Laten we het hopen. Beter dan herfstachtig weer met regenquote:Op maandag 27 januari 2025 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
Nee maar zonder gekkigheid, februari is gewoon een volbloed wintermaand. Het kan zeker nog goed koud worden
Februari mag het nog. Maart ben ik er klaar meequote:Op maandag 27 januari 2025 12:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Beter dan herfstachtig weer met regen
Dat zeker. Maar goed ook. Hoe eerder lente hoe beterquote:Op maandag 27 januari 2025 11:33 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Combinatie zonkracht en weinig wind (of windstille plek vinden) is doorslaggevend.
In zuiden van NL, vanaf noord Limburg zeg maar, staat de zon vandaag alweer 20 graden boven de horizon in de middag. Als je dan in de volle zon uit de wind zit, kan het al best aangenaam en lente'achtig aanvoelen denk ik.
Daarom is vandaag ook zo'n verademing.quote:Op maandag 27 januari 2025 12:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Beter dan herfstachtig weer met regen
Jammer dat dit soort dagen schaars/zeldzaam zijnquote:Op maandag 27 januari 2025 12:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Daarom is vandaag ook zo'n verademing.
quote:Op maandag 27 januari 2025 11:05 schreef dick_laurent het volgende:
Lentevibes
Beste Vibes![]()
[ afbeelding ]
Meh als die wind er niet was het pas lekker geweest voor een fietsrit. Of je moet houden van met veel wind fietsen. Hier stond namelijk heel de dag aardig wat wind.quote:Op maandag 27 januari 2025 20:41 schreef Wertha het volgende:
Vandaag was![]()
Gelijk een fietstochtje gemaakt.
Hmmm hier viel toch echt motregenquote:
Dat is toch Aloa?quote:Op dinsdag 28 januari 2025 17:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmm waar is @:12Beaufort? Laatste reactie was 22 januari
[..]
Hmmm hier viel toch echt motregenwat een zeikende bende weer haha
Correct, alleen door omstandigheden is dat account weg en ging hij verder onder 12Beaufort. Alleen nu heb ik al een tijdje niks van hem vernomen en door het missen van een week met de voorspelling houd ik het al paar dagen in de gatenquote:
Al moet dat prachtig in Nederland nog wel beginnen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:04 schreef RamboDirk het volgende:
Weer een langere periode stabiel weer. Past volledig in het beeld van een prachtig 2025.
Fantasialand.quote:Op woensdag 29 januari 2025 09:57 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Al moet dat prachtig in Nederland nog wel beginnen.
Welk land zit je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |