Dat is de hele week voorspeld.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Ben diep teleurgesteld. Vandaag zou de zon schijnen, maar het is al de heel dag grijs.
Nee hoor, de hele week stond voor hier prachtig zonnig weer (zoals de afgelopen dagen). Vandaag is de eerste dag dat het tegen valt.quote:
Vrij dreugquote:Op woensdag 5 februari 2025 15:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Februari lijkt wel bijzonder droog te gaan verlopen zo, dat tegen een kletsnatte maand vorig jaar.
Wat deze "winter" juist vaak zo wasquote:Op donderdag 6 februari 2025 06:48 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Hogedruk is prima in de winter, maar niet met te veel vocht onder een inversielaag.
Wellicht lost ie in de middag op. Zonkracht is immers al behoorlijk heftig bij jullie. De vrouw van @Geschiedkundige ligt nog steeds op het brandwondencentrum hoorde ik.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:02 schreef Frutsel het volgende:
eeeuyyyyyyyy
daar is de mist weer
wat heb ik die gemist
*not*
Ik heb @bloodymary1 te hard uitgelachenquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:02 schreef Frutsel het volgende:
eeeuyyyyyyyy
daar is de mist weer
wat heb ik die gemist
*not*
What goes around, comes around.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb @:bloodymary1 te hard uitgelachen
quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:09 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wellicht lost ie in de middag op. Zonkracht is immers al behoorlijk heftig bij jullie. De vrouw van @:geschiedkundige ligt nog steeds op het brandwondencentrum hoorde ik.
Ja! De Russische beer komtquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:10 schreef PzKpfw het volgende:
Komende twee nachten nog rond het vriespunt maar voor alle nachten erna staat er de komende 14 dagen gewoon lichte - matige vorst in de berichten. Scheelt hopelijk weer tegen de insecten komende zomer.
Nog minder insectenquote:Op donderdag 6 februari 2025 15:10 schreef PzKpfw het volgende:
Komende twee nachten nog rond het vriespunt maar voor alle nachten erna staat er de komende 14 dagen gewoon lichte - matige vorst in de berichten. Scheelt hopelijk weer tegen de insecten komende zomer.
Komen er nog steeds genoegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |