de febo is eten, dan 1 stagiaire bij de knoppenquote:Op zondag 26 januari 2025 18:29 schreef Poesjuh het volgende:
Jammer die twinstreams terwijl er 14 inwoners zijn
Altijd met etenspauze bij de feboquote:Op zondag 26 januari 2025 18:29 schreef Poesjuh het volgende:
Jammer die twinstreams terwijl er 14 inwoners zijn
Als het weer Pizzabakken wordt wel, maar niet steeds van dat gevangeniswerkquote:Op zondag 26 januari 2025 18:28 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik hoop toch wel dat dit nog dagen doorgaat, ik vind het amusant
je kunt met je rechtermuisknop op het tabje van je browser klikken en dan het geluid muten. dan laat je hem in videoland gewoon hoog staan.quote:Op zondag 26 januari 2025 18:29 schreef odie22 het volgende:
[..]
heb ik geprobeerd, maar ik krijg hem niet zo zacht , dan hoor ik nog 2 streams met geluid door elkaar
tis toch leuk hoe je gen z ziet knoeien met wat plankjes en een hamerquote:Op zondag 26 januari 2025 18:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als het weer Pizzabakken wordt wel, maar niet steeds van dat gevangeniswerk
Als ze dan toch zo graag brengen hoe ze het eten bereiden, varieer het dan.quote:Op zondag 26 januari 2025 18:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als het weer Pizzabakken wordt wel, maar niet steeds van dat gevangeniswerk
ja dat heb ik ook geprobeerd, maar daar trapte de videoplayer niet inquote:Op zondag 26 januari 2025 18:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
je kunt met je rechtermuisknop op het tabje van je browser klikken en dan het geluid muten. dan laat je hem in videoland gewoon hoog staan.
Thuis heb je nog brood, crackers, beschuit, soep oid... hier is de keuze iets gelimiteerder...quote:Op zondag 26 januari 2025 18:24 schreef Cupfighter het volgende:
Ja maar je hoeft ook geen 2 per dag warm te eten toch, doen ze dat thuis ook?
Van de andere kant vind ik dat gekloot met eten nu wel lang genoeg geduurd heeft, geef die mensen elke dag een goede maaltijd
Olijf/zonnebloem dacht ik.quote:Op zondag 26 januari 2025 18:35 schreef Poesjuh het volgende:
Zijn ze aan het frituren?
In welke olie?
Ohh zonde van de jusquote:Op zondag 26 januari 2025 18:38 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
hoppakee , de olie van de ballen bij de boerenkool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zondag 26 januari 2025 18:40 schreef Ireth het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dienst Justitiėle Inrichtingen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |