, van mij mag iedereen gaan of iedereen blijven
Nee die kans is heel klein. Hebben de dames goed voor elkaar, de heren de plannen uit laten doktoren en nu al vakantie tot de finale.quote:
Jammer eigenlijk, het wordt zo standaard op deze manier.quote:Op donderdag 30 januari 2025 07:53 schreef engine het volgende:
[..]
Nee die kans is heel klein. Hebben de dames goed voor elkaar, de heren de plannen uit laten doktoren en nu al vakantie tot de finale.
Morguhquote:Op donderdag 30 januari 2025 08:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen
@:elbinas sterkte en hopelijk snel weer in de warmte
Vandaag een thuiswerkdag
Zekersquote:Op donderdag 30 januari 2025 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
Kan je tussen door streamen
Goedemorgen...quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen
@:ebinas sterkte en hopelijk snel weer in de warmte
Vandaag een thuiswerkdag
Dank je, ik hoop met je mee.quote:Op donderdag 30 januari 2025 08:54 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zekers![]()
Las dat je nog steeds veel moet hoesten? Hopelijk knapt het snel op.
Goedemorgen Ebinas, wat rot dat het maar even gewerkt heeft..en julllie / jij daar weer in de kou zit!quote:Op donderdag 30 januari 2025 06:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Goedemorgen Kissingbird,
Ja om 21:00 deed hij het. Van chagrijn na de hele dag en avond kou naar bed gegaan.
Sta net op en alles weer kaduk![]()
Dus maar weer gebeld.
Morguh Birdiequote:
Gmogguh Dottie!quote:
Ja, een keer wakker geweest, althans een keer door het hoesten.quote:Op donderdag 30 januari 2025 09:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gmogguh Dottie!![]()
Beetje kunnen slapen? Las dat het nu weer ietsie beter gaat met de longen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |