misschien is wat meer groentjes etenquote:Op zondag 26 januari 2025 18:42 schreef Poesjuh het volgende:
David s lacht dat hij ziek werd van water te moeten drinken
Ja 3 gisterenquote:Op zondag 26 januari 2025 18:42 schreef Moeraskat het volgende:
Spuit 284833 waarschijnlijk, maar is er nu een nieuwe bewoner of niet
En wanneer kwam die?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga even in de stad eten, tot 1700 uur staat online ......
.
Ik had verwacht dat BB ging ingrijpen, maar niet dus.quote:Op zondag 26 januari 2025 18:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
BB genoot mee, bracht het trots in beeld.. geen genade met gebroken Pootjes![]()
[ afbeelding ]
Of er komt nog een nieuwequote:Op zondag 26 januari 2025 18:44 schreef Poesjuh het volgende:
Milena zegt, er komt toch nog wel een shift?
Jaaa
David s zegt ja er moet nog een shift volgen, wij zijn met 4.
Heej miss mag team Jane met vraagteken zelf kiezen welke speler/timmerman een extra ronde speelt bijv
Ik was ook een van de vele met de wens Val op je bek dan...quote:Op zondag 26 januari 2025 18:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat BB ging ingrijpen, maar niet dus.
Ja precies ... hypocriet mensquote:Op zondag 26 januari 2025 18:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die zocht meteen meer vriendschappen om niet nog een keer te worden genomineerd.
Het zou mij niet verbazen maar verder geen issue wmbquote:
Nee zo bedoel ik het ook niet maar vraag het me wel afquote:Op zondag 26 januari 2025 18:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen maar verder geen issue wmb
Ik heb dat ook gedachtquote:Op zondag 26 januari 2025 18:51 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nee zo bedoel ik het ook niet maar vraag het me wel af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |